Prieš mėnesį Vilniaus senamiesčiu pradėję riedėti du nauji maršrutai (Nr. 88 ir Nr. 89) kol kas praeivių tik palydimi žvilgsniu.
Kad maršrutais neskuba naudotis vilniečiai ir sostinės svečiai, sutinka ir patys viešojo transporto atstovai. Tačiau, anot jų, naujiems maršrutams prigyti reikia laiko. Visgi esą yra planas, kuris turėtų populiarinti centre riedančius autobusiukus.
„Liūdna, tikiuosi, kad kuo daugiau žmonių įlips [į naujus maršrutus], nes dabar yra bandomasis laikotarpis ir jeigu nevažiuos pakankamai žmonių, tie maršrutai bus nutraukti", - lrt.lt sakė naujais maršrutais kasdien besinaudojanti dirbanti studentė Viktorija Vosyliūtė. Mergina pastebi, kad vakarais 89-asis maršrutas būna pustuštis, o dieną jį dažniau renkasi pensinio amžiaus žmonės ar mamos su vaikais.
„Įpročiai, žinomumas, nauda... Maršrutas turi prigyti. Sunku kol kas apie jį [naują maršrutą] kalbėti. Pavyzdžiui, 11 maršrutas visiškai „užsikrovė" per metus", - paskaičiavo Sostinės savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos" vadovas Gintas Bliuvas. Jam iš dalies pritaria ir „Vilniaus autobusų " vadovas Gintaras Nakutis: „Reikia žymiai daugiau laiko, kad žmonės pastebėtų, pradėtų naudotis".
Paklaustas, ar maršrutą renkasi į Vilnių atvykę turistai, G. Bliuvas lrt.lt teigė, kad kol kas šiuose maršrutuose dažnesni keleiviai yra vietiniai gyventojai, o turistai, kol geri orai, miestą nori pereiti pėščiomis.
Pasak G. Nakučio ir G. Bliuvo, šių dviejų maršrutų ateitis turėtų paaiškėti ateinančią savaitę, kai savivaldybėje bus pristatytas naujas planas, kuriame esą yra minčių populiarinti maršrutą.
Lrt.lt primena, kad nauji maršrutai driekiasi Goštauto, Maironio gatvėmis iki Rotušės ir sujungia tris dideles automobilių statymo aikšteles: prie Seimo, požeminę Gedimino prospekte bei daugiaaukštę Tilto gatvėje ir Tymo kvartale. Naujais maršrutais kursuoja 4 ekologiškos transporto priemonės. Senamiesčio maršrutuose važinėjančiuose autobusiukuose galioja mėnesiniai ir vienkartiniai viešojo transporto bilietai, įrengta e. bilieto sistema.
Vytenis Radžiūnas
Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje
Efektyvūs stabdžiai reikalingi bet kuriuo metų laiku, tačiau labiausiai - žiemą
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...
2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai
Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Servisų meistrai tyko lengvatikių
Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.