Benediktas Vanagas „Džiaugiamės, kad diena nesibaigė tragiškai“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Benediktas_Vanagas__Holm_Schmidt__Stephan_Schott__Andrejus_Rudnickis__i__kair_s__nuotr
  • Dakar_Day_7_belaukiant_starto_nuotr
  • General_Financing_-_Autopaslauga_ekipazas_nuotr

Septintąją Dakaro dieną po poilsio dienos Dakaro dalyviams teko ilgas ir sunkus 546 kilometrų greičio ruožas. Šiame etape Benedikto Vanago ir Andrejaus Rudnickio tandemas susidūrė su naujais netikėtumais - važiuojant 140 kilometrų per valandą greičiu jiems atsilaisvino vairalazdė. Nepaisant to, „General Financing - Autopaslauga" ekipažas operatyviai pašalino gedimą bei finišavo trisdešimtas ir šiuo metu jis bendroje įskaitoje užima 55-ą vietą.

Septintojo greičio ruožo išvakarėse Saltos miesto apylinkėse kilo stipri liūtis. Pasak lenktynininko Benedikto Vanago, visi dalyviai tikėjosi greičio ruože rasti stipriai paplautus kelius.

„Vietiniai šnekėjo, kad dešimt mėnesių nėra buvę tokio didelio kritulių kiekio, bet mūsų startas buvo už 150 kilometrų, kitoje kalno pusėje. Ir nors ten irgi buvo lyta, bet ne taip stipriai. Startas vėlavo dėl nusileidusių debesų, nes dėl prasto matomumo negalėjo pakilti sraigtasparniai. Dakare sraigtasparniai užtikrina dalyvių saugumą ir jeigu jie negali skristi, tai automatiškai organizatoriai neleidžia startuoti lenktynėms", - dėl vėlavusio starto laiko pasakojo lenktynininkas.

Septintajame Dakaro etape dalyviams automobilių įskaitoje teko įveikti 546 greičio ruožo kilometrus. Lenktynininko Benedikto Vanago teigimu, kelias buvo ypatingai ilgas ir dirbti teko labai sunkiai. Nors „General Financing - Autopaslauga" komanda išsprendė kuro užvirimo problemas, tačiau trasoje susidūrė su kitomis.

„Turėjome vieną labai linksmą įvykį, nors tuo metu jis mums nepasirodė juokingas. Važiuojant 140 kilometrų per valandą greičiu, nuo vairo automobilio kolonėlės atsilaisvino vairalazdė. Tam tikru momentu pasijutau kaip vaikas prekybos centro vežimėlyje: nuo manęs jau niekas nebepriklausė. Laimei, sugebėjome sustoti pievoje pas karves, o ką tik buvome išvažiavę iš kalnų serpantinų. Remontui užtrukome apie 8-10 minučių. Praradome šiek tiek laiko, bet nedaug ir šiandien padarėme pakankamai sau suprantamą ir gerą rezultatą", - kalbėjo lenktynininkas Benediktas Vanagas.

Tuo tarpu „General Financing - Autopaslauga" technikai džiaugėsi, kad automobilis grįžo pakankamai tvarkingas ir šiandien jie galės pailsėti prieš laukiančią ilgą kitos dienos kelionę iš Argentinos į Čilę.

„Šios dienos greičio ruožas automobiliui buvo „draugiškas". Automobilis atvažiavo pakankamai tvarkingas. Turbūt tvarkingiausias iš visų kartų, kiek praeityje matėme, todėl darbų šiandien nėra tiek daug. Kadangi Benediktas šį kartą turėjo problemų su vairo sistema, tai šiąnakt patikrinsime visus jo komponentus ir turime užtikrinti, kad rytoj tai nepasikartotų. Taip pat šiandien planuojame anksčiau nueiti miegoti, nes rytoj laukia ilga kelionė. Teks 12 valandų vairuoti", - apie dienos darbus pasakojo „General Financing - Autopaslauga" komandos technikas Domas Zinkevičius.

Aštuntasis Dakaro etapas prasidės dalyvių 522 kilometrų kelione per Andus į Čilę. Po tokio ilgo pervažiavimo dalyvių lauks 302 kilometrų greičio ruožas. Jo startas pirmiesiems automobiliams numatytas 16:50 val. Lietuvos laiku.

Oficialus Dakaro puslapis www.dakar.com. Daugiau informacijos apie lenktynininką Benediktą Vanagą galima rasti oficialiame jo puslapyje www.benediktasvanagas.lt arba „Facebook" puslapio profilyje „Benediktas Vanagas". Rezultatus gyvai galima sekti dakaras.gf.lt puslapyje.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje

Efek­ty­vūs stab­džiai rei­ka­lin­gi bet ku­riuo me­tų lai­ku, ta­čiau la­biau­siai - žie­mą

Apie automobilių variklių žvakes

Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai

Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.

Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?

Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus

Servisų meistrai tyko lengvatikių

Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.

Automobilių vagies prisipažinimas

Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: