visasverslas.lt | viskas.lt | agrozinios.lt | anonsas.lt | leisureguide.info | allconstructions.com [ Lithuania (LT), Latvia (LV, RU), Poland (PL), UK (EN), Germany (DE), Russia (RU) ]

Atsako specialistas
stiklo poliravimas

2015-10-27   Kaip atstatyti automobilio stiklo skaidrumą?

Atsako Andrius Juzikis, Stiklų pasaulis direktorius

Autoreviu_logo2_topAutoreviu_logo2_bottom
  Registruotis Prisijungti     Naujienų
prenumerata
Įdėk įmonę,
prekę
Reklama Susisiekite
su mumis

Menu:

 
 
Anekdotai

Automatinėje „Lukoil“ degalinėje Pilaitėje kuras kainuos mažiau

Komentarai: 0   Peržiūros : 97

Automatinėje „Lukoil“ degalinėje Pilaitėje kuras kainuos mažiau
Spausdinti 2014-07-24 11:24  

Lankytojų vertinimai 0.0 / Iš viso 0.0

 

Didžiausio degalinių tinklo Lietuvoje valdytoja bendrovė „Lukoil Baltija" Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, pilno aptarnavimo degalinę keičia į automatinę, kurioje vairuotojai visą parą kuro galės įsipilti pigiau.

„Lukoil Baltija" savo degalinėse visada aktyviai naudoja technologijas, padedančias optimizuoti ir palengvinti  kasdienes mūsų klientų atliekamas operacijas. Stebėdami pasaulines greito vartojimo tendencijas, prieš kelis metus „Lukoil" degalinėse įdiegėme savitarnos kasų sistemą, kuri yra viena pažangiausių pasaulyje - kasose užtikrinami aukščiausi saugumo parametrai, galioja visi atsiskaitymo būdai bei veikia visos „Lukoil" ir partnerių nuolaidų kortelės. Pastebėję mūsų klientų savarankiškumą, nusprendėme degalų įsipylimo procesą dar labiau supaprastinti, automatizuodami ir vartotojų poreikiams pritaikydami pilno aptarnavimo degalinę, - sako bendrovės „Lukoil Baltija" Degalinių valdymo ir naftos produktų Mažmeninės prekybos vadovas Vaidotas Sklenys. - Pirmąją visiškai automatizuotą degalinę nusprendėme įrengti Pilaitėje: šis mikrorajonas yra atokiau nuo Vilniaus centro, tad čia degalinių koncentracija nėra tokia didelė, ir piko metu vairuotojams gali tekti gaišti laiką dėl susidariusių eilių prie pilno aptarnavimo kasų. Po degalinės automatizavimo, skubantys čia degalų užsipilti galės greičiau ir patogiau bet kuriuo paros metu."

Anot „Lukoil Baltija" atstovo, įdiegus savitarnos kasas, piko metu per valandą galima aptarnauti vidutiniškai iki 30 proc. daugiau klientų. Optimizuojant darbo išteklius sumažinami degalinių valdymo kaštai, o tai tiesiogiai atsiliepia degalų kainai. Automatizavus visus aptarnavimo procesus tikimasi pritraukti daugiau vartotojų, nes automatinėje Pilaitės degalinėje kuro bus galima pasiūlyti keliais centais už litrą pigiau nei pilno aptarnavimo degalinėse. Su „LUKOIL plus" kortele bus suteikta papildoma nuolaida - iki 12 ct, be to, 3 ct nuo kiekvieno litro kainos kaupsis lojalumo kortelėje. Pastebėjus poreikį, automatinių „Lukoil" degalinių skaičių ateityje žadama didinti.

Praktika, kai iš anksto susimokėję automatinėje kasoje vairuotojai gali įsipilti kuro, dalyje „Lukoil" degalinių taikoma jau pusantrų metų. Pasak V. Sklenio, naujovė, šią degalinę išskirianti iš kitų, kad čia vairuotojai darbo valandomis galės savarankiškai įsipilti dujų, o nenorintiems to daryti patiems, padės darbo valandomis budintis darbuotojas.

Bendrovė Lukoil Baltija", įkurta 1992 m., valdo didžiausią degalinių tinklą šalyje - net 112 Lukoil" degalinių.