Po ilgiausio greičio ruožo Dakare — nėra kada atsipūsti
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Komandos_bivakas_Gedmanto_Kropio_nuot__5_
  • 2_grei_io_ruo_as_Gedmanto_Kropio_nuotr
  • 2_grei_io_ruo_as_Tomo_Tumalovi_iaus_nuotr
  • Andrejus_Rudnickis_Elijaus_Knie_ausko_nuotr
  • Benediktas_Vanagas_Elijau_Knie_ausko_nuotr
  • Komandos_bivakas_Gedmanto_Kropio_nuot__1_
  • Komandos_bivakas_Gedmanto_Kropio_nuot__2_
  • Komandos_bivakas_Gedmanto_Kropio_nuot__3_
  • 2_grei_io_ruo_as_Dariaus_Janu_o_nuotr
  • 2_grei_io_ruo_as_Gedmanto_Kropio_nuotr__1_
  • 2_grei_io_ruo_as_Gedmanto_Kropio_nuotr__2_
  • 2_grei_io_ruo_as_Gedmanto_Kropio_nuotr__3_
  • 2_grei_io_ruo_as_Gedmanto_Kropio_nuotr__4_
  • 2_grei_io_ruo_as_Gedmanto_Kropio_nuotr__5_
  • 2_grei_io_ruo_as_Gedmanto_Kropio_nuotr__6_
  • Komandos_bivakas_Gedmanto_Kropio_nuot__4_

Ilgiausias ir karščiausias greičio ruožas Dakaro ralyje susirinko savo aukas. Iš varžybų pasitraukė 12 motociklininkų, 6 keturračiai, dykumoje sudegė ambicingojo lenko Adamo Malyszo bagis. Visgi, lietuviams yra kuo džiaugtis - karščio, dulkių ir akmenų egzaminą „General Financing - Autopaslauga by Pitlane" komanda išlaikė puikiai.

 

Benedikto Vanago ir Andrejaus Rudnickio tandemas toliau kyla į viršų ir trečiąjį greičio ruožą pradės tarp trisdešimties geriausių sportininkų.

 

Finišavę antrame etape lenktynininkai atrodė lyg po karo. Tradicinę juodą komandos spalvą pakeitė ruda „fesh fesh" smėlio pluta.

 

Komiškas nutikimas labai apsunkino gyvenimą lenktynininkams, o ypač A. Rudnickiui. Panašu, kad dulkių prakeiksmas B. Vanagą ir toliau persekioja. Eiliniame patikrinime trasos pirmojoje pusėje varžybų vykdytojai per stipriai bandė užklijuoti patikros lipduką ir įstūmė šturmano pusės langą į kabiną.

 

350 kilometrų dykuma sportininkai turėjo važiuoti dulkių kamuolyje, bet tai nesutrukdė užtikrintai kilti į viršų. Vienu metu jie buvo pakilę iki septynioliktos pozicijos. B. Vanagui tai nebuvo atsitiktinumas.

 

„Viskas vyko pagal planą. Iš vėžių išmušė tik išstumtas langas, kuris pablogino rezultatą. Užsitrigę „fesh feshe" mes praradome gal 10 pozicijų", - pasakojo lenktynininkas.

 

Greičio ruožas šimtus kilometrų tęsėsi nesvetinga, spygliuotais krūmokšniais apaugusia dykuma. Vis dėlto, važiavimu B. Vanagas spėjo pasimėgauti.

 

„Dalis greičio ruožo, gal 25 procentai, buvo pasaulio ralio čempionato trasų. Serpantinai, vingiuoti, bet greiti keliukai - tai man labai arti širdies", - sakė lenktynininkas.

 

Dakarą pradėję iš 42-os pozicijos, sportininkai trečiajame greičio ruože startuos 28-i. Svarbiausias to privalumas - patekimas tarp greitesnių sportininkų. Pirmasis dešimtukas startuoja trijų minučių intervalais, antrasis dešimtukas - kas dvi minutes, o visi kiti kas 30 sekundžių.

 

Buvimas aukštesnėse pozicijose suteikia reikšmingą privilegiją - mažiau susiduri su priekyje važiuojančiais lėtesniais sportininkais ir jų keliamomis dulkėmis, bet, žinoma, to sėkmingam startui neužteks.

 

Antrojo etapo išvargintiems dalyviams organizatoriai žada trumpesnį ir mažiau intensyvų trečiąjį greičio ruožą, kuris drieksis vienomis gražiausių Argentinos vietovių su horizonte matomais kanjonais. Tačiau lenktynininkai tokiais pažadais nelinkę pasikliauti ir sako, kad grožėtis įspūdingu kraštovaizdžiu lenktynių įkarštyje nebus kada. Juolab kad gausiai akmenuoti keliai bet kada gali sumaišyti visas kortas.

 

„Greičio ruožas bus trumpas, bet labai pavojingas", - sakė šturmanas Andrejus Rudnickis.

 

Aštrūs akmenys kalnuose, šlapias smėlis ir purvas - tikrai nepadės išgyventi 284 km ilgio trasoje. B. Vanago ir A. Rudnickio juodojo „Toyota Hilux" startas trečiame greičio ruože numatytas 13.11 val. Lietuvos laiku. Finišavę jie turės nuvažiuoti dar beveik pustrečio šimto kilometrų iki kitos nakvynės vietos Čilesito mieste.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje

Efek­ty­vūs stab­džiai rei­ka­lin­gi bet ku­riuo me­tų lai­ku, ta­čiau la­biau­siai - žie­mą

Apie automobilių variklių žvakes

Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai

Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.

Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?

Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus

Servisų meistrai tyko lengvatikių

Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.

Automobilių vagies prisipažinimas

Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: