Pavojingiausios Vilniaus sankryžos (8) – Lazdynų tiltas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP5892__Small_
  • IMGP5893__Small_
  • IMGP5894__Small_
  • IMGP5897__Small_
  • IMGP5899__Small_
  • lazdynu_tiltas

Autoreviu.lt kartu su Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdyba toliau tęsia didelio susidomėjimo sulaukusį projektą „Pavojingiausios Vilniaus sankryžos", kurio pagrindinis tikslas - informuoti vilniečius ir sostinės svečius apie organizuojamas saugaus eismo prevencijos priemones, pristatyti eismo įvykių statistiką, analizę, pateikti patarimų, kaip jų išvengti, taip pat kitą visuomenei aktualią ir su saugiu eismu susijusią informaciją.

Šį kartą bus apžvelgta eismo situacija, susidariusi ant Lazdynų tilto. Situaciją komentuoja Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Administracinės veiklos skyriaus Statistikos ir analizės grupės specialistas G. Žilinskas.

Lazdynų tiltas per Nerį pastatytas 1969 m. Įvertinus tilto būklę, praėjusių metų pabaigoje pradėti remonto darbai. Taip pat nesenas įvykis Kaune, kai po sunkiasvoriu vilkiku įlūžo tilto konstrukcijos, parodė, kad būtina imtis papildomų saugumo priemonių, todėl nuspręsta apriboti eismą šia atkarpa. Visiškai uždaryti tilto negalima, nes miestą paralyžuotų automobilių spūstys, sutriktų susisiekimas, todėl buvo nuspręsta apriboti tik krovininių automobilių eismą. Vienu metu ant tilto užvažiavę du vilkikai gali sukelti dinaminį smūgį, kuris šiam tiltui būtų pavojingas. Norint išvengti grėsmės ir apsaugoti eismo dalyvius, buvo nuspręsta tranzitinius sunkiasvorius vilkikus nukreipti aplinkinėmis gatvėmis ir keliais. Tiesa, buvo susidurta su problema - atskiro ženklo, žyminčio vilkikus, nėra, todėl buvo apribotas visų sunkvežimių ir krovininių automobilių, kurių bendra masė didesnė negu 3,5 tonos, eismas. Apie įsigaliojusius draudimus informuojantys ženklai (Nr. 304 ,,Krovininių automobilių eismas draudžiamas") įrengti gatvėse, vedančiose tilto link. Taip pat šią informaciją turėtų pateikti sunkvežimiuose esanti GPS navigacinė sistema.

Pasitaiko vairuotojų, kurie, nepaisydami draudžiamųjų kelio ženklų, nusprendžia važiuoti per tiltą. Šie „drąsuoliai" rizikuoja būti nubausti už kelio ženklų nepaisymą: t.y. Lietuvos Respublikos Administracinių teisės pažeidimų kodekso 124¹ str. 2 d. nustatyta, kad ,,Kelio ženklų ar ženklinimo nesilaikymas, taip pat vairuotojų pareigų pėstiesiems, išskyrus nurodytas šio straipsnio pirmojoje dalyje, nevykdymas, stovėjimas ant šaligatvio, kai nėra tai leidžiančių kelio ženklų, stovėjimas ant vejos, pėsčiųjų (dviračių) tako arba važiavimas šaligatviu, veja ar pėsčiųjų (dviračių) taku - užtraukia baudą vairuotojams nuo penkiasdešimties iki vieno šimto litų." Svarbiausia, kad jie  kelią grėsmę tuo pačiu avarinės būklės tiltu važiuojantiems kitiems eismo dalyviams, todėl informuojame sunkvežimių, vilkikų ir krovininio transporto vairuotojus - Jums eismas Lazdynų tiltu draudžiamas iki šių metų rugsėjo mėn. (planuojama, kad iki rugsėjo mėn. turėtų būti baigti tilto rekonstrukcijos darbai). Planuodami savo keliones įvertinkite esamą situaciją, pasirinkite kitus maršrutus ir nekelkite grėsmės kitiems eismo dalyviams.

Siūlome naudotis gretimais Gariūnų ir Geležinio Vilko tiltais.

Pietiniu aplinkkeliu atvažiuojančiam krovininiam transportui siūlome įvažiuoti į Savanorių žiedą ir toliau važiuoti Savanorių prospektu arba Geležinio Vilko gatve.

Atvažiuojančiam krovininiam transportui Savanorių-Kirtimų-Gariūnų transporto mazge ir Ukmergės g.-Laisvės pr. jungiamosiose gatvėse yra įrengti ženklai, nukreipiantys krovininio transporto eismą  Geležinio Vilko gatvės ir Savanorių prospekto tąsa.

Vietos eismo krovininio transporto vairuotojams dešiniajame Nėries krante siūlome naudotis Gariūnų g., Oslo g., Laisvės pr., T. Narbuto g. ir G. Vilko g. tąsa, apvažiuojant Lazdynų tiltą, o kairiame Nėries krante - Savanorių prospekto ir Geležinio Vilko gatvės tąsa ir naudotis Gariūnų ir Geležinio Vilko tiltais.

Autobusų, troleibusų ir lengvųjų automobilių eismas Lazdynų tiltu nedraudžiamas, tačiau atkreiptinas dėmesys, kad čia ribojamas greitis ir tilto remonto metu bus mažinamas eismo juostų skaičius, todėl lengvųjų automobilių vairuotojams siūlome naudotis visuomeninio transporto paslaugomis arba keisti važiavimo maršrutą, kad išvengtumėte transporto grūsčių.

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Schema - Vilniaus miesto savivaldybės

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Vežėjo atsakomybės už krovinį pradžia ir pabaiga.

Nuo kurio momento krovinio vežėjas turėtų būti laikomas atsakingu už jam perduodamą krovinį ir kada tokia atsakomybė pasibaigia

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Kelių eismo taisyklių nesilaikymas - viena protesto formų?

Skaudžios eismo nelaimės Lietuvos keliuose vėl primena apie...

Krovinių ir vilkikų draudimas – padėtis Lietuvoje šiandien

Lietuvoje kyla aistros dėl krovinių ir krovininio transporto draudimo kainų.

Kėdainiuose seminaras apie sunkiojo krovininio transporto valdymą

Seminare dalyvavo šiomis problemomis suinteresuotų žinybų atstovai

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: