Aleksandras Makejevas – nevariuoju nei motociklo, nei automobilio
Atnaujinta: 2020-03-09
  • I298671
  • mak
  • makejevas

Ne vienas autoreviu.lt skaitytojas pastebėjo, kad dainų autoriaus ir atlikėjo Aleksandro Makejevo pavardė dažnai minima reportažuose iš baikerių organizuojamų švenčių ar koncertų. Atrodytų, daugelį baikerių renginių aplankantis A. Makejevas ir pats turėtų vairuoti bent jau motociklą. Deja, realybė yra visiškai kitokia. Dainininkas nevairuoja nei automobilio, nei motociklo. Vienintelė transporto priemonė, prie kurios vairo jį galima išvysti, - dviratis. Dviračiu A. Makejevas dažnokai pasivažinėja Trakų, kuriuose šiuo metu gyvena, apylinkėmis. Dainininkui važiavimas dviračiu ir sportas, ir malonumas, ir atsipalaidavimo priemonė. Be to, dviračiu galima nuvažiuoti ten, kur nepateksi automobiliu ar motociklu, dviračiui nereikia brangiai kainuojančios techninės priežiūros, kuro ir pan.

Autoreviu.lt A. Makejevas papasakojo, kad potraukio technikai niekada nejautė. Kai jo klasiokai ir bičiuliai ėjo laikyti teisių, jis mokėsi groti gitara, todėl taip ir susiklostė - jis groja koncertuose, o bičiuliai mielai jį iki koncertų vietos paveža. Bičiulių pagalbos reikia, jei koncertas vyksta kur nors atokiau nuo didelių miestų ar pagrindinių šalies kelių. Tiesa, dainininkas nesijaučia „didelė žvaigždė" ir į koncertą gali atvykti viešuoju transportu. Įdomu tai, kad pats nevairuodamas automobilio, dainininkas į koncertus visada atvyksta laiku. „Visi koncertų organizatoriai įprato, kad nevėluoju, tad nesinori susigadinti gero vardo", - autoreviu.lt sakė A. Makejevas. Paklaustas dėl baikerių dainininkas paaiškino, kad kažkada jį koncertuoti pakvietė motoklubas „Vorai MC". Kadangi pirmas koncertas patiko ir publikai, ir dainininkui, jis mielai važiuodavo ir toliau koncertuoti. Taip darbiniai santykiai pamažu peraugo į draugystę. Dabar motoklubo „Vorai MC" organizuojamuose renginiuose jis padainuoja bent po vieną dainą. Išgirdę dainas atlikėju susidomėjo ir kiti baikerių klubai, tad šiandien jis - nuolatinis baikerių renginių dalyvis. Nepaisant to, A. Makejevu motociklai nepasidarė „artimesni". Dainininkas žiūri į juos kaip į meno kūrinius, gerbia baikerius, vertina jų subkultūrą, bet pats sėsti ant motociklo, bent jau artimiausiais metais, neplanuoja.

Tiesa, su technika, bent minimaliai, dainininkui tenka susidurti, nes šeimos automobilį vairuoja jo žmoną. A. Makejevas žino, kur reikia pilti kuro, tačiau, prisipažino, vienas su automobiliu nė nepajudėtų iš vietos. Bičiuliai mėgino jį pramokyti vairuoti, tačiau pastangos buvo bevaisės: sankaba, pamina, pavaros - dainininkui nieko nesakantys žodžiai. Gerai bent tiek, kad pats nevairuodamas A. Makejevas savo patarimais netrukdo vairuoti jį vežantiems - tiek žmonai, tiek bičiuliams.

Į Vilnių, Kauną ar kokį kitą miestą mielai vykstantis tarpmiestiniais autobusais, miestuose autobusų ir troleibusų dainininkas vengia. Reikalas tas, kad šiandieninis didžiųjų miestų viešasis transportas yra „nemalonus" - dieną autobusai ir troleibusai pilni žmonių, juose tvyro slogi, slegianti atmosferą, o ir pats viešasis transportas, pasistengus tiems patiems keleiviams, „pasipuošęs" kvailais užrašais, sugadintomis sėdynėmis ir sulaužytomis detalėmis. Jeigu mieste tenka pavažiuoti kur toliau, dainininkas sėda į mikroautobusą ar išsikviečia taksi. A. Makejevas pasidžiaugė, kad tiek dabar, tiek ir anksčiau, kai taksi paslaugomis naudojosi dažniau, su taksistais nėra turėjęs rimtų incidentų. Buvo tik vienas atvejis prieš kelis metus, kai skaitliuko neįjungęs taksistas nusprendė paprašyti daugiau, tačiau jam pasipelnyti nepavyko.

Beje, stambaus sudėjimo A. Makejevas mėgsta vaikščioti pėsčias ir, jei yra laiko arba atstumas nedidelis, po miestą jis mielai vaikšto pėsčias. Dainininko nuomone, Vilniaus centras ir Senamiestis tikrai nėra tos vietos, kuriose reikėtų tiesti tramvajaus bėgius ar kasti metro tunelius. Atstumai čia nėra dideli, vietos vos užtenka automobiliams ir viešajam transportui, tad kai kurių politikų noras papildomai apkrauti miesto centrą jam siejasi tik su pelno vaikymusi.

Daug vaikštantis pėsčiomis A. Makejevas stengiasi būti geras pėstysis ir laikytis Kelių eismo taisyklių, bet vieną kartą baudą teko susimokėti ir jam. Taip atsitiko neseniai. Lietuvoje Kelių policija vykdė prevencinę priemonę, skirtą KET pažeidžiančių pėsčiųjų drausminimui. Kaip tik vieną priemonės dienų A. Makejevas su bičiuliu nusprendė sutrumpinti kelią ir pamėgino gatvę kirsti neleistinoje vietoje. Šalimais budėję policininkai tai pastebėjo ir dainininkui teko susimokėti 20 Lt baudą. Kita vertus, tai buvo gera pamoka, ir nuo šiol vaikščiodamas pėsčiomis A. Makejevas laikosi visų kelių eismo taisyklių ir pataria tą patį daryti kitiems. Taip, kartais norisi sutrumpinti kelią, bet visada reikia atsiminti, kad žmogus gali sustoti tuoj pat, o automobilis dar kurį laiką vis tiek juda, todėl neatsargus noras pereiti gatvę greičiau gali baigtis labai liūdnai. Verčiau, net ir labai skubant, sugaišti kelias papildomas minutes, pereiti gatvę saugiai ir vėliau mėgautis muzika kad ir A. Makejevo koncerte.

Nuotraukos Kristės P., V. Misevičiaus

Kalbėjosi V. Misevičius

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: