Detroito automobilių parodos premjeros
Atnaujinta: 2020-03-09
  • byd
  • audi_e_tron
  • bmw
  • mini
  • mercedes
  • honda
  • cadillac
  • Focus_4d_frnt_studio_silver__

Vakar duris atvėrė tarptautinė kasmetinė Detroito automobilių paroda. Nepaisant visų kalbų apie krizes, šiemet paroda lankytojus pradžiugins ne viena naujove. Įdomu tai, kad savo naujausius modelius pristato ne tik JAV, bet ir viso pasaulio gamintojai. Žinoma, tokios parodos, kokia buvo prieš keletą metų, tikėtis nereiktų, tačiau publika tikrai neturėtų nusivilti. Juo labiau, kad tai - pirma didžiulė tarptautinė automobilių paroda, todėl bent jau JAV automobilių gamintojai stengiasi į parodą atvežti viską, ką turi geriausia. Žinoma, pastaruoju metu situacija nebuvo pati palankiausia, tačiau pastebima pagerėjimo požymių - dalyvių sąrašas nėra trumpas, jame - ne tik Amerikos automobilių gamintojai. Lankytojus turėtų pradžiuginti, kad šiemet parodoje gausiai dalyvaus Japonijos automobilių gamintojai, praėjusiais metais atsargiai rinkęsi parodas.

Be to, vieno ar kito gamintojo susidomėjimą paroda galima nustatyti pagal jo stendo dydį. Metodas senas, primityvus, tačiau veikia patikimai. Kaip pavyzdį galima imti Premium segmento automobilių gamintojus. Los Andželo automobilių paroda jiems pasirodė neįdomi. Ta pati situacija kartojasi ir Detroite. Iš Premium segmento automobilių parodoje savo stendą turi tik „Maserati". Tik įdomu, kodėl jis įsikūrė tarp „Dodge" ir „Jeep" prekių ženklų. Gal tikisi taip sulaukti didesnio amerikiečių dėmesio?

Vieningai parodoje dalyvauja naujasis „Chrysler-Fiat" aljansas. Pranešimuose spaudai buvo rašoma, kad naujasis projektinis elektromobilio „Fiat 500" modelis bus pristatytas ne atskirame stende, o kartu su „Chrysler" automobiliu. Taip pat laukiama modelio „Lancia Delta" su „Chrysler" radiatoriaus grotelėmis pasirodymo. Deja, tai nėra naujovė ar ilgai laukta naujiena. Nepaisant į parodą atgabentų modelių gausos, naujienų per šią parodą „Chrysler" nepristatys, nes jų tiesiog nėra.

Netoli jungtinio amerikiečių ir italų stendo įsikūrė jų pagrindiniai konkurentai - vokiečiai. Pastaraisiais metais ne vienas gamintojas suabejojo, ar verta dažnai lankytis parodose, tačiau tuo neabejojo Vokietijos trejetukas - „Audi", „BMW" ir „Mercedes". Šių prekių ženklų automobilius 2009 m. buvo galima išvysti visose didžiausiose parodose. Panašu, kad šiemet bus taip pat.
„Audi" ir „BMW" parodoje turėtų pristatyti savo elektromobilių projektinius modelius. Tai - jau tikros naujienos. „Audi" parodoje turėtų pasirodyti ne tik su visiems jau gerai pažįstamu „Audi R8", bet ir su elektriniu „Audi e. tron" modeliu,

Audi e-tron

o „BMW" pristatyti interneto platybėse jau matytą projektinį „ActiveE" modelį.

ActiveE

Tiesa, nors šio automobilio nuotraukas paparaciai jau buvo paskelbę internete, „gyvai" jo dar niekas nebuvo matęs. Beje, tikimasi, kad klientai bandomiesiems važiavimams šį modelį galės gauti 2010 m. pabaigoje. Deja, modelis bus prieinamas ne visiems, o tik tų regionų, kuriuose jis bus parduodamas, gyventojams. Šalia jo stende puikuosis nauja „BMW Z4" versija.
„BMW" priklausantis automobilių gamintojas „Mini" pristatys projektinį modelį „Beachcomber". Šios naujienos taip pat daugelis laukia, tačiau galima spėti, kad tada, kai šis modelis taps serijinis, jis gerokai skirsis nuo to, kurį pamatys parodos lankytojai. Kita vertus, jau dabar žinoma, kad 2011 m. pasirodysiantis kompaktiškas „Mini" krosroveris turės projektinio modelio platformą ir visus keturis varančius ratus.

Beachcomber

Trečiasis vokiškojo triumvirato narys - „Mercedes-Benz" - taip pat pradžiugins Detroito parodos lankytojus. Plačiajai visuomenei „Mercedes" pristatys „E-class" kabrioletą, kuris pakeis „CLK" modelį. Rinkoje naujasis automobilis turėtų pasirodyti šių metų gegužę, tad tai - puiki proga gamintojams parodyti savo būsimiems klientams visus šio modelio privalumus.

E-class

Jau žinoma, kad „Ford" stende lankytojai iš arti galės susipažinti su naujausiu „Focus" modeliu. Oficialūs „Ford" atstovai pareiškė, kad šis modelis - naujos gamintojo filosofijos „Kinetic 2.0" įsikūnijimas. Planuojama, kad šis stilius bus naudojamas gaminant ne tik naujus „Ford" kompaktiškus ir vidutinio dydžio modelius, bet ir krosroverius. Naujasis „Focus" rinkose turėtų pasirodyti 2011 m. pradžioje.

Ford Focus

Dar viena tikra premjera - „Cadillac CTS-V" su kupė kėbulu. Paprastą versiją jau matė Los Andželo automobilių parodos lankytojai, o naujovę nuspręsta palikti Detroito parodai. Kai kurie ekspertai teigia, kad šis modelis gali tapti amerikiečių puikiu atsakymu Europos sportinių automobilių gamintojams. Šis automobilis turės 6,2 l V 8 tipo variklį, o 100 km/val. greitį pasieks per 3,9 sekundės. Jis puikiai klauso vairo ir išsiskiria nauja, modernia išvaizda. Sudėjus visas teigiamas „Cadillac CTS-V" savybes jam galima prognozuoti nemažą paklausą abiejose Atlanto pusėse.

Cadillac CTS-V

Planuojama, kad įsigyti šį modelį bus galima kitų metų vasarą.
Kitas „Cadillac" į parodą atsivežtas modelis - „Lincoln MKX".

Šių metų Detroito automobilių parodoje nemaža japonų automobilių gamintojų. Turbūt jiems tai savotiška kompensacija už vangius 2009 metus, tad japonai pasistengė kaip reikiant. „Toyota" parengė ne tik pagrindinio prekės ženklo stendą. Atskirus stendus gavo jaunimui skirtas prekių ženklas „Scion" ir prabangių automobilių gamintojas „Lexus". Tiesa, tikra nujiena yra tik „Toyota" projektinis hibridinis modelis, tačiau pasižvalgyti tikrai yra į ką. „Honda" į Detroitą atvežė gamybai parengtą hibridinį modelį „Honda CR-Z".

Honda CR-Z

Šalia pagrindinio prekių ženklo įsitaisė ir JAV rinkai skirtasis „Acura".
Didesnius ar mažesnius stendus turi ir kiti japonų automobilių gamintojai - „Mazda", „Subaru" ir „Nissan".

Kaip rašyta, iki lygio iki krizės paroda šiemet dar tikrai nepakils, bet pasižvalgyti tikrai bus į ką. Juk be japonų, vokiečių ar amerikiečių gamintojų, savo naujausius modelius į Detroitą atvežė ir dažniau parodose pasirodantys korėjiečiai ir kinai. Bene didžiausia pastarųjų staigmena - „BYD Auto" elektromobilis. Jis, kaip lygus su lygiais, įsikūrė tokiems automobiliams skirtame stende „Electric Avenue".
Beje, JAV federalinė valdžia reikalauja, kad automobilių gamintojai iki 2016 m. pasiektų apčiuopiamų rezultatų mažinant į atmosferą išmetamo CO2 kiekį, tad galima spėti, kad kitais metais „Electric Avenue" dar labiau pailgės.

Nuotraukos gamintojų

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: