Naujokas „Renault Fluence“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • fluence
  • fluence__6_
  • fluence__1_
  • fluence__2_
  • fluence__3_
  • fluence__4_
  • fluence__5_
  • fluence__7_
  • fluence__8_

Atsinaujinti būtina, tačiau kiekvieno naujo produkto įvedimas į rinką susijęs su tam tikra rizika. Automobilio dizaino kūrėjų ir gamintojų lūkesčiai ne visada sutampa su pirkėjų norais. Kalbant apie naująjį „Fluence", norisi tikėti, kad taip neatsitiks.

Automobilis išėjo tikrai dailus: pailgintas kėbulas, elegantiškos linijos, „Lagūną" (aukštesnės klasės segmento modelis) primenantys užpakaliniai žibintai.

Pamačius automobilį pirmą kartą susidaro įspūdis, kad tai - prabangus „D" klasės sedanas.

Nepaisant visų privalumų, rasti savo vietą rinkoje jam bus sunkoka. Kalbant apie C klasę, Europoje gausu „Megane Grandtour" ir „Megane" modelių („Fluence" sukurtas pakeisti būtent pastarąjį). Mažų ir nedidelių automobilių segmente prancūzai taip pat turi „Reno Thalia" ir „Dacia Sandero", kurie šiandien kainuoja gerokai pigiau už „Fluence". Kita vertus, pagyvensime, pamatysime. Juo labiau, kad palyginus „Fluence" ir „Megane", skirtumas akivaizdus. „Megane" primena „darbinį arkliuką", o „Fluence", kaip buvo minėta, sudaro prabangaus sedano įspūdį. Be to, „naujokas" aukštesnis ir ilgesnis už savo pirmtaką, turi didesnę ratų bazę. Kadangi tai sedanas, bagažinė atlenkus sėdynes, nedidėja, tačiau ji ir taip labai didelė - 530 l.

Beje, atsarginio rato automobilyje nėra. Jį pakeitė „pirmosios pagalbos" rinkinys, tad daiktus galima krauti ir atsarginiam ratui skirtoje erdvėje.

Viduje erdvės daug, tačiau ant užpakalinių sėdynių aukštų keleivių verčiau nesodinti - jiems ten bus nepatogu. Kita vertus, tai - daugelio C klasės automobilių problema.

Priekinių sėdynių keleiviai įsikurs tikrai patogiai - erdvės čia daugiau, sėdynės reguliuojamos. Jos labai patogios, tad ilga kelionė neturėtų varginti.

Prietaisų skydelį ir didžiąją dalį sąrangos „Fluence" paveldėjo iš savo pirmtako, tad ieškoti čia kažko labai naujo neverta. Tiesa, „Megane" turėjo elektroninį spidometrą, o „Fluence" vėl grįžta prie „klasikinių" rodyklių.

Manyčiau, kad tai į gera, nes „Megane" elektronika, bake likus nedaug kuro, tiesiog nustodavo rodyti jo likutį. Dabar vairuotojas, sekdamas rodyklę, galės tiksliau įvertinti, kiek kuro liko, kokį atstumą jis dar gali įveikti.

Daugiau pastangų prancūzai įdėjo į salono apipavidalinimą: atrodo jis neblogai, ir ergonomika nepamiršta. Tiems, kurie reikalaus daugiau, primename, tai - C klasės kompaktiškas automobilis.

Lietuvos rinkai siūlomi modeliai gali turėti 1,6 l 110 AG benzininį arba 1,5 l 85 ar 105 AG turbininį dyzelinį variklį. Tiesa, nesvarbu, kokį variklį pasirinksite, pavarų dėžė vis tiek bus tik mechaninė.

Dyzelinis variklis neblogas: traukos užtenka, kuro sąnaudos džiugina, tačiau galėjo būti geresnė variklio garso izoliacija. Gali būti, kad ne taip girdėtųsi ne tik variklis, bet ir šildymo sistemos ventiliatorius. Kiek netikėta buvo tai, kad atidarius daiktadėžę veikiančio ventiliatoriaus garsas gerokai sustiprėjo. Paties automobilio garso izoliacijai pretenzijų nėra - važiuojant kelio nesigirdėjo.

Automobilis labai minkštas, tad sodinant keleivius ant užpakalinių sėdynių tai reiktų įvertinti. Kiek laisvokas vairas. Ramiam važiavimui iš vienos vietos į kitą tai netrukdys, bet „paspaudus" vairuotojui gali pritrūkti informacijos apie kelio dangą.

Pirkėjas galės rinktis ne tik automobilio variklį, bet ir sąrangą. Variantai du - „Expression" ir „Privilege". „Expresion" paprastesnis, bet papildomos įrangos čia tiek, kiek neturi dažnas C klasės modelis: oro kondicionierius, ESP, ABS, EBD, saugos pagalvės, gamyklinė garso sistema ir pan. Deja, bet tokiam automobiliui labai reikalingus užpakalinio atstumo jutiklius šiuo atveju teks užsisakyti papildomai. Kadangi bagažinė aukšta, o užpakalinis automobilio stiklas nedidelis, jutikliai labai praverčia.

„Privilege" sąrangoje jie yra, tačiau net ir čia papildomai reikia užsisakyti šildomas priekines sėdynes. Gaila, kad net kaip papildomos opcijos nėra automatinio stovėjimo stabdžio. Mieste jis tikrai praverčiau daugiau negu, tarkim, muzikos garso reguliavimas prie vairo. Na, bet gamintojai nusprendė taip.

Įvertinus visus „už" ir „prieš", naujokas paliko labai neblogą įspūdį, tad dabar belieka palaukti ir pažiūrėti, kaip jį priims rinka.

 

Renault Fluence 1.6 MT

Ilgis

4618 mm

Plotis

1809 mm

Aukštis

1479 mm

Ratų bazė

2625 mm

Prošvaisa

120 mm

Automobilio masė

1225 kg

Leidžiama automobilio masė

1725 kg

Bagažinės tūris

530 l

Kuro bako talpa

60 l

Apsisukimo spindulys

11,1 m

Kėbulo tipas

Sedanas

Klasė

C

Vietų skaičius

5

Durų skaičius

4

 

 

Variklio tūris

1598 cm3

Galia

110/6000 AG

Maitinimo sistema

Paskirstytas įpurškimas

Kuras

Benzinas

Toksiškumas

Euro 4

Kuro sąnaudos mieste

8,8 l/100 km

Kuro sąnaudos užmiestyje

5,3 l/100 km.

Mišrus ciklas

6,5 l/100 km.

100 km/val pasiekia per

11,7 s

Maksimalus greitis

185 km/val.

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų dėžė

Mechaninė

Pavarų skaičius

5

 

 

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai ventiliuojami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

Priekinė pakaba

McPherson

Užpakalinė pakaba

Skersinė svirtis

Ratai

205/65R15

Diskai

6.5Jx15

 

V. Misevičius

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: