„Elefantentreffen 2010“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Elefantentreffen_2010__22___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__21___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__23___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__3___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__2___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__1___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__13___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__18___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__19___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__20___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__5___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__7___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__6___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__8___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__17___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__16___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__4___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__9___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__10___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__11___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__14___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__15___Medium_
  • Elefantentreffen_2010__Medium_

Daugeliui autoreviu.lt skaitytojų jau neturėtų būti staigmena tas faktas, kad aktyvus baikeriškas gyvenimas tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse nesustoja ištisus metus. Šiltuoju metu laiku renginius gamtoje organizuoja daugelis klubų, tačiau žiemą renginius - išbadymus (nakvynė žiemą palapinėse, 1 proc. patogumų ir pan.) rengia tik motoklubas „Vorai MC". Taip pat šio klubo nariai nepraleidžia progos apsilankyti ir kitose valstybėse vykstančiuose žiemos renginiuose. Praėjusiais metais mūsų skaitytojai galėjo susipažinti su „Vorai MC" narių kelione į „Snow dogs", o dabar jūsų dėmesiui pristatome šio klubo nario DJ įspūdžius iš Vokietijoje vykusio tarptautinio tradicinio motociklininkų renginio „Elephants".

„Elefantentreffen" - kas tai? Kur jis vyksta?

„Elefantentreffen" - tarptautinis žiemą važinėjančių motociklininkų sąskrydis. Jis dešimt paskutinių metų vyksta Loho kaimelyje, maždaug 60 km nuo Passau miesto, netoli Čekijos ir Austrijos sienų. Pats renginys vyksta nuo 1956 m. Aiškiai išreikštos idėjos ar tikslo renginys neturi. Tai - tiesiog žiemą važinėjančių bendraminčių sąskrydis be ypatingų uždavinių. Viena įdomi detalė - didžioji dauguma į renginį suvažiavusiųjų yra tiesiog motoentuziastai, „MC" statusą turinčių klubų teko sutikti mažai.

Kuo įsiminė kelionė?

Kelionė buvo per pačias pūgas. Net vietos vokiečiai sakė tokių nepameną. Iki renginio paskutinius 100 km yrėmės per sniegynus keturias valandas. Tikslas buvo aiškus, tad pagaliau jį pasiekėme. Keliautojams reiktų žinoti, kad kuras Vokietijoje brangesnis, bet mes tiesiog pylėme ir nesukome dėl to galvos. Keliavome žiemą ir motociklais, bet važiavome tvarkingai, tad per visą kelionę nė karto neteko sutikti policijos. Deja, porą kartų kilo problemų su technika. Čekijoje sudilo „Sportsterio" stabdžių trinkelės, tad jas skubiai teko keisti ir grįžtant, jau netoli Varšuvos, nutrūko „Sportsterio" grandinė (varanti užpakalinį ratą). Laimė, tokiems dalykams buvome pasirengę, tad abi bėdos buvo gan greit sutvarkytos. Daugiau rimtų problemų ir nebuvo.

Ar saugu į tokį kelią leistis motociklu?

Motociklo vairuotojas ir taip yra mažai apsaugotas, o žiema tai ypač išryškėja. Svarbiausia tinkamai įvertinti situaciją ir suprasti, kad žiemą vairavimo sąlygos reikalauja dešimtkart didesnio budrumo ir įgūdžių dėl slidžių dangų, nuotolio parinkimo ir kt. Taip pat reikia nepamiršti, kad keliaujant motociklu svarbiausia „kvėpuojanti" apranga, šiltos pirštinės ir šiltas apavas. Tada motociklu važiuojantis asmuo jaučiasi palyginti patogiai ir gali tinkamai valdyti savo transporto priemonę.

Kas važiavo į šį renginį?

Šį sykį iš „Vorų MC" važiavom penkiese: Oblius, Meistras (kelionėje šventė savo 58 gimtadienį), Uošvis, Europa ir aš, DJ. Į renginį naktį iš Italijos atburbėjo Puntas su savo harliu. Man tai antrasis, o kitiems - pirmasis „Elefantas".

Kuo šis renginys skiriasi nuo taip pat žiemą vykstančio „Snowdogs"?

Pačiam „SNOWDOGS" renginyje man dalyvauti neteko, bet buvo Oblius, ir, pasak jo, panašumas yra tik vienas - abu renginiai vyksta žiemą. Daugiau panašumų nėra, nes tai skirtingi sąskrydžiai. Skiriasi beveik viskas - renginio dvasia, dalyviai ir t.t.

Kaip atrodo pats renginys?

Įėjimas į renginį - 20 eurų. Geriamasis vanduo ir tualetai nemokamai, malkų glėbys ir presuotas šiaudų kūgis po 5 eurus. Maistą ir gėrimus vežėmės iš Lietuvos, nes nenorėjome dėl jų gaišti laiko. „Elefantentreffen" mane tuo ir imponuoja, kad ten suvažiavę motociklininkai yra laisvi nuo visokių dienotvarkių, varžybų, koncertų ir pan. Ten žmonės suvažiuoja tiesiog būti ir ilsėtis, gerti alų, šnapsą, šildytą ant laužo karštą vyną ir daryti, kas ką nori. Man asmeniškai patiko žiūrėti į kalnų platybes ir siurbčioti gėrimus. Turnyrų, kaip kituose renginiuose, nėra. Renkami jauniausias ir seniausias dalyviai ir iš toliausiai atvažiavę. Tai beveik ir viskas.

Nakvoti teko lauke. Kaip tinkamai pasiruošt tokiai nakvynei?

Mes turėjome karinio tipo palapinę su nediduke malkine krosnele, mano bičiuliai turėjo sudedamas žygio lovas, o aš asmeniškai buvau įsimetęs kelis putų polistirolo lapus. Svarbiausia krosnelės paskirtis - stabdyti, kad ant palapinės vidinės pusės nesikondensuotų drėgmė, nes, sykį pajudinus palapinę, tūkstančiai lašelių su malonumu permerkia ir miegmaišį, ir drabužius. Miegmaišis turi būti „rimtas", šiltas ir pakankamai erdvus. Aš naudojau du miegmaišius, sukištus vienas į kitą. Tokia praktika pasiteisino. Drabužiai medvilniniai, o idealu būtų vilnoniai, nes sugeria prakaitą ir oda lieka sausa. Ko nevertėtų imti? Man nenaudingiausias dalykas - gumuota neperlyjama striukė, nes prakaitas neturėdavo kaip išgaruot ir kondensuodavosi ties pečių juosta ir kaklu.

Kuri kelionės dalis buvo sunkesnė - ten ar atgal?

Į priekį važiuojant buvo pakankamai vėsu (-25C), o atgal važiuodami praradome laiko dėl avarijų Lenkijoje. Ten vairavimo kultūra man nesuvokiama ir daug kur prasilenkia su logika ir protu; gal dėl to daug avarijų su fatališkomis pasekmėmis. Tad važiavimas per šią šalį buvo tikrai sudėtingas ir nelabai malonus. Laimė, atgal grįžome visi kartu. Praktika rodo, kad visiems kartu patogiau ir saugiau.

Šiek tiek praktinės informacijos

Iš viso per šią kelionę buvo nuvažiuota apie 3200 km. Motociklas su priekaba 100 kilometrų kelio vidutiniškai sunaudoja apie 7-8 l benzino. Kuro kainas įvairiose šalyse galima pasižiūrėti internete, tad išlaidas kurui galima apsiskaičiuoti namuose. Prie jų reiktų pridėti galimas išlaidas maistui, nakvynei. Kita vertus, galima maisto, kaip mes, pasiimti iš namų, o nakvoti palapinės. Patogumų mažiau, bet taip įdomiau. Susiruošus į panašią kelionę primygtinai rekomenduočiau sveikatos draudimą nuo nelaimingų atsitikimų. Vizų šioje kelionėje niekur nereikėjo. Išlaidas reiktų suskaičiuoti tiksliau, bet žmogui manau bus panašiai apie 1400 Lt ar kiek mažiau.

Kaip dėl kitų metų?

Jei tik bus sniego ir vėl bus norinčių važiuoti, būtinai važiuosiu. Įspūdžiai neišdildomi.

Nuotraukos DJ

Kalbėjosi V. Misevičius

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: