Automobilių lyginimas nepažeidžiant dažų
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Nauja-nuotrauka-3
  • Nauja-nuotrauka-4
  • ilenktas
  • istiesintas
  • po
  • pries

Bedažis įmušimų lyginimas arba meninis įmušimų lyginimas ar automobilių lyginimas nepažeidžiant dažų [paintless dent (ding) removal (repair)]. Kol kas neteko girdėti kalbininkų rekomendacijų, kaip turėtų būti vadinamas šis lyginimo metodas.

Dirbama su specialiais profesionaliais amerikietiškais įrankiais: iš specialaus spyruoklinio plieno išlankstomi pačių įvairiausių dydžių ir konfigūracijos strypai ir kiti priedai. Įrankių komplekte gali būti nuo 5 iki 100 skirtingų dalių. Žinoma, pasiekti ir išlyginti bet kurioje kėbulo vietoje esantį bet kokios formos ir gylio įdubimą geriau sekasi didesniu komplektu.

Pirminė mūsų bendrovė „Dentech PDR, INC." apie 10 metų sėkmingai dirba JAV, Ilinojaus valstijoje, o „DENTECH PDR, INC." - Kauno filialas. Galime padėti įsigyti kelių garsiausių JAV gamintojų įrankių. Siūlome iš katalogų pasirinkti arba gamintojų paruoštus įrankių komplektus, arba komplektą susirinkti pačiam. Beje, galima pirkti ir pavienių įrankių.

Svarbiausia - kvalifikuoti ir tinkamai paruošti darbuotojai (technikai). Net ir su pačia geriausia įranga, tačiau be aukščiausios kvalifikacijos technikų, nebus gerų rezultatų. Nemokantis dirbti ar neteisingai išmokytas technikas dažniausiai tik pablogina padėtį.

Įbrėžimas

Šiuolaikiniai automobiliai dažomi labai elastingais dažais, tačiau nemokšiškai bandant išlyginti įlenkimą nesunku sugadinti dažų dangą, nepataisomai pertempti metalą, gali prasidėti korozija. Suprantama, reikia gerai išmanyti automobilių konstrukcines ypatybes. Dauguma šiuolaikinių automobilių vidaus ertmių (durelės, posparniai) pilnos įvairiausios elektroninės įrangos (daviklių, kontrolerių ir kt.), laidų, vamzdelių. Nemokšiškai įvedus ir valdant įrankį galima juos pažeisti. Padarinius sunku nusakyti.

Išlygintas įbrėžimas

Siekiant kuo geriau paruošti kvalifikuotus darbuotojus, mūsų įmonėje mokymai trunka nuo vieno iki keturių mėnesių. Tik po atestacijos technikui leidžiama lyginti klientų automobilius. Ne kiekvienam pavyksta tobulai išmokti šią technologiją. Svarbiausios savybės: kruopštumas, atidumas, kantrybė. Geriausieji gali įsidarbinti mūsų įmonėje, kur technikams taikomos didelės nuolaidos mokymams ir įrankiams.
Manau, daugelis girdėjo apie įvairius kitokius mažų įlenkimų lyginimo būdus (vakuumu, elektromagnetiniu lauku, šalčiu ar klijuojant įvairius kabliukus). Galime pagrįstai teigti, kad tai tik pigus reklaminis triukas. Visais šiais „stebuklingais" ir bet kuriam lengvai paklūstančiais įrenginiais ir būdais galbūt ir pavyks iš dalies pašalinti kokį nedidelį įlinkį. Įmonėje „Dentech PDR", kaip ir kiekvienoje profesionalioje šios srities bendrovėje, dirbama tik rankomis. Iš kėbulo vidaus masažuojama mušta vieta, kol įgauna pradinę formą. Nenaudojama jokių terminių priemonių, nekalama.

Įlenktas sparnas

Neprireikia ardyti automobilio. Įrankiai ploni, todėl pakanka įvairiausių technologinių kėbulo skylių, plyšių, kad būtų galima juos įkišti. Lyginant stogo įmušimus kartais tenka nuimti vidinę apdailą, stoglangį. Jei įlenkimas visiškai uždaros detalės paviršiuje, kartais iš išorės nematomoje vietoje išgręžiama nedidelė skylė. Po darbo skylės kraštai uždažomi siekiant išvengti korozijos, ji užkemšama specialiu kamščiu.

Ištiesintas sparnas

Įlenkimų lyginimo darbų kaina - labai individuali. „Dentech PDR" taiko įmonės kainininkus. Pagal atskirą kainininką įvertinami krušos įmušimų išlyginimo darbai. Tikrąją kainą pasakysime tik apžiūrėję įlenkimą. Kiekvienas įmušimas skirtingas: dydis, vieta, priėjimo galimybės. Šiek tiek brangiau kainuoja aliuminio detalių, visureigių, autobusiukų ar mikroautobusų lyginimas. Apytikslę kainą galime pasakyti įvertinę elektroniniu paštu Jūsų atsiųstas nuotraukas.
Kai kurios kėbulo vietos (slenksčiai, automobilio rėmas, gniuždymo zonos) arba detalės iš plastiko ar kompozicinio audinio nelyginamos šiuo būdu. Kartais neįmanoma išlyginti įmušto detalės krašto dėl dvigubo metalo sluoksnio. Sudėtinga lyginti įmušimus ant aštrių kėbulo briaunų. Ar bus įmanoma išlyginti, galime pasakyti tik pamatę įlenkimą ar pagal nuotrauką. Jei įlenkimas labai gilus, metalas dažniausia būna per daug ištemptas, todėl detalę gali tekti taisyti tradiciniais metodais - kalant, glaistant, dažant. Jei dažų danga pažeista (jie įskilę, nutrupėję ar nubrozdinti), mūsų metodas netaikomas. Tokią detalę teks glaistyti ir perdažyti.
Atsiminkite, kad mūsų taikomas lyginimo metodas yra daugiau kosmetinis. Tai nepamainoma pagalba kiekvienam, kuris rūpinasi ir prižiūri savo automobilį. Žinodami apie „Dentech PDR", Jūs galėsite pasirūpinti savo automobiliu taip, kad jis atrodyti lyg ką tik nuvažiavęs nuo konvejerio.

Įlinkimas durelėse

Atidžiai apžiūrėkite savo ar bet kurį kitą automobilį ir tikrai pastebėsite nedidelių įlenkimų. Pavyzdžiui: visiems puikiai žinoma situacija prekybos centrų stovėjimo aikštelėse, kai neatsargiai atidarant automobilio durelėmis atsitrenkiama į kito automobilio šoną. Dažnai tokio smūgio pakanka atsirasti nedideliam įlenkimui. Beje, dauguma smulkių įlenkimų atsiranda atsitrenkus į automobilį prekių vežimėliams.

Įlinkimas išlygintas

Jei automobiliu rūpinatės, paskambinate mums. Įmušimą išlyginsime per kelias minutes savo dirbtuvėse. Žinoma, jei ilgiau neatkreipėte dėmesio į mažus įmušimus ir jų atsirado daugiau, lyginimas gali trukti ilgėliau. Išlyginti krušos apgadintą automobilį neįmanoma per kelias minutes. Teks palikti jį vieną ar kelias dienas.

„DENTECH PDR, INC." Kauno filialo informacija

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Pasiruošimas dažymui

Nuoskilos, įbrėžimai, išsipūtę dažų burbuliukai – visa tai ...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: