Devintos kartos „Mitsubishi Galant“ - 1992 - 1997
Atnaujinta: 2020-03-09
  • mitsubishi

Tai buvo seniai

Pirmoji „Galant" karta pasirodė 1969 m. Tada užpakaliniais ratais varomas modelis vadintas „Colt Galant". Šis modelis buvo gaminamas iki 1973 m. Pirkėjai galėjo rinktis ir sedaną, ir chečbeką. Buvo net sportinis „GTO" variantas su 1,6 l 125 AG varikliu.

1973 m. „Galant" tapo atskiru modeliu. 1976 m. pasirodė trečios kartos „Galant". Šie modeliai užpakalyje turėjo ne linges, o spyruokles. 1980 m. modelis buvo rimtai modernizuotas.

Visiškai nauja „Galant" karta visuomenei pristatyta 1983 m. Automobilis tapo masyvesnis, gavo priekinius varančius ratus. Automobilis buvo pradėtas skirstyti pagal pardavimo rinkas: europiečiai gavo tik modelius su 4 cilindrų varikliais, amerikiečiai - tik modelius su V6 agregatais.

1987 m. prasidėjo šeštos kartos „Galant" gamyba. Įdomu tai, kad tuo pat metu, net iki 1990 m., dar gamino ir „Galant V".

1992 m. rinkai pasiūlytas dar vienas modelis. Automobilis buvo didesnis, tačiau jo gamyba baigėsi 1996 m., kai jį pakeitė aštuntos kartos „Galant". Šį modelį dažniausiai galima sutikti sedano kėbulu, tačiau buvo gaminamas ir universalas. Galingiausi šios kartos modeliai turėjo V6 2,5 l 280 AG variklį su dviem turbininiais kompresoriais. Modelis buvo gaminamas labai ilgai. Net kai rinkoje pasirodė devintos kartos „Galant", ankstesnės kartos automobiliai vis dar buvo gaminami.

Greičiausiai teks vežtis

Devintos kartos „Galant" iš pradžių buvo skirta tik JAV rinkai, bet vėliau jį pradėjo eksportuoti ir į kitas šalis, išskyrus Europą. Senąjį pasaulį nuspręsta aplenkti, nes čia didelių sedanų klasėje įsitvirtinę „Audi", „BMW" ir „Mercedes Benz", tad didelių, bet prastesnės sąrangos modelių nelabai ir reikia. Taigi, mūsų oficialūs atstovai „Galant" neturi, tad jei norėsite tokio automobilio, teks ieškoti turguose arba parsigabenti iš Amerikos. Beje, iš JAV tiek motociklus, tiek ir automobilius siunčiasi nemažai tautiečių. Tai, kas kadaise atrodė neįmanoma, šiandien tapo įprastu reiškiniu.

Amerikietiški „Galant" nėra patys populiariausi mūsų rinkoje, bet jų pasitaiko. Pirkėjus jie traukia dydžiu, išskirtine išvaizda, galingais varikliais ir patikimo automobilio įvaizdžiu. Automobilio salonui pretenzijų nėra. Viskas paprasta, bet kokybiškai surinkta. Pasak meistrų, iš JAV atvykusių automobilių salonai tvarkingi, veikia visa elektros instaliacija ir mechaniniai prievadai. Jei automobilis nebuvo daužtas, kėbulas taip pat nebus surūdijęs.

Varikliai - pasirinkimas nedidelis

Dažniausiai mūsų antrinėje rinkoje siūlomi automobiliai su 2,4 l 160 AG benzininiais varikliais. Žinoma, paieškojus galima rasti ir modelių su V6 3,8 l agregatais. Tokie varikliai būna 233 ir 258 AG. Toks automobilis ir pats kainuos brangiau, ir daugiau išlaidų pareikalaus jo eksploatacija, tad jų nėra daug.

Skirtumas tarp 2,4 i ir 3,8 l variklių akivaizdus. Galingesni agregatai geriau klauso akceleratoriaus, greičiau įsibėgėja, tačiau ir silpnesnių variklių nereiktų nurašyti.

„Mitsubishi" automobiliais dirbantys mechanikai gerai išmano 2,4 l variklius. Jie buvo montuojami į daugelį modelių. Laimė, šis variklis neturi gudrios GDI įpurškimo sistemos, kuri gali strigti dėl prastesnio benzino. Jie turi neblogą MIVEC sistemą su besikeičiančiu vožtuvų pakilimo aukščiu. Sistema suvirškintų ir baltarusišką benziną, kuris, taip augant kuro kainoms, daugeliui gali tapti vienintele išeitimi.

2,4 l variklis tarnauja ilgai, nes ganėtinai paprastas ir sėkmingai sukurtas. Rimtų problemų variklis neturi, bet profilaktiškai kas 30 000 km reiktų išvalyti purkštukus ir pakeisti žvakes. Be to, jei pirksite automobilį iš JAV, patikrinkite KPM diržą ir skriemulius. Juos reiktų keisti kas 90 000 km, tačiau retas amerikietis tai darys. Dar reiktų nepamiršti apie radiatorių. Deja, bet „Mitsubishi" radiatoriai nėra patys patikimiausi ir mūsų žiemos keliai gali juos greitai prakiurdyti. Jei skylutė maža, galima remontuoti, jei didesnė - teks keisti.

3,8 l varikliai meistrams pažįstami, nes juos turi ir amerikietiški „Pajero" modeliai. Kiek teko girdėti, šie agregatai tarnauja patikimai, tik kuro sąnaudos mieste gali siekti iki 20 l/ 100 km.

Žinoma, nėra taisyklės be išimties. Neapsižiūrėjus galima įsigyti automobilį su nuvarytu varikliu. Tiesa, kaltas dėl to ne „Mitsubishi", o automobilio savininkas. Jau legendos sklando apie amerikiečių nesirūpinimą savo transporto priemonėmis ir tai, deja, yra tiesa. Jie pila pigiausius mineralinius tepalus ir laiku neatlieka techninio aptarnavimo.

Pavarų dėžė, kokia ji

Dažniausiai devintos kartos „Galant" turi 4 pavarų „automatą" INVESC II. Automobiliui jos visiškai užtenka. Kita vertus, rinktis nelabai bus iš ko, nes JAV rinkai skirti automobiliai MPD neturėjo. Taigi, su bet kokiu varikliu jūs gausite 4 pavarų APD. Pavarų gal ir mažoka, tačiau „automatas" veikia patikimai ir greitai. Pavaros persijungia lengvai, trūkčiojimų nesijaučia. Be to, ši APD turi numatytą rankinio pavarų perjungimo variantą, tik įdomų būtų sužinoti, ar kas nors, turėdamas tokią galimybę, ja yra pasinaudojęs.

INVECS II pavarų dėžė naudojama seniai, tad jokių rimtų trūkumų neturi. Pirmą kartą panaudota 1994 m., tad iki šios dienos yra maksimaliai ištobulinta. Nemalonumų sukelti neturėtų.

Ir dar keletas momentų

„Mitsubishi" seniai bando suteikti savo automobiliams sportinį įvaizdį, tačiau apie devintos kartos „Galant" to pasakyti niekaip negalima. Ir ne tik dėl išvaizdos, bet ir dėl pakabos ir vairo sistemos. JAV rinkai skirti automobiliai nepritaikyti staigiems posūkiams įveikti. Kita vertus, jie važiuoja minkštai ir patogiai. Matyt daugelis „Galant" renkasi būtent todėl. Dar vienas pliusas - patikimumas. 100 000-120 000 km nuvažiavusiuose automobiliuose beveik nereikia nieko keisti. Išimtis - nelabai patikimos užpakalinės pakabos svirtys, tad gali būti, kad jas teks ir keisti. Dar reiktų daugiau dėmesio skirti vairo traukėms ir amortizatoriams. Jeigu automobilio rida tikra, ir visi kiti mazgai dėmesio nereikalaus.

Taigi, jei šis automobilis jums patinka ir galite sau jį leisti, pirkite. Prižiūrėtas „Galant" - visai neblogas pasirinkimas.

Mitsubishi Galant IX 2.4 i 16V MIVEC (2004 - )

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

4865 mm

Plotis

1840 mm

Aukštis

1485 mm

Ratų bazė

2750 mm

Prošvaisa

165 mm

VARIKLIS

Variklio modelis

Mitsubishi 4G69

Darbinis tūris

2378 cm3

Galia

158 AG

Esant apsukoms

5500

Sukimo momentas

213/4000 N m

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Kuro paskirstymo mechanizmas

DOHC

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantieji ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

4

PAKABA

Priekinė pakaba

Amortizatoriai

Užpakalinė pakaba

Skersinis stabilizatorius

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

VAIRAS

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Vairo stiprintuvas

Yra

Apsisukimo spindulys

12,1 m

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Maksimalus greitis

200 km/val

100 km/val. pasiekia, per

11,5 s

Kuro sąnaudos mieste

13,5 l/ 100 km

Kuro sąnaudos užmiestyje

7,2 l/ 100 km

Mišrus ciklas

9,5 l/ 100 km

Kuro bako talpa

67 l

Automobilio masė

1560 kg

Leidžiama automobilio masė

1985 kg

Padangos

215/60 R16

Galima montuoti

215/55 R17

235/45 R17

235/40 R18

Ratlankiai

6.5J X 16

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka gamintojo ©

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: