„Ferrari“ magiškosios Indijos atradimo maratono dalyviai triumfuodami grįžo į Mumbajų per 70 dienų įveikę 13 000 km.
Atnaujinta: 2020-03-08

2008 m. gegužės 7 d. Mumbajus: kaip buvo planuota, gegužės septintosios vakarą, įveikę daugiau kaip 13 000 km į Mumbajų pergalingai grįžo „Ferrari“ magiškosios Indijos atradimo maratono dalyviai. Automobiliai buvo sutikti prie vadinamųjų Indijos vartų, netoli tos vietos, kur prasidėjo maratonas. Čia įvyko ir didžioji finišo ceremonija.

„Ferrari Magic India Discovery Drive“ – tai dar vienas svarbus Maranelo pagrindinio „GT“ modelio išbandymas. Daugiau negu 50 žurnalistų dviem automobiliais pasikeisdami įveikė 13 etapų, kurie dažniausia buvo labai sudėtingi. Etapai išsibarstę net 57 Indijos miestuose.

Tokio pobūdžio renginys „Ferrari“ nėra naujiena. Galima paminėti Kinijos 15 000 raudonųjų mylių „Ferrari“ turą 2005 m. ir „Amerika 20 000“ turą 2006 m. Abu buvo labai sėkmingi.

Pasaulyje įprasta „Ferrari“ lyginti su „Formule 1“. Paplito idėja, kad šie automobiliai skirti lenktynių trasoms, todėl tokie bandymai svarbūs dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia, žinoma, norima parodyti, kad šiuolaikiniai „Ferrari“ automobiliai gali būti naudojami bet kokiomis sąlygomis. Tai patvirtina faktas, kad per paskutinį dešimtmetį per metus klientai „Ferari“ automobiliais nuvažiuoja beveik dvigubai didesnius atstumus. Antra, siekiama priartinti „Ferrari“ arčiau gerbėjų, apimti didesnę auditoriją, ne vien tik lenktynių entuziastus. Žmonės iškart atpažįsta „Ferrari“ net Indijoje, kuri nuo Maranelo labai toli. Taigi „Ferrari“ automobiliai dar yra svajonė.

Prie Indijos vartų susirinko daugybė „Ferrari“ gerbėjų. Jie šventė naujausią dviejų arklio ženklu pažymėtų automobilių laimėjimus. Gausiai susirinkusiems žurnalistams prezidentas Lukas di Montezemolas atsiuntė specialų vaizdo pranešimą. Kalbėdamas ponas Montezemolas pabrėžė: „Du „612 Spaglietti“ Indijos keliuose jautėsi kaip namuose. Jie parodė, kad „Ferrari“ automobiliai puikiai veikia ir yra ypač saugūs ir patogūs net pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis“.

„612 Spaglietti“ savo epinę kelionę pradėjo šiek tiek pakeisti, kad būtų užtikrintas saugumas kai kuriose sunkiose trasos atkarpose. Įprastą plastikinę apsaugą pakeitė 4 mm duraliuminio apatinės dalies apsauga, buvo kilstelėta pakaba, kad būtų galima įveikti sudėtingesnes trasos vietas. Šiaip jau tai standartiniai automobiliai, varomi 540 AJ 65˚ V12 variklio. Maksimalią 60 kgm jie išvysto esant 5 250 rpm. Abu automobiliai turi šešių pavarų F1 pavarų dėžę ir tarpašinę transmisiją.

Parengta:

Debasis Ray

Head – Corporate Communications

Tata Motors Limited

Phone: 022 – 66657209

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Tendencijos ir priežastys: išnyksiantys automobilių prekių ženklai

Panašu, kad kai kurie automobilių prekių ženklai nebepritampa prie besikeičiančios situacijos.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: