„Maserati“ vadas išpeikė elektromobilius
Atnaujinta: 2020-03-09
  • images

Generalinis „Maserati" direktorius Haraldas Vesteris pareiškė, kad visos pastarųjų metų diskusijos apie ekologiją beprasmės, nes valdžios atstovai neturi galimybių ir sugebėjimų reguliuoti išmetamųjų dujų kiekį.

Jo teigimu, kalbos apie išmetamąsias dujas - nonsensas. Šaukdami apie ekologiją, daugelis pamiršta elektromobilių baterijų įkrovimo procesą. Skirtinguose regionuose jis labai skirtingas. Viską lemia tai, kokiu būdu vienoje ar kitoje šalyje gaunama elektros energija. Ji gali būti išgaunama deginant anglį, naudojant branduolinį kurą ir t.t. Visgi net patys moderniausi elektros gavybos būdai negali efektyvumu aplenkti vidaus degimo variklio.

Tokie H. Vesterio pareiškimą turi rimtą pagrindą. Įvertinus vidutinį standartinės elektrinės efektyvumą, paaiškėjo, kad kilometras elektromobilio kelio Europoje sukuria 86 g CO2, JAV - 110 g/km, Kinijoje - 191 g/km.
„Maserati" vadovo teigimu, kalbant apie ekologiją daugiau dėmesio reikia skirti dyzelinui ir suspaustom gamtinėm dujom. Tikslingiau tobulinti tokį kurą naudojančius variklius, o ne hibridus, kurie, iš esmės yra įpiršta technologija. Norint rimtai rūpintis supančia aplinka, reikia priversti visas, tyrimais užsiimančias organizacijas, teikti tikrus skaičius ir visapusišką informaciją, o ne tik tą, kuri palanki daliai automobilių gamintojų. Pasak H. Vesterio, toliau gilintis į elektromobilių temą nėra tikslinga.

Nepaisant tokių pareiškimų, „Maserati" vadovas užsiminė, kad jie, stengdamiesi į taikyti į vis griežtesnes ekologines normas, taip pat planuoja pradėti hibridinių modelių gamybą.

Nuotrauka gamintojo

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: