Naujoji sudvejintos ašies pakėlimo funkcija užtikrina geresnį sukibimą ir mažesnes degalų sąnaudas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Foto_Pontus_Johansson0718
  • P1110364
  • _MG_1581_2
  • Foto_Pontus_Johansson1637_2
  • Foto_Pontus_Johansson1636_2
  • Foto_Pontus_Johansson1607_2
  • Foto_Pontus_Johansson1413_2

Naujoji „Volvo Trucks" sudvejintos ašies pakėlimo funkcija leidžia išjungti ir pakelti antrąją varomąją ašį. Tai užtikrina geresnį sukibimą su kelio danga ir iki keturių procentų mažesnes degalų sąnaudas, kai sunkvežimis nepakrautas.

„Volvo Trucks" pristato sudvejintos ašies pakėlimo funkciją. Naujoji funkcija sukurta sunkiasvoriams sunkvežimiams, gabenantiems krovinius viena kryptimi ir grįžtantiems be apkrovos - pavyzdžiui, gabenantiems medieną, statybines medžiagas ar birius krovinius.

„Kai sunkvežimis nepakrautas, naudojant sudvejintos ašies pakėlimo funkciją, antrąją varomąją ašį galima išjungti ir jos ratus pakelti. Tai suteikia daugybę privalumų, kurių didžiausias - mažesnės degalų sąnaudos. Važiuojant pakėlus antrąją varomąją ašį, sutaupoma iki 4 proc. degalų ", - sako „Volvo Trucks" statybų segmento sunkvežimių vadovas Jonas Odermalmas.

Dėl kumštelinės movos pirmosios varančiosios ašies diferenciale antrąją varomąją ašį dabar galima išjungti ir pakelti. Todėl vairuotojas gali panaudoti dviejų varomųjų ašių (6X4) galią ir privalumus bei geresnį vienos varomosios ašies (4X2) manevringumą. Be to, važiuojant pakėlus antrąją varomąją ašį, vienu metru sumažėja apsisukimo spindulys, mažiau dėvisi padangos ir pakabos elementai.

„Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija yra naudinga, kai dėl kelio paviršiaus ypatybių ar didelio bendrojo transporto priemonės svorio reikalingi sunkvežimiai su sudvejintomis ašimis, bet dėl jų darbo specifikos šie sunkvežimiai dažnai atgal grįžta tušti ar su labai mažu kroviniu. Be to, sunkvežimiui važiuojant slidžiais ar minkštais paviršiais, pakeldamas antrąją varomąją ašį, vairuotojas gali padidinti pirmajai ašiai tenkančią apkrovą. Tai užtikrina geresnį sukibimą ir sumažina užklimpimo tikimybę", - paaiškina Jonas Odermalmas.

Kai sunkvežimis tuščias (daugeliu atvejų tai sudaro 50 proc. darbo laiko), sudvejintos ašies pakėlimo funkcija užtikrina didesnį komfortą vairuotojui. Su kelio paviršiumi liečiantis tik vienos varomosios ašies padangoms, sumažėja triukšmo lygis kabinoje ir vairo vibracija.

Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija galima „Volvo FM", „Volvo FMX", „Volvo FH" ir „Volvo FH16" sunkvežimiuose.

 

Faktai apie sudvejintos ašies pakėlimą

- Naudojant sudvejintos ašies pakėlimo funkciją, antrąją varomąją ašį galima išjungti ir pakelti važiuojant.

- Padangas galima pakelti 140 mm virš kelio paviršiaus.

- Suaktyvinus sudvejintos ašies pakėlimo funkciją, sunkvežimis suvartoja iki 4 proc. mažiau degalų. Mažiau dėvisi padangos, o apsisukimo spindulys sumažėja vienu metru.

 

Nuorodos
Peržiūrėkite vaizdo klipą „Volvo Trucks" kanale „YouTube"
Peržiūrėkite nedubliuotą vaizdo klipą „Volvo Trucks" kanale „YouTube"
Parsisiųskite nuotraukų iš „Volvo Trucks" galerijos

 

1581

Naujoji „Volvo Trucks" sudvejintos ašies pakėlimo funkcija leidžia išjungti ir pakelti antrąją varomąją ašį, kai sunkvežimis nepakrautas. Palyginti su tais atvejais, kai važiuojama nuleidus abi ašis, tai užtikrina iki keturių procentų mažesnes degalų sąnaudas.

 

0718

„Volvo Trucks" statybų padalinio vadovas Jonas Odermalmas.

1413

Suaktyvinus sudvejintos ašies pakėlimo funkciją, sumažėja degalų sąnaudos, vienu metru sumažėja apsisukimo spindulys ir užtikrinamas geresnis sukibimas su slidžia ar minkšta kelio danga.

 

1607

Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija suteikia vairuotojui didesnį komfortą važiuojant nepakrautu sunkvežimiu. Su kelio paviršiumi liečiantis tik vienos varomosios ašies padangoms, sumažėja triukšmo lygis kabinoje, taip pat mažiau vibruoja vairas.


1636

Naujoji „Volvo Trucks" sudvejintos ašies pakėlimo funkcija sukurta viena kryptimi krovinius gabenantiems sunkiasvoriams sunkvežimiams, kurie grįžta tušti. Pavyzdžiui - vežantiems medienos ar birius krovinius, dirbantiems statybų aikštelėse. 


1637

Įdiegus naująją „Volvo Trucks" sudvejintos ašies pakėlimo funkciją, pirmosios ašies diferenciale montuojama kumštelinė sankaba. Todėl antrąją varomąją ašį galima lengvai išjungti ir pakelti.


mov

Sunkvežimis su sudvejintos ašies pakėlimo funkcija puikiai tinka tuomet, kai dėl kelio dangos ar didelio svorio reikalingas sunkvežimis su sudvejinta galine ašimi, tačiau krovinys gabenamas tik viena kryptimi. Tai yra, kai sunkvežimis atgal grįžta tuščias ar su labai mažu kroviniu.  

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo

Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Diskiniai sunkvežimių stabdžiai

Šiandien pakalbėsime apie konstrukciją, sutinkamą tiek priekiniuose, tiek ir...

Kėdainiuose paaiškėjo geriausi sunkiojo transporto vairuotojai

Išmoningai pagerbti ne tik pagrindinių varžybų laimėtojai...

Kėdainiuose – XVI-oji sunkiojo transporto vairuotojų šventė

Šeštadienį, rugsėjo 7 d., šalia Kėdainių esančiame...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

Klasikiniai miškovežiai

Miškovežis - didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujasis „Volvo FMX“: novatoriški sprendimai našesniems darbams statybų aikštelėse

Miunchene, Vokietijoje, vykstančios parodos „Bauma" metu pristatytas...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: