Pirmi kinų automobiliai atlaikė avarinius bandymus
Atnaujinta: 2020-03-09
  • china__Large_

„EuroNCAP" atliko naują didelę avarinių bandymų seriją. Įdomu tai, kad šiuose bandymuose dalyvavo du kinų gamybos modeliai, kurie sugebėjo užsidirbti po keturias saugumo žvaigždutes. Tai - didžiausias ligšiolinis Kinų automobilių pramonės pasiekimas, o ekspertai jau prabilo apie tai, kad galima tikėtis ir dar saugesnių kiniškų automobilių.

Labiausiai bandytojus nustebino modelis „Geely Emgrand EC7", kuris už vairuotojo ir priekinio keleivio apsaugą per susidūrimą priekiu surinko 75 proc. iš 100 galimų. Prabangus „Jaguaras XF" šiame bandyme uždirbo 79 proc. Beje, galutinėje įskaitoje britų modelis taip pat gavo keturias žvaigždutes. „Jaguar" tai ne pats geriausias rezultatas.

„EuroNCAP" inžinieriai įsitikinę, kad „Geely" gali dar labiau padidinti savo automobilių saugumą. Jiems tereikia kiek pakeisti priekinį panelį ir modernizuoti paminų mazgą, nes dabar paminos dar gali sužeisti vairuotojo pėdas. Beje, „Geelt Emgrand EC7" geriau už kai kuriuos europinius modelius apsaugo antroje eilėje kėdutėse sėdinčius vaikus. Kinai čia uždirbo 80 proc., o, tarkim, „Range Rover Evoque" - tik 75 proc.

Antras kinų automobilis, nusipelnęs pagyrų - „MG6". Kadaise „MG" priklausė britams, bet vėliau bankrutavusį prekių ženklą įsigijo kinai ir, štai, pasaulį išvydo pirmas savarankiškas jų gaminys - modelis „MG6". Tiesa, jį kuriant visgi buvo pasinaudota kadaise gamintu modeliu „Rover 75", todėl „MG6" ir uždirbo tiek daug žvaigždučių.

Bandymuose dalyvavo ir „Renault" elektromobilis „Fluence Z.E.". Nors prancūzai garsėja kaip vieni saugiausių automobilių gamintojų, elektromobilis uždirbo tiek pat žvaigždučių, kaip ir kinų modeliai - keturias. Prancūzai jau pradėjo tyrimą mėgindami nustatyti, kodėl bandymų metu manekenas galvą atsitrenkė į vairą, nors šito kaip ir neturėjo būti. Tikėtina, kad „Fluence Z.E." laukia modernizacija, nes šio modelio priekinis panelis gali sužeisti keleivio kojas.

Penkių žvaigždučių nesurinko ir naujos kartos „Fiat Panda" bei „Jeep Grand Cheroke". Tiesa, avariniuose bandymuose „Panda" pasirodė gerai, bet buvo „nubausta" už tai, kad bazinėje sąrangoje nėra ESP.

Maksimalų žvaigždučių kieki surinko „Chevrolet Malibu", „Kia Rio", „Mercedes-Benz B-kasė" ir „C-klasė", „Range Rover Evoque", „Subaru XV", „Volkswagen Beetle", „Volkswagen up!", „Skoda Citigo" ir „Seat Mii".


Nuotrauka EuroNCAP ©
Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: