Porsche“ atnaujintus „Boxster“ ir „Cayman“ modelius pavadins 718 serija
Atnaujinta: 2020-03-09
  • PM_127_Silhouette_Cayman_982_II
  • PM_127_718_Boxster
  • PM_127_718_Cayman
  • PM_127_Silhouette_Boxster_982_II

„Porsche“ investuos apie 1 mlrd. eurų – sukurs daugiau nei 1000 naujų darbo vietų

Štutgartas. „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ – tokius pavadinimus nuo 2016-ųjų gaus atnaujinti „Porsche“ gaminami dvejų durų sportiniai automobiliai su kėbulo viduryje sumontuotu varikliu. Skaičių 718 „Porsche“ pasirinko neatsitiktinai – jis žymi savo laiku itin novatorišku laikytą 1957-ųjų lenktyninį automobilį, laimėjusį ne vienerias automobilių lenktynes.

 Boxter

„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ taps panašesni tiek savo išvaizda, tiek techninėmis ypatybėmis. Ateityje abu šie modeliai bus aprūpinti vienodą galią išvystančiais horizontalaus išdėstymo 4 cilindrų varikliais su turbina. Kabrioleto modifikacijos modeliai kainuos brangiau už kupė, kas būdinga ir 911 modelių kainodaroje. Naujieji „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ rinkai bus pristatyti per 2016 metus.

 

718 serijos modeliai turės keturių cilindrų variklius ir pratęs išskirtinių „Porsche“ lenktyninių automobilių tradicijas. Šios koncepcijos naujausias pavyzdys – „919 Hybrid LMP1“ lenktyninis automobilis, naudojantis keturių cilindrų 2 litrų tūrio variklį su turbina, kuris yra itin efektyvus. Tai padėjo „Porsche“ ne tik užimti pirmąją ir antrąją vietas prestižinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse, bet ir pelnyti gamintojo bei lenktynininko čempionų titulus WEC Pasaulio ištvermės lenktynėse. Šiomis pergalėmis „919 Hybrid“ demonstruoja būsimų sportinių automobilių variklių potencialą.

Cayman 

Porsche 718“ istorija – horizontalusis keturių cilindrų variklis, pelnęs daugybę pergalių

„Porsche“ naudojami horizontalieji keturių cilindrų varikliai turi ilgą istoriją ir yra pelnę neįtikėtiną pasisekimą. Šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje legendinio „Porsche 550 Spyder“ pamaina 718 turėjo geriausios konfigūracijos horizontalųjį keturių cilindrų variklį. Todėl nepriklausomai nuo to, ar teko lenktyniauti 12 valandų Sebringo lenktynėse 1960-aisiais, ar varžėsi Europos kalnų čempionate nuo 1958-ųjų iki 1961-ųjų, „Porsche 718“ visada sugebėjo įveikti daugybę konkurentų būtent dėl savo galingo ir efektyvaus horizontaliojo keturių cilindrų variklio. 1959-1960 m. 718 tris kartus iškovojo pirmąją vietą legendinėse Sicilijos lenktynėse „Italia Targa Florio“. Klasišką pergalę „718 RSK“ modelis, varomas 142 AG galios keturių cilindrų variklio, 1958-aisiais iškovojo ir 24 valandų trukmės Le Mano lenktynėse.

 

Porsche 919 Hybrid“ – technologinis flagmanas serijinės gamybos automobiliams

2014 m. „Porsche“ su savo hibridiniu „919 Hybrid“ modeliu sugrįžo į aukščiausias vietas garsiosiose Le Mano lenktynėse ir WEC Pasaulio ištvermės čempionate. Automobilis „LMP1“, kuris buvo sukurtas pasiekti maksimalų efektyvumą, yra sudėtingiausias kada nors „Porsche“ sukurtas lenktyninis automobilis. Dabar jis tarnauja tyrinėjant technologijų pritaikomumą ateities serijinės gamybos modeliuose – jame suderintos dvi energijos kaupimo sistemos su 2 litrų tūrio keturių cilindrų turbininiu varikliu.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Geriausi automobiliai tolimoms kelionėms

Taip smarkiai brangstant kurui, taupūs automobiliai populiarėja.

„BMW“ ir „Porsche“ automobiliai bus išmokyti naujų triukų

Bene didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas - kova dėl naujų klientų.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Kaip laikrodžiai derinami prie automobilių

Šiandien visi prestižiniai automobilių prekių ženklai turi savęs vertus laikrodžių modelius.

Įžymybės ir jų automobiliai

Tai, kas domina daugelį - žvaigždžių mašinos ir jų charakteris.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: