Baigėsi vasara - metas, kai vyksta daugiausia baikerių klubų organizuojamų renginių. Atšalę orai pamažu stumia iš gatvių ir „riterius ant plieninių žirgų", tačiau kasmet yra du renginiai, be kurių neapsieina joks oficialusis baikerių sezonas. Tai - pirmąjį gegužės savaitgalį vykstantis baikerių sezono atidarymas, o pirmąjį spalio savaitgalį - sezono uždarymas. Kitų renginių datos gali keistis, kai kada jie gali net neįvykti, tačiau visada pažymima pradžia ir pabaiga. Sezono atidarymą galima vadinti švente, tačiau sezono uždarymą, įvertinus bendras nuotaikas (vasara baigėsi, daugumas motociklus uždarys iki šiltesnių orų), tikslingiau vadinti tik renginiu arba paminėjimu. Būtent tai ir lėmė šių metų motociklininkų sezono uždarymo specifiką.
Tradiciškai fotografuojančių buvo daug
Pasak sezono uždarymą (ir atidarymą) organizavusio vieno seniausių Lietuvos baikerių klubų „Crazy in the Dark MC" prezidento Valdemaro, po tokios vasaros, kai beveik kiekvieną savaitę kažkas vyksta, sunku buvo sugalvoti kažką radikaliai naujo, tačiau jie nusprendė surizikuoti ir šių metų sezono uždarymą padaryti kitokį negu ankstesnius. Tradicinėje susirinkimo vietoje šalia „Siemens" arenos buvo nuspręsta nerengti koncerto, o sutaupytas lėšas skirti konkursų ir rungčių dalyvių prizams. Būtent todėl šį kartą buvo suorganizuota gerokai daugiau rungčių, o didesnius ar mažesnius prizus gavo ne tik nugalėtojai, bet visi, dalyvavę rungtyse.
Nė vieno renginio nepraleidžianti Ala
Taip pat, paneigdami visuomenėje dar gyvą mitą apie tai, kad baikeris - tas „kuris tik tą ir daro, kad važinėja harliu ir nesustodamas plempia alų", organizatoriai šiemet nusprendė neprekiauti alumi: susirinkę į uždarymą žmonės galėjo pasimėgauti gaiviaisiais gėrimais, kava, arbata, o alus buvo naudojamas tik rungtyse. Rungčių, kaip minėta, šiemet netrūko. Organizatorius reikia pagirti už tai, kad šiemet savo jėgas galėjo išbandyti tiek ratuoti, tiek ir beračiai renginio žiūrovai.
Renginyje buvo pristatyta naujovė - elektriniai motociklai
Bene egzotiškiausiai atrodė senų, ne vieną dešimtį metų skaičiuojančių, motociklų su vėžimėliais dragas. Pasirodo, jei tinkamai prižiūrėsi, tai motociklai, gerokai vyresni už savo dabartinius savininkus, dar „turi užtektinai parako ir gali nustebinti ne vieną".
"Senukų" dragas
Vėliau vyko baikerių „riterių" turnyras: motociklo vairuotojas rankoje laikoma ietimi važiuodamas turėjo numušti plastikinį bokalą ir mažyti žiebtuvėlį. Pasirodė, kad gerai savo motociklą pažįstantiems ir mokantiems neskubėti vairuotojams tai - vienas juokas.
"Riterių kovų" akimirka
Pavargę nuo „riteriškų" kovų galėjo save išbandyti ramesnėje rungtyje - alaus gėrimo važiuojant varžybose. Užduotis, atrodytų, paprasta ir lengva - lėtai privažiuoji prie statinės, ant kurios stovi stiklinė alaus, ją pasiimi, lėtai važiuodamas išgeri ir pastatai ant kitos statinės. Praktikoje tai pasirodė sudėtingiau, negu, tarkim, mosavimas ietimi, todėl ne visi dalyviai sugebėjo išgert alų ar tiksliai pastatyti stiklinę.
Svarbiausia neskubėti
Po „važinėjimo" rungčių buvo surengtos varžybos, kurioms nereikėjo motociklų. Alumi prekiaujama nebuvo, tad jo pasigedę žiūrovai galėjo pamėginti alaus laimėti žaisdami baikeriškus kėglius. Tereikėjo senu motociklo ratu numušti išrikiuotas alaus skardines ir jas buvo galima pasiimti. Deja, tie, kurie tikėjosi lengvai pasimėgauti alumi, turėjo nusivilti. Iš pirmo karto numušti skardinę pavyko tik vienai merginai, o kiti dalyviai turėjo savo laimę bandyti antrą kartą. Bet net ir tada visos skardinės išmuštos nebuvo.
Ir vėl nepataikė
Šią rungtį buvo galima pavadinti apšilimu prieš kitas varžybas. Ratą pastumti galėjo ir merginos, o nunešti smėlio pripiltą kanistrą, kaip galima greičiau išgerti alų ir su kanistru parbėgti atgal ryžosi tik vaikinai. Panašu, kad kai kurie į šią rungtį ėjo ne tam, kad laimėtų, o kad tiesiog dalyvautų ir ramiai atsigertų alaus.
Einam, nešam
Varžybas vainikavo specialiai merginoms skirta rungtis. Čia viskas buvo labai paprasta - merginoms reikėjo kuo greičiau išgerti butelį alaus. Padariusi tai pirmoji gavo įspūdingus odinius drabužius ir dar kai ką...
Rungtis merginoms
Renginys prie „Siemens" arenos tradiciškai buvo nemokamas, tačiau norintys ir galintys galėjo paremti organizatorius įsigydami renginio lipdukus.
Valdemaras pasidžiaugė, kad, nepaisant šaltoko oro, žmonių susirinko nemažai. Taip pat „Crazy in the Dark MC" prezidentas padėkojo „Free Hawks MC" klubui ir jo prezidentui Virgėlai. Pagrindiniai renginio organizatoriai buvo „Crazy in the Dark MC", o aikštėje prie „Siemens" arenos jiems aktyviai ir be jokių išskaičiavimų padėjo „Free Hawks MC" nariai.
Organizatoriams daug padėjo "Free Hawks MC"
Kaip ir buvo nurodyta plakate, 15 val. nuo „Siemens" į miestą pajudėjo iškilminga baikerių kolona, tačiau renginys tuo nesibaigė. Kadangi renginio organizatoriai turi įspūdingą klubhauzą pačiame Vilniaus centre, buvo nuspręsta neieškoti kitų patalpų, o antrą renginio dalį organizuoti būtent jame. „Crazy in the Dark MC" klubhauzas buvo atviras visiems klubo svečiams ir draugams, tad be baikerių iš visų Lietuvos miestų ir miestelių čia buvo galima sutikti svečių iš artimojo užsienio ir jokiems klubams nepriklausančių, tačiau baikeriams prijaučiančių ar su jais dirbančių žmonių. Svetingųjų organizatorių klubhauzo durys neužsivėrė iki pat ryto.
Kolona pajudėjo
Taigi, 2010 m. baikerių sezonas baigėsi, tačiau tai nereiškia, kad dabar visi „ratuoti riteriai ir damos" nurims iki pavasario. Tikrai dar bus ir renginių, ir koncertų, reportažus iš kurių mes pasistengsime pateikti savo skaitytojams.
Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo
Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai
Kaip išsirinkti dviratį internetu?
Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.
Kaip išsirinkti dviratį?
Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys
Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti
Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos
Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas
Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių
Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose
Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...
Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda
Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...
Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą
Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...
„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas
Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.
Naujienos ALT 2013 parodoje
Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)