Subalansuotas laisvalaikiui – „Hyundai Genesis Coupe“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP4834
  • IMGP4716
  • IMGP4780
  • IMGP4781
  • IMGP4783
  • IMGP4784
  • IMGP4785
  • IMGP4787
  • IMGP4797
  • IMGP4800
  • IMGP4802
  • IMGP4803
  • IMGP4806
  • IMGP4809
  • IMGP4814
  • IMGP4819
  • IMGP4821
  • IMGP4822
  • IMGP4823
  • IMGP4824
  • IMGP4827
  • IMGP4828
  • IMGP4829
  • Hyundai_genesis_coupe__1_
  • Hyundai_genesis_coupe__6_
  • Hyundai_genesis_coupe__5_
  • Hyundai_genesis_coupe__7_
  • Hyundai_genesis_coupe__2_
  • Hyundai_genesis_coupe
  • Hyundai_genesis_coupe__3_
  • Hyundai_genesis_coupe__4_
  • IMGP4798

Pastaraisiais metais Pietų Korėjos automobilių pramonė gali pasigirti puikiais pasiekimais ir stabiliu augimu. 2008 m. rinkoje pasirodė sedanas „Genesis", o netrukus šio prekių ženklo gerbėjai galėjo džiaugtis ir „Genesis Coupe" modeliu. Beje, tai buvo pirmasis „Hyundai" pagamintas užpakaliniais ratais varomas kupė modelis.

„Genesis" ir „Genesis Coupe" turi bendrą platformą, tačiau tai - du visiškai skirtingi modeliai. Pirmasis - solidus verslo klasės sedanas, antrasis - sportiškas automobilis, skirtas aktyviems vairuotojams. Galima teigti, kad „Coupe" iš tų automobilių, kurie „skirti vairuotojams", nes būtent pastarieji jame jaučiasi geriausiai.

„Genesis Coupe" dizainą kūrė Kalifornijos dizaino studijos specialistai. Įdomu tai, kad serijinis modelis nedaug skiriasi nuo projektinio. Automobilio išvaizda iškart patraukia dėmesį. Net stovėdamas jis spinduliuoja dinamiką, nors, teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad yra ir greitesnių serijinių automobilių.

Ilgas, smailas automobilio priekis dailiai pereina į kėbulo iškilimą ir baigiasi kiek pakeltos bagažinės linijomis. Žavesio automobiliui suteikia ir 18 colių lieti ratlankiai.

Apdailos detalės puikiai papildo bendrą vaizdą, tačiau reiktų atminti, kad automobilis skirtas geriems keliams, todėl žemas. Užtaikius kad ir į nedidelę žvyrkelio duobelę, apdailos plastmasės „kabina" kelią.

Pažvelgus į „Coupe" iš priekio galima išvysti gudrią šypseną ir primerktas akis - žibintus. Stogas ir langų linija žemėja ir baigiasi masyvia, tačiau proporcinga užpakaline dalimi, kurią įrėmina į šoną pasvirusių lašų formos žibintai ir du išmetimo vamzdžiai.

Automobilio durelės neturi rėmų, tad atidarant arba uždarant jas stiklai pajuda kelis milimetrus, kad atsitrauktų nuo sandarinimo gumų.

Salonas, kaip ir priklauso tokiam automobiliui, dailus, kokybiškas, su sportinėmis detalėmis. Sportinio tipo giliai paslėptas spidometras ir tachometras, kurie aiškiai matomi net šviečiant saulei, sportinės akceleratoriaus ir stabdžių paminos, sportinio tipo sėdynė.

Tiek spidometras, tiek informacinis kompiuteris, tiek mygtukai šviečia malonia, bet neįkyria melsva spalva.

Kaip ir priklauso kupė, sėdynės žemos. Į priekį ir šonus matomumas neblogas, tačiau dėl siauro užpakalinio langelio ir aukštesnės užpakalinės dalies atgal žiūrėti nėra patogu. Bandytas modelis turėjo statymo daviklius, nors man labiau būtų patikusi užpakalinio vaizdo kamera. Šoniniai kliūties davikliai taip pat netrukdytų.

Priekinės sėdynės patogios, gerai prilaiko iš šonų.

Keleivio sėdynės nugarėlėje sumontuota rankenėlė, skirta užpakalinių sėdynių keleiviui.

Be to, visą priekinę keleivio sėdynę lipant galima pastumti į priekį. Vairuotojo sėdynėje to nėra. Pirmyn atgal ją judina elektrinis varikliukas, o nugarėlės padėtį reikia reguliuoti mechaniškai. Esą taip palikta, kad būtų patogiau lipti užpakalinių sėdynių keleiviui. Mažai tikėtina, kad ant tų sėdynių kas nors dažnai sėdės - jei suaugusiam žmogui kojoms vietos dar užtenka, tai galva iškart remiasi į lubas.

„Genesis Coupe" - automobilis dviem.

Būtent todėl erdvės užtenka ne tik vairuotojui, bet ir priekiniam keleiviui. Tiesa, kai kurie momentai kelia klausimų. Langų ir veidrodėlių reguliavimas iškeltas į vairuotojo dureles.

Ten pat, tik kiek žemiau yra ir bako dangtelio bei bagažinės atidarymo mygtukai.

tačiau kompiuterio valdymas paliktas prie pat spidometro. Taigi, visas operacijas rekomenduotina atlikti tik automobiliui stovint.

Ne pats patogiausias dalykas.

Vairuotoją ir keleivį skiria ranktūris - daiktadėžė, kurioje sumontuoti USB, iPod ir ausinių išvadai, tačiau viršutinės ranktūrio dalies norėtųsi ilgesnės arba slankiojančios.

Dabar ranką galima pasidėti, tačiau nelabai patogiai.

Be įprastinės daiktadėžės, kurioje telpa visi reikiami dokumentai, automobilis gavo užtektinai stalčiukų ir puodelių laikiklių.

Akiniams lubose sumontuotas dėklas. Nudžiugino skydeliai nuo saulės. Jų veidrodėliams ne tik sumontuoti apšvietimo mygtukai,

bet ir papildomi skydelius pailginantys ir visiškai nuo saulės uždengiantys elementai.

Reguliuojamas tik vairo kolonėlės aukštis, bet pasirinkti tinkamą padėtį nesunku. Įvairūs mygtukai, išskyrus kompiuterio, kuris, deja, „nekalba" lietuviškai, išdėstyti patogiai ir nesunkiai pasiekiami ranka. Mygtukų daugoka, tačiau iškart aišku, kuris kam skirtas.

Darbiniai rodikliai, temperatūra, laikrodis ar informacija apie grojamą kūrinį rodoma nedideliame vienspalvyje ekranėlyje. Kalbant apie muziką, gamintojai pasistengė, kad garso netrūktų. Automobilis gavo „Infinity" garso sistemą su 6 kompaktinių plokštelių grotuvu ir 10 kolonėlių, kurių bendra galia siekia 360 W.

„Genesis Coupe" bagažinė vidutinio dydžio - 284 l. Ji ilga, tačiau siauroka, tad krauti didelius lagaminus nebus patogu.

Prireikus bagažinės tūrį galima padidinti nulenkus užpakalines sėdynes - specialiai tam bagažinėje yra sumontuota rankenėlė.

Deja, nulenkus sėdynes paaiškėja, kad saloną ir bagažinę skiria arkinė pertvarėlė, tad patogiai sukrauti į „Coupe" galima nebent slides.

Patogiai išsimiegoti, kaip kad tai buvo galima „Renault Laguna Coupe", automobilyje nepavyks.

Bandytas „Hyundai Genesis Coupe" turėjo 3,8 l 300 AG V6 tipo variklį ir 6 pavarų APD.

Tik užvedus variklį pasigirdo širdį glostantis malonus riaumojimas. Tiesa, prieš pajudant reikia atsiminti, kad automobilio labai jautrus akceleratorius, stabdžiai ir ESP. Staigiai spustelėjus jis rauna į priekį, palietus stabdžius stoja kaip įkastas, o kompiuteriui pajutus ratų prasisukimą sistema iškart staigiai „prigesina" variklį. Pirmą kartą sėdant prie automobilio vairo reiktų keletą minučių ramiai pasipraktikuoti ir pasipratinti.

Norint pajusti visą V6 300 AG variklio ir užpakalinių varančiųjų ratų teikiamą smagumą, ESP galima išjungti, tačiau tam reikia pasirinkti tinkamą vietą.

Garso izoliacija nebloga, bet greitėjančio 3,8 l V6 variklio negirdėti neįmanoma. Kita vertus, tai savotiška „muzika", suteikianti automobiliui dar daugiau žavesio.

Nudžiugino pavarų dėžė. 6 pavarų AP veikė tiksliai, akimirksniu reaguodama į akceleratoriaus paspaudimą, nesijautė jokio pavarų persijungimo. Norint galima pavaras perjunginėti pačiam - tam prie vairo iškeltos specialios svirtys, tačiau viską galima palikti APD ir tiesiog mėgautis važiavimo teikiamu malonumu. Ypač smagu automobiliu lėkti vingiuoti geru keliu: vairas pasidaro sunkus, variklis maloniai riaumoja, pakaba leidžia palyginti dideliu greičiu įveikti posūkius. Tiesa, atsargumo pamiršti negalima. Automobilis galingas, sunkus, greitas, tad jei kelyje suklysite, klaidos ištaisymui laiko gali nelikti.

Genesis Coupe

Benzinas 3,8 l V6 DOCH 6 AT

Atitiktis ES reikalavimams

EURO V

Cilindrų skaičius

6

Darbinis tūris, cm3

3778

Cilindrų skersmuo, mm

96,00

Stūmoklio eiga, mm

87,00

Suspaudimas

10.4:1

Vožtuvų skaičius

24

Maksimali galia, kW (AG)/aps./min

223 (303) / 6 300

Maksimalus sukimo momentas, Nm/aps./min

361 / 4 700

Įpurškimas

MPI

Didžiausias greitis, km/val.

240

Įsibėgėjimas 0-100 km/val., sek.

6,3

Mieste, l / 100 km

14,8

Užmiestyje, l / 100 km

7,0

Vidutinės, l / 100 km

9,9

Emisija CO2, g / km

235

Tipas

Galinė pavara

Pavarų dėžė

6 laipsnių automatinė pavarų dėžė

Perdavimo santykis

 

1-oji pavara

4,170

2-oji pavara

2,340

3-oji pavara

1,520

4-oji pavara

1,140

5-oji pavara

0,870

6-oji pavara

0,690

Atbulinės eigos pavara

3,400

Pagrindinė pavara

3,727

ABS stabdžiai

Priekyje

Aušinami diskiniai stabdžiai

Užpakalyje

Diskiniai stabdžiai

Pakaba

Priekyje

McPherson pakaba, dujiniai amortizatoriai

Užpakalyje

Priklausoma pakaba, dujiniai amortizatoriai

Vairas

Krumpliastiebinis vairo mechanizmas su elektriniu stiprintuvu

Ratlankio matmenys (Priekyje / Gale)

8.0J X 19 / 8.5J X 19

Padangos (Priekyje / Gale)

225/40R19 / 245/40R19

Ilgis, mm

4630

Plotis, mm

1865

Aukštis, mm

1385

Atstumas tarp ašių, mm

2820

Provėža

Priekyje, mm

1599

Gale, mm

1615

Prošvaisa, mm

129

Minimalus apsisukimo spindulys, m

5,7

Masė be krovinio (mažiausia - didžiausia)*, kg

1 615 - 1 664

Pilnai pakrauto automobilio masė, kg

1930

Degalų bako talpa, l

65

Galinės sėdynės atlenkimas, l

332

* Skaičiai atitinka EB visos transporto priemonės tipo patvirtinimo sistemą  automobiliuose su įvairiais varikliais ir greičių dėžėmis. Masė be krovinio priklauso nuo automobilio įrangos lygio ir gamyklinių priedų.

Lentelė faktoauto.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: