Inspekcijos pareigūnai, 2013 m. vasario mėn. kontroliuodami, ar transporto priemonių bendroji masė, ašies ir (ar) ašių grupės apkrova ir (ar) matmenys su kroviniu ar be jo neviršija leidžiamų, patikrino 277 transporto priemones.
Pareigūnai nustatė, kad 34 Lietuvoje ir 7 užsienio šalyse registruotų transporto priemonių vairuotojai padarė pažeidimų, iš kurių:
1. 7 transporto priemonės viršijo maksimalią leidžiamą bendrąją masę;
2. 4 transporto priemonės viršijo maksimalią leidžiamą ašies ir (ar) ašių grupės apkrovą;
3. 8 transporto priemonės viršijo maksimalius leidžiamus matmenis;
4. 22 transporto priemonės viršijo ir maksimalią leidžiamą bendrąją masę, ir maksimalią leidžiamą ašies ir (ar) ašių grupės apkrovą.
Per šį laikotarpį:
1. didžiausia faktinė bendroji masė nustatyta patikrinus:
1.1. UAB „Kinivarpa" priklausančią transporto priemonę „Scania", valst. Nr. DTU 440, kurios faktinė bendroji masė siekė 55,02 t (maksimali leidžiama bendroji masė - 40,00 t), taip pat ši transporto priemonė viršijo maksimalią leidžiamą ašių grupės apkrovą;
1.2. Estijoje registruotą transporto priemonę „Scania", valst. Nr. 685BGN, kurios faktinė bendroji masė siekė 43,41 t (maksimali leidžiama bendroji masė - 40,00 t), taip pat ši transporto priemonė viršijo maksimalią leidžiamą ašių grupės apkrovą;
2. didžiausia faktinė ašies ir (ar) ašių grupės apkrova nustatyta patikrinus:
2.1. Ž. Vareikos IĮ priklausančią transporto priemonę „Volvo", valst. Nr. BOA 060, kurios faktinė ašių grupės apkrova siekė 26,75 t (maksimali leidžiama ašių grupės apkrova - 18,00 t), taip pat ši transporto priemonė viršijo ir maksimalią leidžiamą bendrąją masę;
2.2. Lenkijoje registruotą transporto priemonę MAN, valst. Nr. BS47448, kurios faktinė varančiosios ašies apkrova siekė 12,65 t (maksimali leidžiama varančiosios ašies apkrova - 11,50 t).
Už nustatytus pažeidimus vairuotojams surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolai ir iš 17 transporto priemonių vairuotojų, iš kurių 14 važiavo be leidimo viršijant maksimalią leidžiamą bendrąją masę ir (ar) ašių grupės apkrovą ir 3 - be leidimo viršijant maksimalius leidžiamus matmenis, kol bus pašalinti nustatyti pažeidimai, paimti transporto priemonių registracijos liudijimai.
VKTI informacija
Vežėjo atsakomybės už krovinį pradžia ir pabaiga.
Nuo kurio momento krovinio vežėjas turėtų būti laikomas atsakingu už jam perduodamą krovinį ir kada tokia atsakomybė pasibaigia
Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai
Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...
Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®
Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...
Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas
Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...
„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje
Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...
Kelių eismo taisyklių nesilaikymas - viena protesto formų?
Skaudžios eismo nelaimės Lietuvos keliuose vėl primena apie...
Krovinių ir vilkikų draudimas – padėtis Lietuvoje šiandien
Lietuvoje kyla aistros dėl krovinių ir krovininio transporto draudimo kainų.
Kėdainiuose seminaras apie sunkiojo krovininio transporto valdymą
Seminare dalyvavo šiomis problemomis suinteresuotų žinybų atstovai
Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas
Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų
Ekonomiškas vilkikų vairavimas
Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija