„Tata Motors“ pranešė 2007–2008 m. laikotarpiu pardavusi 582 401 automobilį
Atnaujinta: 2020-03-08

Tai geriausias rezultatas bendrovės gyvavimo laikotarpiu.

Vidaus rinkoje parduotas 313 371 komercinės paskirties automobilis, keleivinių automobilių parduota 214 758.

„Tata Motors“ pranešė apie rekordinius fiskalinių 2007–2008 m. pardavimus, parduotas 582 401 automobilis (kartu su eksportu), tai daugiau negu kada nors anksčiau ir 1 proc. daugiau už 2006–2007 m. parduotus 578 862 automobilius. 2008 m. kovą iš viso buvo parduoti 62 779 automobiliai, tai geriausias bendrovės mėnesinių pardavimų rezultatas ir 6 proc. daugiau lyginant su 2007 m. kovą parduotais 62 779 automobiliais.

 

Komercinės paskirties automobiliai

2008 m. kovą vidaus rinkoje buvo parduoti 35 993 komercinės paskirties automobiliai, tai 17 proc. daugiau negu praeitų metų kovą (parduota 30 720 automobilių). Vidutinių ir sunkių krovininių automobilių pardavimai pasiekė 20 639 ribą, tai 17 proc. daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu pernai. Lengvųjų komercinių automobilių parduota 15 354, tai 18 proc. prieaugis lyginant su praeitų metų kovo duomenimis.

Bendrasis komercinės paskirties automobilių pardavimų skaičius siekė 313 371, tai ne tik 5 proc. prieaugis, bet ir geriausias bendrovės pasiektas rezultatas. Vidutinių ir sunkių krovininių automobilių iš viso parduota 166 037, lengvųjų komercinių automobilių – 147 334.

Per šiuos metus „Tata Motors“ ryžtingai pristatė „Magic & Winger“ platformą ir sukūrė naujus miesto ir priemiesčio keleivinio transporto segmentus, pristatė naujų vidutinių ir sunkių krovininių daugiaašių, sunkiam darbui skirtų sunkvežimių, vilkikų, savivarčių.

 

Keleiviniai automobiliai

2008 m. kovą keleivinių automobilių vidaus rinkoje per mėnesį parduota 24 737, tai daugiausia šiais fiskaliniais metais, bet 4 proc. mažiau lyginant su pernai kovą parduotais 25 760 automobilių. „Indica“ modelių parduota 13 042, tai 14 proc. mažiau negu 2007 m. kovą. „Indigo“ parduota 5 135, tai didžiausias per mėnesį parduotas kiekis ir 18 proc. prieaugis lyginant su 2007 m. kovo duomenimis. Universalių automobilių parduota 6 560, tai 7,4 proc. prieaugis.

Vidaus rinkoje per fiskalinius metus keleivinių automobilių iš viso parduota 214 758, 5 proc. sumažėjimas lyginant su pernai metais. „Indica“ parduota 135 642, tai 6 proc. mažiau negu pernai. Nepaisant pardavimų sumažėjimo, „Indica“ išliko antru geriausiai rinkoje parduodamu modeliu. „Indigo“ šeimos modelių parduota 31 416, 8 proc. mažiau, tačiau jie išliko geriausiai parduodami į vidutinio dydžio automobilių rinką įsiliejusiu modeliu penkti metai iš eilės. „Sumo“ ir „Safari“ parduota 47 700, pardavimai išliko nepakitę. „Safari“ parduota 19 078, daugiausia per fiskalinį laikotarpį nuo pat prekybos modeliu pradžios, išaugo net 21 proc.

Per metus „Tata Motors“ viršijo milijoninio ant „Indica“ platformos pagaminto keleivinio automobilio ribą, einant devintiesiems metams nuo modelio gamybos pradžios (1999 m. sausį).

Eksportas

2008 m. kovą bendrovė eksportavo 5 765 automobilius, tai 8,5 proc. mažiau negu praeitų metų kovą (6 299). Iš viso per metus eksportuoti 54 272 automobiliai, 3 proc. daugiau negu pernai (52 796).


Parengta:

Debasis Ray

Head – Corporate Communications

Tata Motors Limited

Phone: 022 – 66657209

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Tendencijos ir priežastys: išnyksiantys automobilių prekių ženklai

Panašu, kad kai kurie automobilių prekių ženklai nebepritampa prie besikeičiančios situacijos.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: