Greičiausiai skirtumus tarp trečios kartos „Honda CR-V" ir naujos versijos turėtų pastebėti senesnių modelių savininkai. Taigi, kuo skiriasi „senoji" ir „naujoji" trečia karta? Šiaip jau skirtumų nėra labai daug. Kurdami 2007 m. modelį japonai pasistengė, tad pakeitimai buvo palyginti nežymūs: nepasikeitė nei variklis, nei transmisija. Dabartinė „CR-V" turi tuos pačius benzininius 2,0 l ir 2,2 l variklius ir gali turėti 6 pavarų MPD arba 5 pavarų APD.
Atnaujintas modelis gavo išraiškingesnius priekinius žibintus ir naujo dizaino ratlankius. Bamperiai dabar taip pat kėbulo spalvos, radiatoriaus grotelės prarado chromuotą juostelę, kuri „nukeliavo" ant duslintuvo.
Priekinio panelio ir garso sistemos dizainas pasikeitė, bet greitai viską perprasite, jei anksčiau esate vairavę „CR-V". Skirtumas nuo ankstesnio modelio nebent tas, kad USB išvadas paslėptas viršutinėje priekinėje daiktadėžėje.
Atnaujintas modelis gavo kiek platesnius ranktūrius, kuriuos turi ne tik vairuotojo, bet ir keleivio sėdynės. Džiugu, kad jie sumontuoti „reikiamoje vietoje", tad keliaujant atlieka savo funkciją.
Vairuotojo vieta liko tokia pat patogi ir erdvi, sėdynėje patogiai įsitaisys ir aukštesnio ūgio žmogus, visi reikiami mygtukai sumontuoti patogiai, „po ranka".
Tiesa, bandytas modelis buvo beveik aukščiausios sąrangos, tad mygtukų aplink vairą buvo labai daug ir, norint išsiaiškinti visų jų funkcijas, reiktų gerokai pastudijuoti instrukciją.
Turėjo bandytas modelis ir elektra reguliuojamą vairuotojo sėdynę su atmintimi.
Priekyje palubėje esantis akinių dėklas gavo papildomą išgaubtą veidrodėlį, tad dabar vairuotojas gali lengvai stebėti užpakalinių sėdynių keleivius.
Dar vienas pliusas - žemai sumontuotas rankinio stovėjimo stabdis. Nuleidus jį neliko priekines sėdynes skyrusio iškilimo, tad prireikus į automobilį įlipti ir vairuotojo vietą galima pasiekti per bet kurias dureles.
Turint omenyje mūsų tautiečių statymo ypatumus, tai - naudingas dalykas.
Vairas patogus, malonus, tačiau važiuojant lėtai automobilis nėra toks manevringas, kaip galima buvo tikėtis. Laimė, prie to nesunkiai priprantama.
Bandyta „Honda CR-V" pradžiugino stikliniu stogu. Skirtingai nuo kai kurių kitų automobilių, šiame jis atsidengia ne į vieną, o į dvi puses, palikdamas per vidurį savotišką „rėmą".
Nenuvylė užpakalinės durelės. Automobilis aukštas, tad vaikams gal į jį bus sunkiau įlipt, tačiau durelės atidaromos 90 laipsnių kampu, tad juos tikrai bus lengva įkelti/iškelti. Nekils sunkumų ir tvirtinant kėdutę.
Patogiai automobilyje jausis ne tik priekinių, bet ir užpakalinių sėdynių keleiviai. Erdvės čia užtenka, visos trys užpakalinės sėdynės lankstomos atskirai.
Jų nugarėlės reguliuojamos. Tiek, kiek priekinių sėdynių, jų atlenkti nepavyks, tačiau yra galimybė atsilošti kelis centimetrus atgal, o tai ilgoje kelionėje labai naudinga.
Kiekvienose automobilio durelėse yra numatytos vietos buteliams ir smulkiems daiktams. Kai ką galima saugiai sudėti į tarp priekinių sėdynių esančią uždaromą dėžutę.
Praplėsta ir taip jau didelė bagažinė - joje atsirado papildoma lentyna, galinti išlaikyti iki 10 kg svorį.
Užpakalinės sėdynės kaip ir anksčiau transformuojamos labai patogiai: jas galima ne tik nulenkti, bet prireikus pastatyti vertikaliai, atremiant į priekinių sėdinių nugarėles. Taip gauname didžiulę bagažinę lygiu dugnu.
Automobilis tapo stabilesnis ir patogesnis ne tik geruose, bet ir keliuose su bloga danga, pagerėjo ir atnaujinto modelio garso izoliacija. Dar tik norėtųsi, kad greitėtų automobilis be jokio vėlavimo.
Varo automobilį priekiniai ratai. Užpakaliniai pradeda riedėti automatiškai, kai priekinių ratų sukibimo su keliu neužtenka. Pievas ar prastesnius kelius jis įveiks be sunkumų, tačiau į rimtą bekelę lįsti nevertėtų - „Honda CR-V" skirtas ne tam.
Jeigu vengsite bekelių, problemų kilti neturėtų. Automobilis stabilus, didelis, erdvus, tad puikiai tinka tiek savaitgalių išvykoms į gamtą, tiek ilgesnėms kelionėms su šeima ir pilna bagažine daiktų. Tiek vairuotoją, tiek ir keleivius kelyje saugo daugybė modernių sistemų:
prisitaikanti nekintmao greičio palaikymo sistema ACC, susidūrimo prevencijos sistema CMBS (ne tik informuojanti vairuotoją, bet ir pati „veikianti" ekstremaliomis sąlygomis), balsu (deja, bet lietuviškai dar nesuprantanti) valdoma navigacinė sistema, pasisukantys priekiniai žibintai AFS, stabilumo kontrolės sistema VSA ir gausybė saugos pagalvių.
Automobilio kaina „Honda" salonuose - nuo 85 000 Lt.
Techninės „Honda CR-V" charakteristikos
2.0 EXE AT |
2.0 EXE ADV. AT |
2.2 i-DTEC Comfort MT |
2.2 i-DTEC Elegance MT |
|
Variklis |
||||
Tipas |
SOHC i-VTEC |
DOHC i-DTEC |
DOHC i-DTEC |
|
Cilindrai |
4 cilindrai, skersinė padėtis |
4 cilindrai, 16 vožtuvų, aliuminis blokas, skersinė padėtis |
||
Darbinis tūris (cm3) |
1997 |
2199 |
||
Galia KW/AJ/aps. per min. |
110/150/6200 |
110/150/4000 |
||
Maks. sukimo momentas Nm/aps. per min. |
192/4200 |
350/2000-2750 |
||
Maitinimo sistema |
HONDA PGM-FI elektroninis keturių taškų degalų įpurškimas |
common rail |
||
Degalai |
95E arba aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinas |
dyzelis (EN590) |
||
Transmisija |
||||
Varomieji ratai |
varantieji priekiniai ratai + automatiškai įsijungianti visų ratų pavara |
Varantieji priekiniai ratai + automatiškai įsijungianti visų ratų pavara |
||
Pavarų dėžė |
5 pavarų automatinė |
mechaninė 6 pavarų dėžė |
||
1. pavara |
2,785 |
3,642 |
3,933 |
|
2. pavara |
1,684 |
1,880 |
2,037 |
|
3. pavara |
1,128 |
1,212 |
1,189 |
|
4. pavara |
0,772 |
0,972 |
0,928 |
|
5. pavara |
0,592 |
0,780 |
0,777 |
|
6. pavara |
|
0,659 |
0,653 |
|
Atbulinės eigos pavara |
2,000 |
3,583 |
4,008 |
|
Pagrindinis perdavimas |
4,500 |
5,333 |
4,111 |
|
Pakaba |
||||
Priekinė |
McPherson tipo nepriklausoma pakaba su šoninio pasvirimo stabilizatoriumi |
|||
Galinė |
nepriklausoma pakaba su dviem svirtimis, su stabilizuojančiu strypu |
|||
Vairas |
||||
Mechanizmas |
krumpliastiebis su elektriniu prie greičio prisitaikančiu vairo stiprintuvu (EPS) |
krumpliastiebis su hidrauliniu vairo stiprintuvu(HPS) |
||
Apsisukimų spindulys nuo kėbulo kampo (m) |
5,5 |
|||
Vairaračio apsisukimai |
2,96 |
|||
Stabdžiai |
||||
Stabdžiai |
ABS stabdžiai su EBD, stabilumo kontrolės sistema (VSA), avarinio stabdymo stiprintuvas (HBA) |
|||
Priekyje |
vėdinamieji diskiniai stabdžiai |
|||
Gale |
diskiniai stabdžiai |
|||
Rankinis stabdys |
mechaninis galinių ratų |
|||
Ratlankiai ir padangos |
||||
Ratlankiai |
18x7J |
17x6½JJ |
||
Padangos |
225/60R18 |
225/65R17 |
||
Atsarginis ratas |
17x4T; T155/90D17 |
T155/90D17 |
||
Matmenys |
||||
Ilgis (mm) |
4570 |
|||
Plotis (mm) |
1820 |
|||
Aukštis (mm) |
1675 |
|||
Atstumas tarp ašių (mm) |
2630 |
|||
Priekinių ratų tarpvėžė (mm) |
1570 |
|||
Užpakalinių ratų tarpvėžė (mm) |
1585 |
|||
Prošvaisa (mm) |
185 |
170 |
||
Talpa |
||||
Vietų skaičius |
5 |
|||
Degalų bako talpa (l) |
58 |
|||
Bagažinės talpa (pakrovus iki lango lygio) VDA l |
556 |
|||
Maks. (po galine sėdyne, pakrovus iki lango lygio) VDA l |
955 |
|||
Masė |
||||
Maks. leistina bendroji masė (kg) |
2050-2080 |
2160 |
||
Su stabdžiais (kg) |
1500 |
2000 |
||
Be stabdžių (kg) |
600 |
|||
Greičio charakteristikos |
||||
Maks. greitis (km/h) |
177 |
190 |
||
Pagreitėjimas (0-100 km/h, s.) |
12,2 |
9,6 |
||
Degalų sąnaudos (CO2) 1999/100/EC |
||||
Mieste (l/100 km) |
11,1 |
8,0 |
||
Plente (l/100 km) |
6,8 |
5,6 |
||
Mišriai važiuojant (l/100 km) |
8,4 |
6,5 |
||
CO2 (g/km) |
193 |
171 |
Lentelė iš Honda.lt
Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus
Ateikite į saloną ir išsirinkite patys.
Taip pat autoreviu.lt skaitykite:
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"