"Renault" elektromobiliai Ženevos automobilių parodoje
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Renault_M_gane_Estate_GT_Line_Collection_2012__Large_
  • Renault_Twizy__2___Large_
  • Renault_Twizy__4___Large_
  • Renault_Twizy_and_bicycle__Large_
  • Renault_Twizy_modeliai__Large_
  • Renault_ZOE__2___Large_
  • Renault_ZOE__3___Large_

ĮVADAS

82-oje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Renault" viešai pristatys ZOE - pirmąjį automobilį kasdieniam naudojimui už prieinamą kainą, tik nuo  15 700 €, kuris nuo pat pagrindų buvo kuriamas kaip elektromobilis. ZOE paketą sudaro pažangiausia technologija, įskaitant ne mažiau kaip šešias „pasaulinės premjeros" ypatybes, kurios užtikrina draugiškumą vartotojui, mobilumą ir tinklą.

ZOE ateina įkandin besiplečiančiai „Fluence Z.E." sedano, „Kangoo Z.E." furgono (abu pradėti gaminti 2011 m.) ir modernaus miesto automobilio „Twizy" gamai. Nulinės emisijos mobilumas pagaliau tampa realus automobilistams - tai vienas iš „Renault's Drive the Change" ženklo įsipareigojimų.

Pagal strateginį planą „Renault" 2016 - Drive the Change" ir dėl didėjančio elektromobiliais įveikiamo atstumo bei nuolatinio darbo su vidaus degimo varikliais „Renault" įsipareigojo sumažinti iki 2013 m. savo anglies pėdsaką 10 proc. ir dar papildomai 10 proc. nuo 2013 iki 2016 m. Pagaliau šiandien galime matyti šio darbo vaisius gatvėse.

Ženevos automobilių parodoje „Renault" pristatys ir naujausią galios agregatų strategijos etapą, susijusį su vidaus degimo varikliais.

„Energy" gamą papildė du nauji vidaus degimo varikliai: benzininis „Energy TCe 90" ir dyzelinis „Energy dCi 90". Visi „Renault Energy" šeimos varikliai pasižymi daugybe naujovių, kuriomis siekiama didinti variklio našumą ir tuo pačiu sumažinti degalų sąnaudas bei CO2 emisijas.

„Renault" kokybės flagmanas -Mégane Collection 2012" gama - apima tris naujus variklius, kurie užtikrina dar didesnį važiavimo malonumą, efektyvų degalų sunaudojimą ir patikimumą. Modelis įkūnija „Renault" grupės kompetenciją kokybės atžvilgiu, pradedant dizainu ir baigiant automobilių pardavimu įvairių šalių rinkoms.

Pagaliau ne mažiau svarbu ir tai, kad pasirodžius pirminei keturių koncepcinių automobilių serijai, pagaliau parodose galime išvysti naująją „Renault" dizaino strategiją. Naujajame „Twingo" ir ZOE įkūnytos pastarųjų bendrovės koncepcinių modelių dizaino detalės, o dar nepaminėjome „Twizy", kuris pats sau kuria klasę...

„ZOE yra „Renault Z.E." šeimos priešakyje, o Ženevos parodoje bus pristatyta galutinė šio modelio dizaino versija. Be kompaktiško dydžio, išraiškingų dizaino linijų ir prieinamos kainos, ji demonstruoja „Renault" kompetenciją technologijų srityje, perėjus prie elektromobilių. Taip pat ZOE skelbia naujos elektrinio mobilumo eros pradžią ir patvirtina mūsų pažadą dėl elektromobilių. Taip pat pažymi svarbų žingsnį „Renault" 110 metų istorijoje, naujoves paverčiant realybe ir pritaikant automobilistams. Mūsų „Energy" šeimos varikliai demonstruoja naujoves visiems varikliams. Gamą sudaro aštuoni varikliai (du iš jų dar net nepristatyti), kuriuose tiesiogiai panaudota F-1 sukaupta patirtis ir dera važiavimo malonumas, mažos degalų sąnaudos bei žemos CO2 emisijos."

Carlos Ghosn, „Renault" pirmininkas ir generalinis direktorius

TURINYS

NAUJOVĖS VISIEMS: „ZOE" REVOLIUCIJA, KALBANT ELEKTRINĖS GALIOS TERMINAIS

ZOE pradeda naują elektromobilių erą

n Stilius, pripildytas grynumo ir emocijos

n Elektrinis mobilumas visiems, tik nuo 15 700 [2]

n Gausybė naujovių naujai automobilizmo formai

n Malonumas keliauti, poilsis ir keleivių gerovė

n ZOE palaiko „Renault" pažadą tausoti aplinką

Du nauji „Energy" varikliai

n „Renault" F1 sukauptų techninių žinių taikymas masinės gamybos automobiliams

n „Renault Energy TCe 90" trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi: degalų ekonomijos čempionas

n Su „Energy dCi 90" „Kangoo" tapo efektyviausiai segmente degalus naudojančiu furgonu

ELEKTRINĘ REVOLIUCIJĄ Z.E. ŠEIMOJE TĘSIA „TWIZY" IR „JOKER"

 

n Automobilis ar dviratis? Nei vienas, nei kitas... Nauja mobilumo mieste koncepcija

n 100 proc. elektrinis, 100 proc. smagus

n Sukurta „Renault Sport Technologies" dizainerių

n Yra tik vienos rūšies „Twizy" - jis jūsų!

„MÉGANE 2012" KOLEKCIJA - „RENAULT" KOKYBĖS FLAGMANAS

n Dar modernesnė priekinė dalis: vientisumas ir apdaila - pagrindiniai prioritetai

n Varikliai: ekonomiškiausias automobilis klasėje

n Komforto ir saugumo technologijų paketas

DIZAINAS: „RENAULT" TAPATUMO TĄSA

n Penki klausimai Laurens van den Acker: sukūrus keturis koncepcinius automobilius, naujoji „Renault" dizaino strategija diegiama naujuose automobiliuose

NAUJOVĖS VISIEMS: „ZOE" REVOLIUCIJA, KALBANT ELEKTRINĖS GALIOS TERMINAIS

ZOE PRADEDA NAUJĄ ELEKTROMOBILIŲ ERĄ

ZOE - nulinės emisijos mobilumo sprendimas iš „Renault". Be to, kad tai yra pirmasis klasėje elektromobilis kasdieniam naudojimui už prieinamą kainą (tik nuo 15 700 €[3]), ZOE yra pirmas, visiškai iš pagrindų sukurtas elektrinis automobilis. ZOE aprūpintas naujausiomis technologijomis ir gali didžiuotis ne mažiau kaip šešiomis „pasaulinėmis premjeromis" draugiškumo vartotojui, nuvažiuojamo atstumo ir tinklo atžvilgiu.

Pirmą kartą išpildytos visos reikiamos sąlygos, kad būtų galima eksploatuoti elektromobilius, parengtas ir veikia įkrovimo stotelių tinklas.

Pristatymas numatytas 2012 m. Ženevos automobilių parodoje, o automobilių salonuose „Renault ZOE" turėtų pasirodyti šių metų rudenį. Automobilio pasirodymas pradės naują erą - elektrinių automobilių erą.

ZOE pasaulinės premjeros ypatumai

1. Pirmasis masinės gamybos elektromobilis tik už 15 700 €3.

2. Pirmasis masinės gamybos elektromobilis, galintis įveikti daugiau kaip XXXX km (NEDC[4]).

3. Pirmasis automobilis su „Range OptimiZEr" - sistema, leidžiančia padidinti elektromobilių nuvažiuojamą atstumą bet kokiomis vairavimo sąlygomis. Pavyzdžiui, mieste su ZOE įveikiamas atstumas padidėja iki 25 procentų.

4. Pirmasis elektromobilis, kurį galima įkrauti esant bet kokiai įtampai - nuo 30 minučių iki devynių valandų - „Chameleon" krovikliu.

5. Pirmasis elektromobilis, pritaikytas plačiai naudojamoms įkrovimo stotelėms, kurios yra paprastesnės ir iki ketvirtadalio pigesnės vietos valdžiai.

6. Pirmasis „Renault" su „Renault R-Link" - multimedijos sistema su septynių colių jutikliniu ekranu, navigacija ir ryšio paslaugomis.

Grynumu ir emocija alsuojantis stilius

Pasaulinė galutinio ZOE dizaino premjera numatyta 2012 m. Ženevos automobilių parodoje. Sukurtas kaip visiškas elektromobilis, ZOE yra kompaktiškas ir elegantiškų linijų hečbekas. Jo vikri ir dinamiška išvaizda išreiškia vairavimo malonumą. Šio automobilio skiriamasis bruožas - priekiniai LED žibintai, įtaisyti priekinės oro įsiurbimo angos šonuose. Kaip „Twingo" ir „Twizy", ZOE atspindi naująją „Renault" dizaino strategiją.

Išorės apdaila

„Norėjome, kad ZOE dizainas įkūnytų ir technologijų proveržį, ir pagrindinės automobilių apdailos tendencijas. Aplinkai draugiškus automobilio matmenis išreiškia aiškios linijos, nusitęsiančios per visą kėbulą. Šiuolaikinės proporcijos dera su tūriu, o tai suteikia ZOE patrauklumo".

Agneta Dahlgren-Hermine (ZOE projekto vadovė)

Vidaus apdaila

„ZOE salono apdaila atspindi modernų ir „ekonomišką" šio automobilio charakterį, o ryškios spalvos primena tyrumą. O kur dar naujausios interaktyvios technologijos, įdiegtos „Renault R-Link" planšetėje. Prietaisų skydelio forma primena vėjo jėgainės mentę".

Dominique Marzolf (interjero dizaineris)

Elektrinis mobilumas visiems, tik nuo 15 700 €[5]

Pasinaudojus mokesčių lengvatomis šiandien jau galima įsigyti elektrinį automobilį už prieinamą, panašią į dyzelinio miesto automobilio kainą. Pavyzdžiui:

§  Prancūzijoje mokesčiais sumokama kaina už ZOE prasideda nuo 15 700 € (atėmus 5000 € mokesčių lengvatą);

§  Jungtinėje Karalystėje, kur taikomos £4,333 subsidijos, mokesčiais sumokama kaina už ZOE prasideda nuo £13,650 (atitinka 16 450 € esamą valiutos kursą).

Net ir tose šalyse, kur mokesčių lengvatos dar nėra taikomos, ZOE įsigyti galima už patrauklią kainą. Pavyzdžiui, Šveicarijoje, kataloge nurodoma 22 800 CHF ZOE kaina, kuri yra lygi maždaug 18,900 €, remiantis esamu valiutos kursu).

Baterijos ilgalaikės nuomos kaina prasideda nuo 79 € už mėn. (kaina, pasirašius 36 mėn. sutartį arba 12 500 km per metus), įskaitant visapusišką techninę pagalbą gedimo atveju (kuriam priskiriama ir išsikrovusi baterija).

Nuo kovo 6 d. 11 šalių galima išankstinė ZOE rezervacija Renault-ZE.com svetainėje. Pirkėjams, rezervavusiems ZOE, bus pasiūlytas bandomasis važiavimas. Su jais bus susisiekta prieš prasidedant prekybai šiuo automobiliu.

ZOE - gausybė naujovių naujai automobilizmo formai

Kuriant ZOE dizainą panaudota daugiau kaip 60 patentų. Pagrindiniai ir svarbiausi dalykai - nuvažiuojamas atstumas, interaktyvumas ir keleivių gerovė.

ZOE - masinei prekybai skirtas elektromobilis, kuriuo galima nuvažiuoti 210 km (NEDC ciklas)

Tai yra pirmas kartas, kai masinės gamybos elektromobiliu įveikiamas atstumas viršija 210 km (NEDC). Atsižvelgiant į realias vairavimo sąlygas, elektromobiliu nuvažiuojamas atstumas svyruoja labiau nei lyginant su automobiliu su vidaus degimo varikliu ir priklauso nuo šių veiksnių, pavyzdžiui, greičio, kelionės tipo, lauko temperatūros ir pan.

Naujoji „Renault" sistema „Range OptimiZEr" sujungia tris pagrindines naujoves (naujos kartos regeneracinis stabdymas, šilumos siurblys ir MICHELIN EnergyTM E-V padangos), kurios leidžia padidinti realiomis vairavimo sąlygomis nuvažiuojamą atstumą iki 25 procentų ir gerokai sumažinti įveikiamo atstumo svyravimus. Kaip pavyzdį galime pateikti važiavimą į darbą esant 13°C temperatūrai: tokiu atveju realiomis vairavimo sąlygomis su ZOE galima įveikti 140 km atstumą, iš jų 30 km nuvažiuojama tiesiogiai naudojant „Range OptimiZEr" sistemą.

Naujos kartos regeneracinis stabdymas atkuria beveik visą stabdymo metu „iššvaistomą" energiją be žymaus poveikio ZOE dinamikai kelyje. Automobilis užtikrina tolygų važiavimą ir neteks patirti nedarnaus elektrinio variklio stabdymo. Sistema veikia dviem būdais:

§  variklis regeneruoja lėtinimo ir stabdymo metu sukurtą kinetinę energiją ir konvertuoja ją į energiją baterijai įkrauti. Ši funkcija taip pat įdiegta „Fluence Z.E." ir „Kangoo Z.E." modeliuose;

§  kai vairuotojas nuspaudžia stabdžių pedalą, sistema sumaniai paskirsto stabdymo jėgą stabdžių trinkelėms ir elektriniam variklio stabdžiui, siekiant maksimaliai išnaudoti elektrinį variklio stabdį ir įkrauti bateriją.

Šilumos siurblys aprūpina šilto oro srove neįtakojant automobiliu įveikiamo atstumo. Ši sistema, veikianti taip pat, kaip ir reversinio ciklo oro kondicionavimas, sunaudoja labai mažai elektros energijos. Šilto arba šalto oro srovę ji sukuria tiesiog pakeisdama veikimo ciklą. Šilumos siurblys generuoja maždaug 2 kW vėsinimo arba 3 kW šildymo tik su 1 kW elektros energijos. Salono temperatūra taip pat pastovesnė, nes jos neveikia variklio išskiriamas karštis.

MICHELIN EnergyTM E-V padanga - „Michelin" naujovė, sukurta bendradarbiaujant su „Renault" ir specialiai pasaulinei ZOE premjerai. Padanga pasižymi padidintu energijos efektyvumu, siekiant padidinti automobiliu nuvažiuojamą atstumą. Gumos mišinys, protektoriaus raštas ir šoninės sienelės pritaikytos specialiai ZOE pasiekiamam sukimo momentui ir atitinka elektromobilių poreikius bei pasižymi tokiomis pat saugos ir eksploatacinėmis savybėmis kaip ir kitos „Michelin" padangos. Galimi 15 ir 16 colių modeliai. Šios padangos montuojamos visiems ZOE modeliams ir priskiriamos bazinei įrangai.

„Chameleon" kroviklis - perversmas elektromobilių įkrovimui

ZOE yra vienintelis elektromobilis su „Caméléon" tipo krovikliu. „Renault" patentuotas šis kroviklis suderinamas su visais galios lygiai iki 43 kW. Baterijos įkrovimas krovimo stotelėje gali užtrukti nuo 30 minučių iki devynių valandų. Pavyzdžiui, naudojant 22 kW šaltinį, ZOE galima įkrauti per vieną valandą. Šis tarpinis galios lygis prailgina baterijos eksploatavimo trukmę ir sudaro mažesnį slėgį elektros tinkle nei greitojo baterijos įkrovimo metu, naudojant 43 kW.

„Chameleon" tipo kroviklis užtikrina greitą baterijos įkrovimą įkrovimo stotelėse už ketvirtadaliu mažesnę kainą.

Greitojo įkrovimo stotelės šiuo metu naudoja galingus kroviklius. Automobilyje įrengus „Caméléon" tipo kroviklį, įkrovimo stotelėse nebereikia naudoti kroviklių. Naujai planuojamos atidaryti įkrovimo stotelės yra paprastesnės ir efektyvesnės kainos atžvilgiu. Jos kainuoja 3000 €, o tai ketvirtadaliu mažiau už dabartines greitojo įkrovimo stoteles. Šias įkrovimo stoteles bus galima apžiūrėti Ženevos automobilių parodoje esančiame „Renault" stende.

Visiškai nauja ZOE įdiegta „ Renault R-Lin" multimedijos sistema

ZOE yra pirmasis „Renault" automobilis, kuriame įdiegta naujausia integruojama „Renault R-Link" multimedijos sistema. Kad vairuotojas galėtų valdyti sistemos funkcijas neatitraukdamas akių nuo kelio, „R-Link" turi didelį septynių colių ekraną, vaire montuojamus nuotolinius valdiklius ir balso atpažinimo funkciją. „R-Link" taip pat suteikia integruotą ryšį su stebėjimo paslaugomis ir programomis, kurias galima įsigyti „R-Link" parduotuvėje. Po pristatymo „R-Link" parduotuvėje bus siūloma įsigyti daugiau kaip 50 programų. Šias programas bus galima atsisiųsti tiesiai į automobilį arba naudojant „My Renault" paskyrą.

Taip pat „R-Link" pasižymi daugybe naujų funkcijų elektros energijos duomenų stebėsenai ir nuvažiuoto atstumo valdymui: energijos sąnaudų histograma, energijos srauto rodmenys ir išankstinis baterijos įkrovimo programavimas. Navigacijos sistema siūlys užsakytas paslaugas, pavyzdžiui, automobilio eksploatavimo duomenys, paremti likusia baterijos įkrova ir galimu nuvažiuoti atstumu, važiavimas mažiausiai energijos sunaudojančiu maršrutu ir artimiausios įkrovimo stotelės (priklausomai nuo šalies) bei galimas nuvažiuoti atstumas esamomis sąlygomis. „R-Link" pateikia vairuotojui informaciją apie ekonomišką važiavimą, technikos patobulinimą su „eko-taškų" funkcija ir patarimus (bendrojo pobūdžio ir pritaikytus).

Ryšys nuotoliniam stebėjimui

ZOE vairuotojai gali naudoti savo mobiliojo ryšio telefoną arba kompiuterį, norėdami:

§   pasiekti atstumo informaciją per „My Z.E. Connect" paketą, įmanomą ZOE pradedančiojo lygio versijoje;

§  stebėti savąjį automobilį per „My Z.E. Interactive Connect" paketą, kurį sudaro:

o    nuotolinis baterijos krovimo valdymas (įjungimas/išjungimas), kai automobilis yra prijungtas prie įkrovimo stotelės;

o    nuotolinis įkrovimo programavimas (tik iš kompiuterio) su galimybe pasirinkti pageidaujamus tarifus iš elektros energijos tiekėjų;

o    nedelsiamas arba atidėtas salono kondicionavimo sistemos suaktyvinimas.

Malonumas, atsipalaidavimas ir gerovė salone

Ramus ir malonus važiavimas

Važiuoti su ZOE yra unikali patirtis, suteikianti naują reikšmę terminui „vairavimo malonumas". Sinchroniškas elektrinis variklis su rotorine rite išvysto 65 kW ir akimirksniu pasiekia didžiausią 220 Nm sukimo momentą. Greičio didinimas ir pajudėjimas iš vietos reaguoja nuo mažų greičių. Dar daugiau malonumo vairavimui suteikia tylus ir sklandus važiavimas bei nuo pavarų dėžės nepriklausanti akceleracija.

Vairavimui be streso uždarose teritorijose ZOE aprūpintas „Z.E. Voice" funkcija - tai pavojaus signalas, įspėjantis keleivius apie artėjantį automobilį. „Z.E. Voice" funkcija galima girdėti važiuojant nuo 1 iki 30 km per val. greičiu, o įspėjamasis garsas atpažinti ZOE buvo kuriamas pagal specialų užsakymą. Vairuotojas gali rinktis iš trijų skirtingų garsų, mygtuko paspaudimu gali ir išjungti šią sistemą.

Nepriekaištinga temperatūra ZOE salone

Programuojama kondicionavimo funkcija sušildo arba atvėsina ZOE saloną, kol automobilis kraunamas. Vairuotojui įlipus į automobilį, temperatūra salone yra tokia pat, kaip ir kambaryje, o šilto oro komforto sistema nenaudoja baterijos energijos.

ZOE keleivių kvėpuojamas oras yra tyresnis

Aktyvintos anglies salono oro filtras sulaiko daugumą blogų kvapų ir teršalų. Taip pat filtruoja vos kelių mikronų dydžio medžiagas, pavyzdžiui, žiedadulkes ir suodžius.

„Zen" versija įkūnija ZOE pasaulį

„Zen" versijos spalvų ir audinių pasirinkimai sukuria grynumą ir gerovę: balta, mėlyna ir chromo. O kur dar aptakus prietaisų skydelis. Standartinis „ZOE Zen" komplektuojamas su „Take Care by Renault" įranga.

Pradėtas gaminti su „Renault Latitude", „Take Care" ženklelis nurodo geriausias funkcijas keleivių gerovei ir važiavimo komfortui užtikrinti. Be išankstinio kondicionavimo ir aktyvintos anglies salono filtro taip pat yra:

§  atpalaiduojančio arba stimuliuojančio aromato difuzorius. Kvapų efektyvumą įrodė studija, kurią atliko Vokietijos „Psyrecon" institutas[6];

§  dvejopo veikimo režimo (oro gryninimo ir atpalaidavimo) oro jonizatorius: oro gryninimo funkcija pašalina salono ore rastas bakterijas. Atpalaidavimo funkcija generuoja neigiamus jonus, kad būtų sukurtas balansas su teigiamais jonais, esančiais didelės koncentracijos uždaroje erdvėje, pavyzdžiui, automobilio salone;

§  toksiškumo jutiklis: sistema nustato per didelį užterštumo lygį ir automatiškai įjungia oro recirkuliacijos salone režimą;

§  apmušalai padengti Teflon® apsauga, kad juos būtų lengviau valyti; toks nematomas ir bekvapis apmušalų apdorojimas yra atsparus vandeniui ir purvui.

ZOE dera su „Renault" įsipareigojimu tausoti aplinką

 

Kaip ir visi kiti elektromobiliai, ZOE neišmeta CO2, NOx, CO ar kitų smulkiųjų dalelių. Taip pat šis automobilis žymi nepageidaujamų kvapų išnykimą, o važiuojant nekelia jokio triukšmo. Well-to-wheel CO2 emisijos priklauso nuo kiekvienoje šalyje generuojamo energijos mišinio. Bendra 62 g/km CO2 emisija Europoje lyginama su 89 g/km naujosios „Toyota Prius" emisija. Prancūzijoje šie skaičiai siekia tik 12 g/km CO2.

 

Pristačius „Renault" elektros variklius, nuo 2013 m. bendrovės „Cléon" gamykloje gaminami ZOE varikliai turėtų sudaryti 55 proc. vietinėje rinkoje. Šis skaičius padės sumažinti anglies pėdsaką logistikos veikloje.

ZOE atitinka pačius naujausius „Renault eco²" ženklo reikalavimus:

§  jis yra gaminamas aplinkos apsaugos vadybos sistemos sertifikatą ISO 14001 turinčioje „Renault" gamykloje Flinse, Prancūzijoje;

§  pagal „Renault" ekonomiškumo ir aplinkai draugiško ženklinimo reikalavimus CO2 emisijos nesiekia 120g/km;

§  85 proc. bendrosios ZOE masės tinkama pakartotinam naudojimui ir tuo pat metu mažiausiai 9 proc. gamybai panaudotų plastikų kilę iš antrinių žaliavų.

 

ZOE - Prancūzijoje pagamintas tobulas elektromobilis

§  ZOE sukurtas „Renault Technocentre".

§  Lardy - elektros varikliams ir baterijoms skirtas departamentas.

§  ZOE pagamintas „Renault" gamykloje Flinse, o baterijos pagamintos vėliau.

§  Nuo 2013 m. elektros varikliai bus gaminami „Cléon" gamykloje (Prancūzijoje).

 

Techniniai duomenys

MATMENYS

Ilgis (mm)

4084

Bendras plotis (mm)

1730

Aukštis (nepakrauto) (mm)

1568

Ratų bazė (mm)

2588

Bagažinės talpa (litrais)

338

Sėdimų vietų skaičius

5

Priekinės / galinės dalies iškyša (mm)

836 / 661

Priekinė / galinė vėžė (mm)

1506 / 1489

VARIKLIS

TIPAS

Sinchroninis su rotoriaus rite

Galia (kW) / (AG)

65 / 88

Didž. sukimo momentas (Nm)

220

Transmisija

Redukcinė pavara

BATERIJA

Tipas

Ličio jonų

Talpa (kW)

22

Įveikiamas atstumas (NEDC)

Daugiau nei 200 km

Didž. greitis (km per val.)

135

KROVIKLIS

Tipas

Vienfazis arba trifazis tiekimas iki 43 kW

Įkrovos trukmė

 

§  3 kW (16 A vienfazis sieninis lizdas) = 9 val.

§  22 kW (32 A trifazė įkrovimo stotelė) = 1 val.

§  43 kW (63 A trifazė įkrovimo stotelė) = 30 min.

DU NAUJI „ENERGY" VARIKLIAI

Ženevos automobilių parodoje „Renault" pristatys du naujus „Energy" linijos variklius: visiškai naują benzininį „Energy TCe 90" trijų cilindrų variklį su turbokompresoriumi ir dyzelinį „Energy dCi 90", išvestą iš „Energy dCi 110", kuris buvo pristatytas 2011 m. Frankfurto automobilių parodoje. Pridėjus šiuos du naujus variklius, „Energy" šeima padidėja iki aštuonių variklių - visi išleisti tik per trumpą 16 mėnesių laikotarpį.

„Energy" varikliai: „Renault" F1 sukauptos techninės žinios ir pritaikytos masinei gamybai bei kasdieniams automobiliams

„Renault" įsitvirtino F1 konstruktorių dešimtuke ir yra plačiai pripažintas lyderiaujančiu variklių tiekėju ne tik lenktynių trasoje. Per 110 metų, nuo dviejų cilindrų 16 AG K tipo „Voiturette", kuris laimėjo Paryžiaus - Vienos lenktynių trasoje 1902 m., iki „Renault" įsitraukimo į F1 pasaulį, „Renault" pademonstravo savo gebėjimus diegti naujoves ir kurti patikimus, aukštomis našumo specifikacijomis pasižyminčius variklius, kuriuose dera važiavimo malonumas ir degalų ekonomija.

Į istorija įrašytas ir „Energy" šeimos variklių pasirodymas. Remiantis naujos kartos „Renault" darbinio tūrio mažinimo strategija ir F1 sukauptomis techninėmis žiniomis, šiuose varikliuose įdiegtos iki tol nenaudotos technologijos techninių parametrų ir dydžio santykiu. Siūlomas tikras vairavimo malonumas ir tuo pačiu sumažintos važiavimo išlaidos. Automobiliai su „Energy" gamos varikliais pasižymi mažais degalų sąnaudų įrašais ir žemomis CO2 emisijomis, kurias kai kuriais atvejais pavyko sumažinti net 25 proc.

„Formulė-1" - neįprasta laboratorija, kur ekstremaliomis sąlygomis galime išbandyti naujas technologijas", - paaiškina vykdantysis „Renault" direktorius Carlos Tavares. „30-ies metų dalyvavimas „Formulėje-1" leido sukaupti neįkainojamos patirties aušinimo ir trinties mažinimo srityje. Kiekvienas šių elementų yra svarbus, siekiant efektyvesnio energijos panaudojimo ir kartu didinant kasdien naudojamų automobilių vairavimo pasitenkinimą."

 

„Renault Energy TCe 90" trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi: degalų ekonomijos čempionas

Pagaliau „Renault" atidengia pirmąjį trijų cilindrų variklį - „Energy TCe 90" - variklis, kuris rinkoje sukels revoliuciją. Nors mažas, bet pasižymi pažangia technologija.

Visiškai naujos konstrukcijos „Renault" gaminys - trijų cilindrų, 899cc darbinio tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi yra pagamintas iš aliuminio. „Renault" variklių specialistai per labai trumpą laiką turėjo padidinti vairavimo pasitenkinimą ir išlaikyti kaip galima mažesnes degalų sąnaudas bei taip sumažinti važiavimo išlaidas. Pasitelkus žemo inertiškumo turbokompresorių (žemiausias rinkoje) ir suderinus jo darbą su VVT (kintamojo skirstymo mechanizmu), „Energy TCe 90" gali didžiuotis geriausiu rinkoje vairavimo malonumo ir degalų ekonomijos santykiu.

Ateityje „Energy TCe 90" planuojama montuoti į „Clio" modelius ir palaipsniui jis turėtų pakeisti dabartinį „TCe 100", tačiau reikia išsaugoti vairavimo malonumą, nepaisant 25 procentais sumažėjusio darbinio tūrio.

25 procentais mažesnės degalų sąnaudos ir CO2 emisija[7]

„Renault" stengiasi visiškai išnaudoti naujojo trijų cilindrų variklio konstrukciją (žr. pav. toliau), kad pasiektų optimalų oro-degalų santykį „Energy TCe 90" blokui, net ir esant didžiausiai galiai (nuo 2000 iki 4000 sūk. per min.), ir mažas degalų sąnaudas bet kokiomis vairavimo sąlygomis. Jų darbo rezultatas - 25 procentais mažesnės degalų sąnaudos ir CO2 emisijos pagal NEDC mišrau

90 AG ir 135 Nm - tai 899cc darbinio tūrio variklio parametrai

Naujasis variklis išvysto 90 AG prie 5000 sūk. per min. ir pasiekia 135 Nm sukimo momentą visame sūkių diapazone, užtikrinant vairavimo malonumą su 1,4 l darbinio tūrio atmosferiniu varikliu.

Su 90 procentų sukimo momentu prie 1650 sūk. per min. užtikrinama greita reakcija nuo žemų apsukų diapazono. Važiavimas yra tolygesnis, kai uždaroje erdvėje nereikia dažnai perjunginėti pavarų. „Energy TCe 90" didžiausias sukimo momentas pasiekiamas akimirksniu ir lygus 5500 sūk. per min.

F1 variklių specialistų pagalba

Sekant Philippe Coblence pavyzdžiu, kuris dirbo prie „Energy dCi 130", Jean-Philippe Mercier buvo pavesta sukurti naujus trijų ir keturių cilindrų „Energy TCe" variklius. Jean-Philippe Mercier 20 metų dirbo su „Formula 1" varikliais, o nuo 2004 iki 2007 m. vadovavo „Viry-Châtillon" grupei. „Energy TCe 90" panaudota trijose pagrindinėse srityse sukaupta patirtis.

§  Išsamus kvadratinės variklio konstrukcijos suvokimas.

§  Sumažinta trintis: „Energy TCe 90" naudojamos medžiagos, pasižyminčios mažesniu trinties koeficientu. Tokios pat medžiagos naudojamos ir F1, pavyzdžiui, DLC (deimanto tipo anglimi) dengti kumštelio sekikliai, grafitu dengti stūmoklio „sijonėliai" ir PVD dengti stūmoklio žiedai.

§  Užtikrintas patikimumas: „Energy TCe" pasižymi ypatinga 100 AG/l galia - pirmą kartą su tokio dydžio varikliu.

Ir daugybė kitų technologijų...

§  „Stop & Start" technologija: sistema automatiškai aptinka kiekvieno stūmoklio padėtį. Variklis iš naujo paleidžiamas akimirksniu. Dažnam variklio užkūrimui iš naujo reikalinga energija, regeneruojama lėtėjimo ir stabdymo metu. Priešingu atveju prarastą energiją, pagamintą lėtinant/stabdant, regeneruoja kintamosios srovės generatorius.

§  Sūkurio efektas: optimizuojamas degalų mišinio srautas degimo kameroje, kad būtų užtikrintas greitas, pastovus degimas.

§  Šilumos valdymo technologija: vidutiniškai 15 proc. greičiau variklis pasiekia savo darbinę temperatūrą.

§  Kitos sistemos, padedančios sumažinti trintį, yra kintamo slėgio tepalo siurblys ir Teflon® dengta paskirstymo grandinė.

§  Taip pat derėtų paminėti variklio skleidžiamą garsą, kuris primena šešių cilindrų variklio garsą.

Klasėje pirmaujantis efektyviausias benzininis variklis

Šias savybes pavyko pasiekti kruopščiu darbu ir pasitelkus sparčiausią rinkoje „sūkurio" efektą cilindrų viduje. Degimas įvyksta akimirksniu ir visiškai išnaudoja trijų cilindrų privalumus:

§  sumažinimas: technologija, apėmusi variklio darbinio tūrio sumažinimą degalų sąnaudų mažinimo tikslais, tačiau išsaugojusi tokias pat geras eksploatacines savybes dėl turbokompresoriaus. Darbo rezultatas - penkiais procentais mažesnės degalų sąnaudos;

§  cilindro pašalinimas: trintis sumažėjo 20 procentų, jei lygintume su to paties darbinio tūrio 4 cilindrų variklio konstrukcija, ir keturiais procentais mažesnės degalų sąnaudos;

§  trijų cilindrų taktas: sujungus su ilgesne išmetimo faze, natūralus oro pulsavimas variklio širdyje tapo dvigubai galingesnis ir prilygsta keturių cilindrų varikliui.

Su „Energy dCi 90" „Kangoo" yra efektyviausiai degalus naudojantis furgonas klasėje

Ženevos automobilių paroda - puiki galimybė „Renault" pristatyti „Energy dCi 90" variklį. Kilęs iš „Energy dCi 110" jis bus montuojamas į „Kangoo" ir „Kangoo Express". Šis naujasis variklis puikiai dera su „Renault Energy" variklių strategija, nes pasižymi išsiskiriančia degalų ekonomija ir gerokai mažesnėmis važiavimo išlaidomis, o važiavimo malonumas išlieka toks pat.

„Kangoo" didžiuojasi tik 4,4 l/ 100 km degalų sąnaudų įrašu (NEDC mišrus važiavimo ciklas) ir tik 115g/ km[8] CO2 emisija. Degalų sąnaudas ir emisijas pavyko sumažinti 16 procentų. Ir toliau siekiant mažinti važiavimo išlaidas, alyvos keitimo intervalas padidintas iki 40 000 km arba kas dvejus metus (priklausomai nuo to, kuri sąlyga tenkinama pirmiau).

Aprūpintas „Stop&Start" technologija 1,5 dCi su fiksuotos geometrijos turbokompresoriumi išvysto 90 AG. Variklis transformuotas, suvienijus su „Energy dCi 110" bloko technologiniu DNA, kuris šiuo metu varo naujausius „Mégane" ir „Scénic Collection 2012" modelius. Nuo 1750 sūk. per min. išvystomas 200 Nm sukimo momentas užtikrina neprilygstamą vairavimo malonumą ir greitą akceleraciją nuo žemų sūkių. 90 AG versija bus pristatyta gegužės mėn., o liepą pasirodys „Energy dCi 75" 75 AG ir 180 Nm versija.

Ateities emisijų standartai

Projektavimo ir patvirtinimo stadijų metu „Renault" variklių specialistai įtraukia prekės ženklo „Energy" variklių kriterijus, siekdami užtikrinti suderinamumą su būsimais „Euro6" įstatais. Nuo 2012 m. vidurio „Renault" pradės „Euro6" paruoštos „Energy dCi 130" versijos gamybą, kuri bus skirta rinkoms, kuriose taikomos mokesčių lengvatos.

 

Beprecedentė „Energy" šeimos variklių plėtra: vos per 16 mėnesių pristatyti 8 varikliai

Šeši dyzeliniai varikliai, du benzininiai varikliai[9]

§ „Mégane Collection 2012" ir „Scénic Collection 2012"

Variklis

 

Tipas

„Mégane Collection 2012"

„Scénic Collection 2012"

Sutaupoma pakeitus variklį

„Energy dCi 110"

Dyzelinis

1,5 „Common Rail"

90 g/ km

3,5 l/ 100 km*

105 g/ km

4,0 l/ 100 km*

15 proc.

„Energy dCi 130"

Dyzelinis

1,6 „Common Rail"

104 g/ km

4,0 l/ 100 km*

114 g/ km

4,4 l/ 100 km*

20 proc.

„Energy TCe 115"

Benzininis

1,2 Turbo

Tiesioginis įpurškimas

119 g/ km

5,3 l/ 100 km*

135 g/ km

5,9 l/ 100 km*

25 proc.

(*) NEDC mišrus ciklas

§ „Laguna"

Variklis

 

Tipas

„Laguna" sedanas/kupė

„Laguna" universalas

Sutaupoma pakeitus variklį

„2.0 Energy

dCi 130 ir 150"

Dyzelinis

2,0 „Common Rail"

118 g/ km*

4,4 l/ 100 km

120 g/ km

4,5 l/ 100 km*

12 proc.

(*) NEDC mišrus ciklas

§ „Kangoo"

Variklis

 

Tipas

„Kangoo"

„Kangoo Express"

Sutaupoma pakeitus variklį

„Energy

dCi 75 ir 90"

Dyzelinis

1,5 „Common Rail"

115 g/ km*

4,4 l/ 100 km

115 g/ km

4,4 l/ 100 km*

16 proc.

(*) NEDC mišrus ciklas

§ „Clio IV"**

Variklis

 

Tipas

Sutaupoma pakeitus variklį

„Energy TCe 90"

Benzininis

0,9 Turbo

25 proc.*

(*) NEDC mišrus ciklas; (**) įvertinimas, remiantis „Clio IV", palyginti su „Clio III"

ELEKTRINĘ REVOLIUCIJĄ TĘSIA „TWIZY" IR „JOCKER" SU EV PAKETU

Laikas atėjo: „Twizy" pasirengęs įvesti elektrą mieste! Šią stebinančią, dar nežinomą vairavimo priemonę bus galima įsigyti „Renault" pardavimų tinkle nuo 2012 metų kovo 15 dienos. Ši įperkama transporto priemonė kainuos tik 6990 EUR, įskaitant mokesčius, ir sukels tikrą miesto eismo revoliuciją visų motorizuotų priemonių vairuotojams.

 

AUTOMOBILIS AR DVIRATIS? NEI VIENAS IŠ JŲ... TAI NAUJA MOBILUMO MIESTE KONCEPCIJA

Maža transporto priemonė - gražu ir praktiška...

„Twizy" matmenys yra tik šiek tiek didesni nei triračio motorolerio. Kompaktiškas, tačiau greitai važiuojantis dėl savo elektrinio variklio, daug judresnis nei įprastas automobilis. Miesto ribose jis atstumą įveikia 25 procentais greičiau nei kompaktiškas miesto automobilis daugiausia dėl to, kad jam nereikia ilgai ieškoti vietos automobiliui pastatyti. „Twizy" yra vienintelė keturratė transporto priemonė, kurią galima pastatyti stačiu kampu į šaligatvį. Automobilio statymo plotą galite išmatuoti ištiesę abi rankas - tik tiek jo reikės jūsų automobiliui!

...lengva ir saugu valdyti

Jis atrodo kaip dviratis, tačiau yra saugus kaip įprastas automobilis: keturi ratai suteikia „Twizy" stabilumo, o saugos diržai ir oro pagalvė vairuotojo pusėje - papildomą saugumą ... Jame sumontuota net efektyvi apsauga nuo blogo oro.

100 PROC. SMAGUS, 100 PROC. ELEKTRINIS

Elektrinis variklis, keturi modeliai

Priklausomai nuo elektrinio variklio galingumo, „Twizy" gali vairuoti ir turintys, ir neturintys vairuotojo pažymėjimo vairuotojai („Twizy 45" modeliui, pagal valstybės įstatymus). Pirkėjai gali pasirinkti visiškai atvirą modelį arba modelį su šoninėmis durimis. Kokį modelį bepasirinktumėte, „Twizy" garantuoja unikalią vairavimo patirtį!

Greitas pakrovimas bet kurioje vietoje

Priekinėje „Twizy" dalyje įmontuotas atlenkiamas dangtelis, po kuriuo rasite įkrovimo laidą. Jį tereikia prijungti prie bet kurio 220 V įtampos elektros lizdo. Visiškai įkrauti bateriją užtruks tik 3,5 valandos. Su visiškai įkrauta baterija galite nuvažiuoti 100 km ir apvažiuoti visą miestą. Be to, užtruks tik kelias minutes visiškai įkrauti bateriją ir grįžti namo.

SUKURTAS „RENAULT SPORT TECHNOLOGIES" DIZAINERIŲ!

Judrus, lengvai valdomas ir madingas

„Twizy" kėbulas sveria tik 450 kg - tai sudaro tik pusę įprasto automobilio svorio. Dėl tiesioginio valdymo, jį galima valdyti kaip automobilį, tik su dar didesniu malonumu. „Twizy" yra tik 2,34 m ilgio ir 1,23 m pločio, todėl važiavimas juo - tai lyg gaivaus oro gūsis.

Valdymas RST sistema

„Twizy" gali suteikti daug malonumo..., tačiau jis yra ir efektyvus. Jo važiuoklę kūrė „Renault Sport Technologies" specialistai, kurie dėl optimizuoto sumontavimo ir labai žemo gravitacijos centro pasiekė visišką automobilio stabilumą.

Nauji saugumo standartai keturračiams dviračiams

Keturračių dviračių, t.y. keturračių motociklų, vairavimo taisyklės skiriasi nuo automobilių vairavimo taisyklių... Tai maža problema, nes „Twizy" turi visus „Renault" automobilių vairavimo saugumo ekspertų sukurtus privalumus, pavyzdžiui, šalmai visiems keleiviams.

KIEKVIENAS „TWIZY" MODELIS YRA TAVO ASMENIŠKAS MODELIS!

Trys modeliai, taurios korpusų spalvos... ir dar daugiau išskirtinių savybių

Sukurti trys „Twizy" modeliai: „Urban", „Color" ir „Technic". Galite pasirinkti baltą, juodą, pilką, raudoną ar net dviejų atspalvių kėbulus. Durelės, daiktadėžių dangčiai ir sėdynių apsiuvai gali būti juodos, mėlynos, raudonos, žalios spalvos. Taip pat prie kėbulo priderinama lietų ratlankių spalva. Kiekvienas gali susikurti savo stiliaus automobilį.

Išskirtinės asmeninės „Twizy" savybės

„Renault" gali patenkinti klientų, norinčių susikurti išskirtinai savo transporto priemonę, poreikius. Du komplektus „Twizy" kopijų bus galima pamatyti „Renault" stende automobilių parodoje Ženevoje.

Galima pasirinkti visus priedus

Laisvų rankų telefono valdymo sistema, 50 litrų talpos bagažinė, kojų apsauga nuo stichinių nelaimių, atbulinės eigos automobilio statymo daviklis... „Twizy" gali būti pritaikytas pagal visus poreikius ir norus, nes visiškai įmanoma suderinti paprastumą ir gerą dizainą!

2011 m. gegužės mėn. „Renault" sugriežtino reikalavimus transporto priemonėms, kurios gali būti žymimos „Renault eco²" ženkleliu.

§  „Eco²" ženklas gali būti suteiktas automobiliui, gaminamam gamykloje, turinčioje ISO 14001 sertifikatą, kurio CO2 emisija yra mažesnė nei 120 g / km (arba varomi bioetanoliu) ir automobilio gamybai panaudota daugiau kaip 7 proc. perdirbto plastiko.

§  Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Renault" pristatys tris pirmaujančias „Renault eco²" ženkleliu pažymėtas transporto priemones.

Pavyzdinės „Renault" transporto priemonės, kai kalbama apie mažas CO2 emisija, yra šios:

„Renault eco²" geriausi automobiliai:

Naujasis „Twingo dCi 75"

„Mégane

Collection 2012

Energy dCi 110"

„Kangoo

Energy dCi 90"

GAMYKLA

(ISO 14 001 sertifikatas)

Novo mesto

(Slovėnija)

Palencia

(Ispanija)

Maubeuge

(Prancūzija)

VAŽIUOJANT KELIU

CO2 emisijos

85 g/ km

(nuo 2012 m. vidurio)

90 g/ km

115 g/ km

PERDIRBIMAS

Perdirbto plastiko proporcija

12,5 proc.

12,2 proc.

11,9 proc.

 

§  Prakalbus apie aplinkos apsaugą, „Renault" politika orientuota į siekį sumažinti anglies pėdsaką automobiliuose per visą jų eksploatavimo laikotarpį: nuo gamybos iki pristatymo, nuo naudojimo kelyje iki perdirbimo.

§  „Renault" didžiuodamasi dar kartą patvirtina, kad jos tikslas yra tapti Nr. 1 gamintoju Europoje pagal žemas CO2 emisijos reikšmes. Emisijos vidurkis vidutinės klasės automobilių segmente Europos rinkose siekia 134 g/ km ir yra tarp žemiausių reikšmių (ACEA vidurkis: 140g / km CO2). Dėl strategijos, raginančios mažinti automobilių su vidaus degimo varikliais degalų sąnaudas ir naudoti elektromobilius, tikimasi, kad šis skaičius 2013 m. sumažės iki 120 g / km, o 2016 m. sieks tik 100 g / km. Iki 2020 m. „Renault" planuoja pasiekti 95 g / km CO2 emisiją, kurią automobilių gamintojams nustato Europos komisija Briuselyje.

„MÉGANE" 2012 KOLEKCIJA - GERIAUSIAS „RENAULT" KOKYBĖS KAMPANIJOS PAVYZDYS

Pristatydama tris naujus variklius, jungiančius vairavimo malonumą, degalų ekonomiją ir patikimumą, „Mégane" 2012 kolekcija tampa išskirtiniu „Renault" kokybės pavyzdžiu. Ji pasižymi moderniu mąstymu, kurį „Renault Group" taiko visiems savo automobiliams nuo jų kūrimo iki pardavimo klientui.

„Mégane" yra galingas „Renault" transporto priemonių kokybės atstovas dėl savo išskirtinio patikimumo ir pastebimos kokybės, kuri tobulėjo kuriant kiekvieną modelį. „Mégane" skirta tapti pasaulinės kokybės pavyzdžiu visiems „Renault" automobiliams." Vyresnysis viceprezidentas kokybei Jean-Pierre Vallaude.

Vokietijos automobilistų klubas (ADAC) pripažįsta puikų „Mégane" patikimumą

Kaip geriausiai parduodamas „Renault" markės modelis (po „Clio"), kurio pardavimų apimtys (išskyrus „Scénic" modelius) 2011 metais viršija 235000 vienetų ir 730000 vienetų nuo įvedimo į rinką 2008 metais, šiandien „Mégane" pripažįstamas patikimiausiu automobiliu savo segmente. Šis patikimumas aprašomas tokiuose leidiniuose, kaip L'Automobile Magazine, ir buvo patvirtintas tokių nepriklausomų itin gerbiamų organizacijų, kaip Vokietijos automobilistų klubas (ADAC), kuris šį modelį įvertino labai gerai. Dėl nuolat vykdomos „Renault" tobulinimo strategijos, su patikimumu susijusių nelaimingų įvykių „Mégane III" sumažėjo 40 procentų pirmaisiais metais, jei palygintume su ankstesniu modeliu.

DAR MODERNESNĖ PRIEKINĖ DALIS: VIENTISUMAS IR UŽBAIGTUMAS YRA PAGRINDINIAI PRIORITETAI

„Mégane" 2012 kolekcijos modelių apdaila buvo kruopščiai derinama taip, kad automobiliai išsiskirtų nauja išvaizda, o priekinėje dalyje įmontuoti LED dienos šviesos žibintai būtų išskirtinis šio automobilio bruožas. Blizgus juodas priekinis bamperis su chromuota apdaila puoštais priekiniais žibintais ir visiškai atnaujinta ratų gama. Visos šios smulkmenos rodo, kad kokybei buvo skiriamas ypatingas dėmesys, nes ji yra pagrindinis „Renault" prioritetas. Nauji salono apmušalai, įskaitant dviejų atspalvių odos / Alcantara paketą, kurį galima rinktis iš trijų spalvų derinių. „Bose" versija pripildyta aukšto lygio įrangos, o GT ir GT-Line modeliai išsiskiria specialiais bumerango formos LED žibintais, raudonai dygsniuotais apmušalais, sportiniu vairu su specialiomis įdubomis nykščiams ir durelių slenksčiais bei prietaisų skydelio apdailos juostelėmis su „Renault Sport" monogramomis.

VARIKLIAI: EKONOMIŠKIAUSIAS AUTOMOBILIS KLASĖJE

Kadangi tai yra pirmasis automobilis, kuriame sumontuotas visiškai naujas „Energy dCi 110" dyzelinis variklis ir „Stop&Start" technologija, „Mégane" 2012 kolekcija tampa ekonomiškiausiu segmento modeliu, kurio degalų sąnaudos siekia tik 3,5 l/ 100 km, važiuojant NEDC mišriu režimu. CO2 emisija sumažėjo 15 procentų ir dabar siekia 90 g/ km žymą. Su benzininiu „Energy TCe 115" (119 g/ km) arba dyzeliniu „Energy dCi 130" (104 g/ km) varikliu „Mégane" 2012 kolekcija yra pirmasis modelis, kuriam galima rinktis tris naujus „Energy" variklius, o kiekvienas iš jų pasižymi vairavimo malonumu ir degalų ekonomija. Suvienijus mažinimo strategiją ir F1 sukauptas technines žinias, šie varikliai atskleidžia niekur prieš tai nerodytą variklių technologiją. Visi varikliai turi „Stop&Start" sistemas ir lėtinimo/ stabdymo energijos regeneravimo funkciją. Dėl tinkamai suderintos akustikos „Energy" varikliai skleidžia diskretišką ir švelnų garsą, o keliamas triukšmas sumažėjo pusiau, jei lyginsime su prieš tai buvusiu varikliu. Prakalbus apie patikimumą, „Energy dCi 130" ir „Energy TCe 115" gaminami pagal tuos pačius kokybės standartus kaip ir „1,9 l dCi 130" ir „TCe 130" varikliai, o techninių gedimų per trejus metus keliuose sumažėjo per pusę, o per dvejus metus - 40 procentų.

KOMFORTO IR SAUGUMO TECHNOLOGIJŲ PAKETAS

Labiau nei bet kada sustiprintas kasdienis saugumas, palengvinantis važiavimą, ir dar didesnis komfortas už vairo - pagrindiniai „Renault" prioritetai. „Mégane" 2012 kolekcija pasižymi „Visio System®", kuri naudoja priekinio stiklo veidrodėlyje įtaisytą kamerą ir pagerina matomumą naktį bei užtikrina vairuotojo budrumą, automatiškai perjungdama ilgąsias ir trumpąsias šviesas, ir pateikia įspėjamąjį garso signalą, jei automobilis nukrypsta nuo eismo juostos. Taip pat nepamirštas ir patogumas: naujoji funkcija kelias sekundes išlaiko stabdžių slėgį, kai pradedama važiuoti įkalnėje; automobilio statymo pagalba papildyta galinio vaizdo kamera.

NAUJOJO „RENAULT" TAPATUMO RAIDA

Įgyvendindami „Renault - Drive the Change 2016" planą, pradėjote dizaino strategiją, kurios esmė - įvairūs žmogaus gyvenimo etapai. Ar galėtumėte priminti pagrindinius šios koncepcijos aspektus?

Atsižvelgiant į tai, kad „Renault" prekės ženklas dėmesį sutelkia į žmogiškąsias vertybes, bendrovės dizaino strategiją galima apibūdinti trimis pagrindiniais žodžiais: paprastumas, jausmingumas ir šiluma. Todėl aš ir norėjau, kad mūsų dizaino vizija atskleistų mūsų klientų gyvenimo etapus; kiekvieną viziją iliustravome koncepciniu automobiliu. Etapai, kuriuos mes norėjome pabrėžti ir išskirti, yra šie: įsimylėjimas (DeZir), pasaulio pažinimas (Captur), šeimos kūrimas (R-Space), pasinėrimas į darbo pasaulį (Frendzy), dar nereikia pamiršti laiko pramogoms ir galiausiai - išminčiai, tobulėjimui.

Kada galima tikėtis išvysti du paskutinius koncepcinius automobilius, reprezentuojančius du paskutinius paminėtus gyvenimo ciklus?

Kol kas dar anksti apie tai kalbėti. Tačiau noriu pabrėžti, kad mūsų dizaino strategija atsiskleidžia vien koncepciniuose automobiliuose: strategija taikoma ir naujai gaminamiems automobiliams, nes norime palaipsniui pristatyti visuotinį priekinės automobilio dalies dizaino vientisumą. Naujajam „Twingo" norėjome suteikti daugiau individualumo ir jis tapo pirmuoju apčiuopiamu mūsų strategijos pavyzdžiu, o ZOE tęsia tendencijas, kol laukiame naujojo „Clio" pristatymo.

Koks skiriamasis jo bruožas?

Didelis, įspūdingas, vertikalus „Renault" deimantas yra aiškiai matomas, tačiau kiekviena transporto priemonė pasižymės atskiru individualumu. Pavyzdžiui, naujasis „Twingo" yra išraiškingas. Stengiamės pagaminti jį „šiltesnį" ir „žaismingesnį", o kartu jausmingą ir viliojantį -kad sugrįžtume prie pirmojo „Twingo" dvasios. Su naujuoju „Clio" dar toliau žengiame šiuo keliu, nes jį įkvėpė „DeZir" konceptas. Čia dar tik prasideda ilgas ir nuostabus „Renault" nuotykis, pristatant naująjį visos šeimos „veidą" ir tikimės, kad jis bus patrauklus daugumai automobilistų.

Kaip ketinate priderinti naująjį ZOE „veidą", kuris bus šio šou dėmesio centre?

Tikiuosi, kad viskas pavyks puikiai! Naujoji priekinė dalis yra neatskiriama šelmiškos ir žavingos automobilio išraiškos dalis bei puiki vieta automobilio įkrovimo lizdo dangteliui - kaip tik už centrinio „Renault" logotipo. Pats logotipas padengtas mėlyno atspalvio chromu - skiriamoji mūsų elektromobilių spalva. ZOE sudaro išraiškingo ir patikimo dizaino „Renault" elektromobilio įvaizdį. Jis priverčia galvoti apie tyrą energiją; ne tik apie itin grakščias išorines linijas, kurios projektuoja gamtos energiją, bet ir apie harmoniją, kylančią iš šviesaus salono bei vėjo jėgainės mentės formos prietaisų skydelio.

„Twizy" yra kitoks. Kaip jį derinsite prie naujo dizaino strategijos?

Buvo funkcija, kuri nurodė „Twizy" dizainą. Keleivio skyrius yra tarsi apsauginė celė. Jūs galite pabandyti įsivaizduoti „Twizy" kaip kevalą, padėtą mechaninės platformos viršuje, kuris palieka mažiausią pėdsaką kelyje. Šio kevalo forma, o taip pat ir prisitaikymas prie keleivio užtikrina dar geresnį matomumą kelyje. Keturi ratai keleivio skyriui garantuoja unikalias proporcijas. Apvalūs priekiniai žibintai, kurie yra naujo tapatumo dalis, byloja apie draugiškumą, o platus stiklinis stogas ir priekinis stiklas užtikrina saugumą ir aiškumą. Jie taip pat pabrėžia faktą, kad „Twizy" yra atviras pasauliui."


[1] Kaina Prncūzijos rinkai (5000 €, atėmus mokesčių lengvatą)

[2] Kaina Prancūzijos rinkai (5000 €, atėmus mokesčių lengvatą)

[3] Kaina Prancūzijos rinkai (5000 €, atėmus mokesčių lengvatą)

[4] Naujas važiavimo ciklas Europoje

[5] Kaina Prancūzijos rinkai (5000 €, atėmus mokesčių lengvatą)

[6] 2010 m. gruodį atlikta studija, kurioje dalyvavo 60 dalyvių. Remiantis 25 metų patirtimi, „Psyrecom" yra Vokietijos institutas, besispecializuojantis psichofiziologiniuose tyrimuose.

[7] Degalų sąnaudos ir emisijos paremtos naujausiais EB 692/2008 reglamento pakeitimais.

[8] Degalų sąnaudos ir emisijos paremtos naujausiais EB 692/2008 reglamento pakeitimais

[9] Degalų sąnaudos ir emisijos paremtos naujausiais EB 692/2008 reglamento pakeitimais

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"