Lietuviai ištaisė „Toyota Prius“ klaidas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Toyota_Prius_PLUG-IN-1
  • Toyota_Prius_PLUG-IN-2
  • Toyota_Prius_PLUG-IN-3
  • Toyota_Prius_PLUG-IN-4
  • Toyota_Prius_PLUG-IN-5
  • Toyota_Prius_PLUG-IN-6
  • Vaidas_Zakarka

„Toyota Prius" buvo pirmas vertas dėmesio serijinis hibridinis automobilis. Šis automobilis sukėlė susidomėjimo bangą visame pasaulyje. JAV pirkėjai laukdavo naujo automobilio po pusę metų. Šis modelis parodė, kad vidaus degimo variklio ir elektros variklio kombinacija yra puikus tarpinis žingsnis link visiškai elektrinio automobilio. Tačiau tobulumui ribų nėra, sako „Jonelis.eu" kompanijos atstovas Jonas Navickas. Ši  kompanija pristato patobulintą „Toyota Prius".

Kompanija ėmėsi atsakingo ir rimto darbo - pagerinti antros kartos „Toyota Prius" ekologinius parametrus. Savo sukurtus sprendimus kompanijos inžinieriai sujungė su „Toyota" išradimais, ir dabar keliuose galima sutikti dar tylesnį „Toyota Prius".

„Jonelis.eu"sprendimas yra paremtas našesnių elektrinių elementų integravimu ir jų suderinimu su esamais „Prius" komponentais. Rezultatas nustebino ir pačius kūrėjus. Kompanijos inžinierius Vaidas Zakarka teigia, kad dabar „Toyota Prius" tapo labiau elektromobilis nei benzininiu varikliu varomas automobilis. Važinėjant mieste praktiškai net nereikia naudoti vidaus degimo variklio. Jis įsijungia tik pasiekus 100 km/h greitį arba kai yra reikalinga didesnė galia automobiliui bėgėtis ir važiuojant  į statų kalną. Naujas „Toyota Prius PLUG-IN" (pakraunamas iš tinklo) vien nuo elektros įkrovimo nuvažiuoja 20 km. Standartinis 2 kartos „Prius" vien su elektros įkrova gali nuvažiuoti 3,6 km. Deja to važiavimu vien nuo elektros pavadinti negalima - akumuliatorius vis tiek krauna benzininis variklis. Rezultatas - kelis kartus mažesnės vis brangstančio kuro sąnaudos, kurios vidutiniškai siekia apie 1,5 litro šimtui kilometrų.

Daug dėmesio kompanijos inžinieriai skyrė šio sprendimo integravimo paprastumui. Vos per vieną dieną kliento „Toyotą Prius" kompanija gali padaryti „žalesniu". Viskas ką reikia padaryti - tai pakeisti standartinius automobilio akumuliatorius naujais ir vieną iš automobilio kompiuterių. Kompanijos inžinierius Vaidas Zakarka sako, kad sumontuoti nėra sudėtinga ir tai gali  padaryti bazines žinias apie elektros įtaisus turintis žmogus. Tačiau siekiant išvengti nelaimių (baterijų įtampa pavojinga gyvybei ),  įranga bus montuojama tik autorizuotuose servisuose.

Šis sprendimas yra puikiai adaptuotas Skandinavijos rinkai. Ne paslaptis, kad Skandinavijoje yra kur kas labiau išvystyta žaliojo transporto infrastruktūra. Tačiau šiam sprendimui net nereikia specialių krovimo stotelių. Siekiant užtikrinti ilgesnį elektros variklio naudojimą, automobilio elementus galima krauti naudojant Skandinaviško standarto laidą jungiant jį į įprastą 220 V elektros lizdą. Tokios jungtys naudojamos šaltuoju metų laiku šildyti šiauriečių automobiliams.

Lietuvos inovacijų kompanija „Jonelis.eu" yra žinoma tarp ekologiško transporto mėgėjų. Kompanijos sukurtus elektromobilių sprendimus naudoja vienintelė masiškai Lietuvoje elektromobilius gaminanti įmonė „Elinta". Taip pat „Jonelis.eu" gaminami paprasto automobilio perdarymo į elektromobilį komplektai yra populiarūs Baltijos šalyse.

Kompanijos produkciją klientai jau gali išbandyti Kaune. Tereikia kreiptis į kompanijos atstovą Joną Navicką tel. +370 659 60202 arba elektroniniu paštu info@jonelis.eu

UAB „Mototoja" atstovų komentaras

Labai šaunu, kad Lietuvoje yra tokių entuziastų, kaip ,,Jonelis.eu", kurie tobulina ,,žaliuosius'' automobilius. Ši kompanija perdarė antros kartos Toyota Prius automobilį, kuris pasaulį išvydo 2003 m., o projektuotas jis buvo dar devintajame dešimtmetyje, nes Toyota nepaleidžia į rinką nei vieno gaminio, nuodugniai jo neišbandžiusi, kas kartais trunka iki 5 metų . Tuo metu mažai kas galvojo apie elektromobilius. Toyota tikslas buvo sukurti automobilį, kuris būtų ne tik ekonomiškas, bet ir komfortiškas.  Taigi patobulinti šį antros kartos Prius automobilį šiandien jau tikrai yra kur, tad Toyota nuodugniai dirba ir toliau. Rezultatas - šiuo metu rinkoje jau parduodamas trečios kartos Toyota Prius modelis, įkraunamas iš tinklo, kuris nenusileidžia minėtam patobulintam automobiliui.

Smagu, kad ir „Jonelis.eu",  ir Toyota turi bendrą siekį - sukurti kuo ekologiškesnį automobilį, tad nuoširdžiai norime palinkėti sėkmės entuziastams, kurie neabejingi ekologijai.

Geros kloties,

Laura Bruzgytė

Ryšių su klientais vadovė

Ir

Vytautas Staliūnas

Techninis konsultantas, hibridinių automobilių specialistas.

UAB"Mototoja" - įgaliota Toyota ir Lexus atstovybė

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"