Pirmojo 2012 m. pusmečio „Renault“ finansiniai rezultatai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Grupė pardavė 1,33 mln. transporto priemonių - 3,3 proc. mažiau nei 2011-ųjų pirmą pusmetį. Žemus prekybos rezultatus Europoje tik iš dalies atstojo ryškus tarptautinis augimas.
  • Grupės pajamos sumažėjo 0,8 proc. - iki 20,935 mln. eurų.
  • Grupė pranešė apie 482 mln. eurų veiklos maržą, sudariusią 2,3 proc. pajamų, lyginant su 630 mln. eurų (3 proc. pajamų) pirmąjį 2011-ųjų pusmetį.
  • Veiklos pajamos pirmą 2012-ųjų pusmetį siekė 519 mln. eurų, lyginant su 772 mln. eurų 2011-ųjų pirmoje pusėje.
  • Grynosios pajamos sudarė 786 mln. eurų, lyginant su 1,253 mlrd. eurų pirmąjį 2011-ųjų pusmetį.
  • Automobilių laisvųjų pinigų srautų rodiklis buvo neigiamas ir siekė 200 mln. eurų.
  • Automobilių grynoji finansinė skola birželio pabaigoje sudarė 818 mln. eurų.
  • Komentuodamas rezultatus, „Renault" valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Carlosas Ghosnas sako: „Renault" sugeba išsilaikyti sudėtingoje ir nestabilioje aplinkoje, tad gali pasiekti 2012-ųjų tikslą - turėti teigiamą laisvųjų pinigų srautų rezultatą."

    Grupės pajamos sumažėjo 0,8 proc. iki 20,935 mln. eurų. Besitęsiantis augimas pasaulyje neatstojo praradimų Europos rinkoje. Automobilių pardavimai prie pajamų prisidėjo 19,863 mln. eurų, 1,4 proc. mažiau nei pirmąjį 2011-ųjų pusmetį dėl smukimo Prancūzijoje ir visoje Europoje. Tik iš dalies tai kompensavo palankus modelių pasirinkimas ir teigiamas kainų efektas.

    Grupės veiklos marža 2012-ųjų pirmą pusmetį sudarė 482 mln. eurų arba 2,3 proc. pajamų, lyginant su 630 mln. eurų (3 proc. pajamų) pirmojoje 2011-ųjų pusėje.

    Automobilių veiklos marža buvo teigiama ir siekė 87 mln. eurų (0,4 proc. pajamų) - 134 mln. eurų mažiau nei praėjusiais metais. Šį neigiamą pokytį daugiausia lėmė sumažėjusi gamybos apimtis (-176 mln. eurų), padidėję kaštai dėl modelių patobulinimų (-211 mln. eurų). Tuo tarpo teigiamas pokytis buvo matomas dėl Monozukuri gamyklos kaštų sumažinimo (197 mln. eurų padidėjimas) ir bendrųjų išlaidų sumažinimo (59 mln. eurų).

    Prekybos finansų skyrius prisidėjo prie grupės veiklos maržos 395 mln. eurų, lyginant su 409 mln. eurų pirmąjį 2011-ųjų pusmetį. Grynieji kredito rizikos kaštai išaugo iki 0,44 proc., lyginant su 0,14 proc. 2011 m. Po praėjusiais metais pasiekto žemiausio rezultato, rizikos kaštai išlieka žemesni nei istorinis 0,6 proc. vidurkis, ir atspindi gerą finansinę būklę, nepaisant ekonomikos sulėtėjimo Europoje.

    Įnašas iš asocijuotų kompanijų - „Nissan", „Volvo AB" ir „AVTOVAZ", 2012-ųjų pirmąjį pusmetį sudarė 630 mln. eurų.

    Grynosios pajamos siekė 786 mln. eurų ir 746 mln. skaičiuojant grupės dalį (2,74 euro vienai akcijai, lyginant su 4,48 euro pirmąjį 2011-ųjų pusmetį).

    Automobilių veiklos laisvieji pinigų srautai buvo neigiami - 200 mln. eurų, įskaičiavus neigiamą 444 mln. eurų įtaką dėl darbo kapitalo pokyčių nuo 2011-ųjų gruodžio 31 d.

    Automobilių grynoji finansinė skola 2011-ųjų gruodžio 31 d. padidėjo 519 mln. eurų ir 2012-ųjų birželio 30 d. sudarė 818 mln. eurų. Skolos ir finansinės priklausomybės koeficientas 2012-ųjų birželio pabaigoje buvo 3,3 proc., lyginant su 1,2 proc. 2011-ųjų gruodžio pabaigoje.

    Nuo 2012-ųjų sausio „Renault SA" pasiskolino beveik 1 mlrd. eurų vidutinės trukmės kreditų, taip finansuodama beveik visus 2012 m. įsipareigojimus. Automobilių skyrius išlaikė nepakitusius savo grynųjų pinigų rezervus, kurie 2012-ųjų birželio gale siekė 11,1 mlrd. eurų.

    2012 m. apžvalga

    Automobilių rinkos (lengvųjų asmeninių ir komercinių) tendencijos, matytos pirmąjį 2012-ųjų pusmetį - pasaulinis augimas ir susitraukimas Europoje, turėtų išsilaikyti ir likusią pusę metų. Grupė tikisi, kad visų metų automobilių paklausa augs 5 proc. (4 proc. anksčiau). Europos rinka turėtų smukti 3 proc. daugiau, nei buvo prognozuota (dabar numatomi 6-7 proc.), įskaitant ir Prancūzijos susitraukimą 10-11 proc. (prognozė buvo 7-8 proc.).

    Dėl pasaulio rinkų augimo, naujų modelių pasirodymai antrajame 2012-ųjų pusmetyje ir „Duster" premjera kitose rinkose leis peržengti 2011 m. pasiektą pardavimų skaičių. Visgi tam reikia tikėtis, kad Europos rinkos nesitrauks smarkiau, nei yra prognozuojama šiandien.

    Pasaulinio neužtikrintumo ir didesnės rizikos Europoje kontekste grupė išlaiko reikiamą kryptį link savo 2012-ųjų tikslo - turėti teigiamą laisvųjų pinigų srautų rezultatą automobilių veikloje.

    Konsoliduotieji „Renault" 2012 m. pirmo pusmečio rezultatai

    mln. eurų

    2012 m. 1 pusmetis

    2011 m. 1 pusmetis

    Grupės pajamos[3]

    20935

    21101

    Veiklos marža

    pajamų dalis proc.

    482

    +2,3 proc.

    630

    +3,0 proc.

    Kitos veiklos pajamos ir išlaidos

    37

    142

    Veiklos pajamos

    519

    772

    Finansinis balansas

    -127

    -81

    Asocijuotų kompanijų dalis

    630

    557

    „Nissan"

    564

    441

    „Volvo"

    68

    70

    „AVTOVAZ"

    4

    37

    Dabartiniai ir atidėti mokesčiai

    -236

    5

    Grynosios pajamos

    786

    1253

    Grynosios pajamos, grupės dalis

    746

    1220

    PAPILDOMA INFORMACIJA

    Grupės konsoliduotuosius finansinius rezultatus 2012 m. liepos 26 d. patvirtino direktorių valdyba.

    Grupės nustatyti auditoriai atliko šių pusmečio finansinių rezultatų peržiūrą ir netrukus paskelbs savo pranešimą.

    Ataskaitą su pilna 2012 m. pirmo pusmečio finansine analize galima parsisiųsti iš www.renault.com. (žr. „Finance" skirsnį)

     


    [1] Tarptautinis: Pietų ir Šiaurės Amerika, Pietų ir Pietryčių Azija, Euromed Afrikos šalys bei Eurazija.

    [2] Automobilių laisvųjų pinigų srautų rodiklis: pinigų srautų (išskyrus dividendus bendrose kompanijose), be investicijų į turtą, gamyklą, įrangą ir nematerialųjį turtą, grynasis dispozicijos (teigiamas / neigiamas) pokytis kapitalo poreikyje.

    [3] Lyginant gretinamuoju prekybos rezultatų būdų (angl. like-for-like), pirmasis 2011-ųjų pusmetis išliko nepasikeitęs su 21,101 mln. eurų

     


     

    Komentarai (0)
    Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

    Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

    Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

    Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

    Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

    Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

    Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

    Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

    Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

    Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

    2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

    „Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

    Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

    „Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

    Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

    Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

    2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

    Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

    Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

    Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

    Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"