15-asis 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimas, skirtas „Renault“. Šį kartą – už automobilį „Renault CAPTUR“!
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Captur__Large_

„Renault Captur" suteiktas 5 žvaigždučių įvertinimas po pasyvių bandymų, kuriuos atliko „Euro NCAP" (Europos naujų automobilių vertinimo organizacija). Rezultatas buvo pasiektas nepaisant nepriklausomos organizacijos griežtesnių vertinimo reikalavimų, taikomų nuo 2013 m. sausio mėn., ir yra papildomas „Renault" kompetencijos pasyviojo saugumo srityje įrodymas. „Renault Captur" iš viso surinko 80,5 taško ir tapo 15-uoju „Renault" automobiliu, gavusiu „Euro NCAP" aukščiausią penkių žvaigždučių pasyviojo saugumo įvertinimą. Be šio oficialaus saugumo pripažinimo, „Renault Captur" taip pat pasižymi puikia dinamika dėl tikslios ir jautrios važiuoklės.

Holistinis optimalios visų keleivių apsaugos metodas

„Renault Captur" turėjo aiškų tikslą - išlaikyti tokį pat aukštą pasyviojo saugumo standartą, kaip ir naujojo „Clio", nes abu automobiliai pagaminti naudojant tą pačią platformą. „Renault" saugumo savybės yra paremtos avarijų tyrimų duomenims ir tikruoju vairuotojų elgesiu, siekiant kurti saugumo sprendimus, paremtus holistiškesniu ir efektyvesniu metodu. Kad būtų užtikrinta dar veiksmingesnė keleivių apsauga, „Renault Captur" elektronikos sistema buvo sukurta taip, kad pažangiausios apsaugos sistemos įsijungtų dar greičiau.

Suaugusiųjų apsauga

„Renault Captur" kaktomuša susidūrus su kitu automobiliu, priekyje sėdinčius keleivius apsaugo dvi itin efektyvios oro pagalvės ir saugos diržai su papildomais įtempėjais ir įtempimo ribotuvais, sukalibruotais 400 daN jėgai. Taip pat, siekiant pagerinti priekyje sėdinčių keleivių kelių ir blauzdikaulių apsaugą, į „Easy Life" stalčių buvo įmontuoti jutikliai. Automobilio užpakalinėje dalyje esančiose sėdynėse yra trijų taškų saugos diržai, išorinėse sėdynėse - ir diržų įtempimo ribotuvai. Pastangos keleiviams apsaugoti esant šoniniam smūgiui buvo įvertintos įspūdingu taškų skaičiumi - 7,9 iš 8 galimų. Kad „Renault Captur" keleivių apsaugos sistema aptiktų smūgį ir reaguotų dvigubai greičiau, kiekvienoje automobilio pusėje įmontuoti du smūgio jutikliai: vienas priekinėse durelėse, kitas - statramstyje B. Specifinis algoritmas reguliuoja naujosios kartos galvą ir krūtinės ląstą apsaugančių oro pagalvių išsiskleidimą smūgiui sušvelninti. Minėtasis rezultatas, pridėjus susidūrimo su nejudamu objektu ir smūgio į užpakalinę dalį bandymų įvertinimus, padėjo „Renault Captur" suaugusiųjų apsaugos kategorijoje surinkti 32 taškus iš 36 galimų. Tai vienas geriausių mažųjų automobilių segmento rezultatų.

Vaikų apsauga

Dėl vaikų apsaugos sistemos konstrukcijos ir trijų taškų vaikiškos kėdutės tvirtinimo prie priekinės keleivio sėdynės ir išorinių galinių sėdynių mechanizmo „Isofix", „Renault Captur" vaikų apsaugos įvertinimas yra vienas geriausių segmente B - 39 taškai iš 49 galimų, nepaisant neseniai sugriežtintų vertinimo procedūrų.

„Renault Captur" turi vieną geriausių pėsčiųjų apsaugos sistemų

„Captur" priekis buvo sukurtas pėsčiųjų sužalojimo tikimybei sumažinti. Buferis neturi išsikišusių kraštų, o priekinio stiklo apatinė dalis, kuri paprastai būna labai tvirta, buvo sukurta sužalojimo rizikai smūgio atveju sumažinti. Be to, buvo paaukštintas variklio dangtis, kad būtų galima įmontuoti gniuždymo zoną tarp variklio dangčio ir viršuje esančių variklio dalių. Surinkęs 22 taškus iš 36, „Renault Captur" tapo vienu geriausių savo klasės automobilių ir šioje kategorijoje.

Sukurtas galvojat apie saugumą, yra visa reikalinga įranga

„Renault Captur" yra standartinė pastovaus greičio palaikymo funkcija ir greičio ribotuvas, taip pat garsinio ir vaizdinio priminimo užsisegti saugos diržus sistema (visoms sėdynėms) bei ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema). Už šią įrangą automobilis gavo 7 taškus pagal naujuosius, griežtesnius vertinimo metodus.

Pragmatiškas požiūris ir tikras įsitraukimas

„Renault" požiūris į saugumą yra paremtas išsamiais tikrų avarijų ir saugumo tyrimais, siekiant siūlyti gaminius, atitinkančius realijas keliuose, įskaitant tinkamą apsaugos įrangą, montuojamą kaip bazinė. Taigi prioritetai skiriami efektyviausių technologijų vystymui, kad a) būtų užkirstas kelias avarijai, b) būtų galima imtis korekcinių veiksmų netikėtose situacijose ir c) būtų galima apsaugoti keleivius avarijos atveju. „Renault" holistinis metodas nesibaigia viena funkcija ar technologija. Metams bėgant „Renault" tapo automobilių saugumo etalonu, tai matyti iš žiniasklaidos įvertinimų, kuriuos gavo įmonės automobiliai. Kalbant apie aktyvųjį saugumą, važiuoklės kokybė ir savaime prisitaikanti automobilio dinamikos sistema leidžia tiksliai nustatyti smūgius. Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) ir ECS (standartinės funkcijos) yra dar efektyvesnės ir įjungiamos tinkamu metu. Avarinio stabdymo sistema (EBS) yra įdiegta į elektroninį valdymo bloką (hidraulinį bloką).

Galiausiai reikia pažymėti, kad geresnė ergonomika leidžia vairuotojams sutelkti dėmesį į kelią. Jų patogumui prietaisų skydelio informacija pateikiama aiškiai, kad ją būtų itin lengva matyti ir suprasti. „Renault Captur" taip pat yra tokios šiuolaikinės vairavimo pagalbinės funkcijos kaip pažangi navigacijos sistema, balsu valdomos kai kurios funkcijos (automobiliuose su „R-Link" daugialypės terpės sistema), įrangos, pavyzdžiui, priekinių žibintų ir priekinio stiklo valytuvų, automatinis įjungimas, taip pat yra automobilio statymo atbuline eiga jutikliai ir net atbulinės eigos vaizdo kamera (kai kuriose versijose). Visose „Captur" versijose yra „Bluetooth®" laisvų rankų įranga.

 

„Renault" automobiliai, gavę 5 žvaigždučių „Euro NCAP" įvertinimą

„Laguna II"

5 žvaigždutės (2001 m.)

„Vel Satis"

5 žvaigždutės (2002 m.)

„Mégane II"

5 žvaigždutės (2002 m.)

„Espace IV"

5 žvaigždutės (2003 m.)

„Scénic II"

Pirmasis 5 žvaigždučių įvertinimas savo segmente (2003 m.)

„Modus"

Pirmasis 5 žvaigždučių įvertinimas savo klasėje (2004 m.)

„Mégane" kupė-kabrioletas

5 žvaigždutės (2004 m.)

„Clio III"

5 žvaigždutės (2005 m.)

Naujasis „Laguna"

5 žvaigždutės (2008 m.)

„Koleos"

5 žvaigždutės (2008 m.)

Naujasis „Mégane"

5 žvaigždutės (2008 m.), geriausias rezultatas neatsižvelgiant į segmentą

Naujasis „Scénic"

5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2009 m.)

Naujasis „Clio"

5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2012 m.)

ZOE

5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2013 m.)

„Captur"

5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2013 m.)

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...