Vilnius, spalio 5 d. Vakar Vilniuje žiniasklaidai pristatyto trečiosios kartos „Mitsubishi Outlander" išvaizda visiškai pasikeitusi, tačiau geriausios pirmtako savybės išliko. Nepaisant pakeistos kėbulo plastikos ir gausių naujos „Mitsubishi" dizaino kalbos akcentų, visureigis išliko toks pat jaukus, rimtas ir praktiškas, išsiskiriantis ne rėksmingomis išvaizdos detalėmis, o puikiu savo funkcijų atlikimu. Ne veltui gamintojai jo konstrukciją apibūdina trimis žodžiais: „Tvirtas. Saugus. Paprastas". Vienintelis oficialius įgaliotasis „Mitsubishi Motors Corporation" atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors" naująjį „Outlander" siūlo su dviem varikliais ir trimis skirtingais įrangos paketais. Pigiausia modifikacija kainuoja 79 900 litų.
Ankstesnės kartos „Outlander" tapo vienu populiariausių „Mitsubishi" modelių Lietuvoje, išsiskyręs savo praktiškumu, patikimumu ir išskirtiniu šios klasės automobiliams pravažumu, todėl „Inchcape Motors" specialistai prognozuoja, kad nemaža dalis naujojo visureigio pirkėjų bus jo pirmtakų savininkai.
Naujojoje koncerno strategijoje „Nauja riba" „Outlander" vaidina svarbų vaidmenį - tai pirmasis masinei gamybai skirtas automobilis pagamintas su jau integruota architektūra, tinkančia ir vidaus degimo varikliu varomoms, ir „Plug-in Hybrid EV" (hibridinė modifikacija su elektros varikliu ir pagalbiniu vidaus degimo varikliu) jėgainėms. Pirmasis pasaulyje tokio tipo hibridinis automobilis „Mitsubishi Outlander PHEV" Lietuvos rinkoje turėtų pasirodyti 2013 metais.
Trečiosios kartos „Outlander" savo dydžiu liko beveik identiškas savo pirmtakui, tačiau nauji sprendimai leido sumažinti jo svorį maždaug 100 kilogramų, pagerėjo kėbulo aptakumas, gerokai sumažintas triukšmo ir vibracijų lygis, automobilis gali būti komplektuojamas su „auto start-stop", susidūrimo išvengimo, kelio žymėjimo perspėjimo sistemomis.
Lietuvos rinkai pasiūlytas „Outlander" gali būti komplektuojamas su 2 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu 2.0 MIVEC ir 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniu DI-D varikliais. Abiejų galia - 150 AG, benzininio variklio sukimo momentas siekia 198 Nm, o dyzelinio - 360 arba 380 Nm.
Beje, naujasis benzininis variklis yra kur kas lengvesnis, nes jame sumontuota vieno paskirstymo veleno sistema vietoje dviejų. Toks SOHC variantas leidžia visiškai naujai tolygios kaitos vožtuvų MIVEC sistemai sumažinti degalų sunaudojimą sumažinant kuro padavimo nuostolius.
Tiek dyzelinis, tiek benzininis varikliai gali būti komplektuojami su mechanine arba automatine pavarų dėže. Vidutinės benzininio modelio degalų sąnaudos siekia 6,7 ir 6,8 l/100 km, o dyzelinio - 5,4 ir 5,8 l/100 km.
Nepaisant beveik nepakitusio dydžio, inžinieriams pavyko pasiekti, kad tarpas tarp 1 ir antros eilės sėdynių padidėtų 8 centimetrais. Be to, išmanesni sprendimai leido sukurti kur kas daugiau erdvės kroviniams nulenkiant dalį arba visą eilę galinių sėdynių. Automobilio bagažinės dugne įtaisyta lengvai transformuojama daiktadėžė.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"