Automobilių gamintojas „Dacia" patobulino savo žymųjį ir populiarųjį SUV modelį „Duster", kuris nuo šiol demonstruos iš pagrindų atnaujintą modernų bei tvirtą dizainą. Naujasis „Duster" išsaugojo savo universalumą bei tapo dar patrauklesnis, o visame pasaulyje iki šiol pardavus daugiau nei milijoną automobilių, „Dacia Duster" atvers naują savo istorijos skyrių.
Iš pirmo žvilgsnio:
- Naujasis „Duster" bus pristatytas šių metų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje, „Dacia" stende vyksiančios spaudos konferencijos metu, rugsėjo 12 dieną 12:10 val. Lietuvos laiku.
- Naujasis „Duster" demonstruos visiškai naują, modernų, ypatingai patrauklų ir tvirtą eksterjero dizainą.
- Iš pagrindų atnaujintas interjero dizainas, naujomis funkcijomis papildyta įranga bei kitos detalės bus atskleistos Frankfurto automobilių parodoje.
- Pasaulyje parduota jau daugiau nei vienas milijonas „Dacia Duster" automobilių.
„Dacia" nutrauks paslapties skraistę nuo naujojo „Duster" šių metų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Nuo pirmosios kartos „Duster" modelio pasirodymo 2010-aisiais visame pasaulyje parduota daugiau nei vienas milijonas šių automobilių, tad „Dacia" ketina pratęsti nepaprastai sėkmingą šio modelio istoriją pristatydami naująjį „Duster".
Naujasis „Duster" savo nuotykių ieškotojo prigimtį ir gebėjimą įveikti bekelę demonstruoja atnaujintu eksterjero dizainu. Kaip ir užkoduota šio modelio DNR, naujasis „Duster" puikiai sujungia tvirtą ir atletišką stilių bei stiprų ir ryžtingą charakterį, kurį pabrėžia ir nauja, gamą papildžiusi „Atacama Orange" kėbulo spalva.
Priekinė dalis
Išraiškingos, skiriamuoju bruožu tapusios naujojo „Duster" grotelės tęsiasi iki priekinių žibintų, sumontuotų pačiuose priekinės dalies kraštuose, todėl automobilis atrodo platesnis. Naujasis „Duster" gali pasigirti ir novatorišku, su niekuo nesupainiojamu žibintų dizainu: LED dienos žibintai, vizualiai išskaidyti į tris dalis. Galingo horizontalaus variklio gaubto linijos pabrėžia atkaklų automobilio būdą. Didesnė nei ankstesniame modelyje, matiniu chromu dengta priekinė dugno apsauga patvirtina į nuotykius linkusią „Duster" asmenybę ir yra atspari įbrėžimams, išlaikydama nepriekaištingą išvaizdą.
Profilis
Lyginant su 2016 metų „Duster" modeliu, 100 mm į priekį pastumtas ir statesnis priekinis stiklas naujojoje versijoje prailgina saloną ir suteikia jam erdvumo. Aukštesnė apatinė langų linija pabrėžia tvirtą ir keleivių saugumą užtikrinantį automobilio sudėjimą. Nauji aliumininiai stogo rėmai pratęsia priekinio stiklo liniją ir sukuria dar dinamiškesnį SUV automobilio profilį. 17 colių skersmens ratai ir iškilios ratų arkos bei juodos spalvos slenksčių apdailos pabrėžia nuotykiams sutverto automobilio charakterį.
Galinė dalis
Naujasis „Duster" pasižymi plačia ir masyvia galine dalimi, dar labiau tokį įspūdį sustiprina horizontalios linijos. „Dacia" skiriamasis ženklas, iš keturių kvadratinių šviesos elementų suformuoti užpakaliniai žibintai, pritaikyti ir „Duster" modeliui - aukštai ir plačiai sumontuoti abipus bagažinės dangčio, jie pabrėžia solidų bei tvirtą „Duster" sudėjimą. Kaip ir priekyje, galiniame buferyje atsirado platesnė nei ankstesniame modelyje matiniu chromu dengta dugno apsauga.
Naujasis „Duster" pasižymi dar geresnėmis važiavimo komforto savybėmis dėl iš pagrindų patobulinto kokybiško interjero ir gausios naujos įrangos.
Naujasis „Duster" bus pristatytas „Dacia" stende vyksiančios spaudos konferencijos metu šiemetinėje Frankfurto automobilių parodoje, 12.10 val. Lietuvos laiku. Naująjį „Duster" pristatys Jean-Christophe Kugler, vykdomasis viceprezidentas ir Europos regiono valdybos pirmininkas. Neturintys galimybės naujojo „Duster" debiuto stebėti parodoje Frankfurte, tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją galės matyti group.renault.com puslapyje.
Revoliucija vardu „duster"
Nuo pirmojo pasirodymo rinkoje pardavus daugiau nei vieną milijoną vienetų, „Duster", visame pasaulyje pripažintas automobilis, tapo vienu iš geriausiai parduodamų „Groupe Renault" modelių. „Dacia" kompanijos SUV automobilis paliko neišdildomą žymę šiame segmente. Per septynerius metus „Duster" užsitarnavo universalaus, patikimo ir nebrangaus automobilio ieškančių vairuotojų simpatijas. „Duster" pasižymi praktiškai nesuskaičiuojama galybe savybių, kurios sužavi vairuotojus. Ypatingai patraukli kaina, aukšto lygio pravažumas ir gebėjimas įveikti bekelę, tvirtumas bei išskirtinis dizainas nepalieka abejingų. Toliau Jums pasakojame istoriją apie revoliuciją sukėlusį modelį, užsitarnavusį specialią vietą plačiame SUV automobilių pasaulyje.
„Dacia Duster": skandalingai įperkamas SUV
Reklamuoti SUV, kainuojantį tiek pat, kiek miesto automobilis, buvo drąsus žingsnis. Vis dėlto, 2010-aisiais pradėta kampanija bemat pasirodė nepaprastai sėkminga. Didžiausias dėmesys „Duster" reklamoje, kurioje šiek tiek karikatūriška pora po bandomojo važiavimo su „Duster" pasiteirauja, kiek jis kainuoja, buvo atkreipiamas į itin konkurencingą automobilio kainą. Išgirdę, kad „Duster" kainuoja vos nuo 11 tūkst. 900 eurų, klientai netgi įsižeidžia: „Nejaugi manote, kad mes ketiname mokėti tiek mažai?".
Taip užgimė „Dacia Duster" fenomenas. Per trejus metus parduota daugiau nei 450 tūkst. šio modelio vienetų. Kliaudamasis modelio sėkme, „Dacia" prekės ženklas 2013-aisiais išleido atnaujintą „Duster", kuris buvo sutiktas su ne ką mažesniu entuziazmu, o pavydėtiną automobilio populiarumą nuo 2016 metų atspindi reklaminis šūkis „Dar kažkas vairuoja „Duster".
Nedidelė „Duster" kaina tapo vienu iš svarbiausių jo privalumų ekonominės krizės metu, tačiau negalima nurašyti visos sėkmės vien patraukliai kainai. Prie nepaprastos „Duster" pasaulinės sėkmės ženkliai prisidėjo ir šiam modeliui būdingas pravažumas bei gebėjimas įveikti bet kokį kelią ar bekelę. Automobilio dizainas taip pat nepaliko vietos abejonėms dėl jo SUV prigimties. Priekinė dalis trykšte tryško tvirtumu, platūs, išraiškingi sparnai, dvigubi priekiniai žibintai ir tvirtas priekinis buferis aiškiai pabrėžė tikro SUV automobilio DNR. Aukšta prošvaisa, dideli, 16 colių skersmens ratai ir kitos veržlų „Duster" charakterį liudijančios detalės ragino vairuotojus leistis į nuotykius sunkiai pravažiuojamuose keliuose ir sudėtingiausiose bekelėse. „Duster" interjeras ne mažiau išskirtinis, o salone derėjo modernumas, funkcionalumas ir universalumas. Čia žymiausio „Dacia" SUV modelio akiplėšiškumas nesibaigė - C segmentui būdinga įranga įkandama už B segmento automobilių kainą!
„Dacia" dar kartą sudrebino pasaulį
Pristatydamas „Duster", „Dacia" prekės ženklas tik patvirtino savo drąsą, pirmą kartą pademonstruotą pries šešerius metus debiutavus „Logan" modeliui. „Dacia" tapo naujo požiūrio į automobilių pramonę etalonu ir dar kartą palaužė nusistovėjusias normas kartu su „Duster", tikro, erdvaus ir universalaus SUV automobilio, kainuojančio kiek ir kompaktinis B segmento automobilis, pasirodymu pasaulinėje rinkoje.
Kaip ir kiti „Dacia" modeliai, „Duster" taikėsi į vartotojus, pageidaujančius aukštą kokybiško, įperkamo bei poreikius atitinkančia įranga aprūpinto automobilio. Išsiplėtimas į SUV rinką padėjo „Dacia" prekės ženklui suburti gausų naujų vartotojų, ieškančių automobilio, pasižyminčio puikiomis savybėmis bekelėje, ratą. Tarp šių naujų vartotojų buvo ir perkančių pirmąjį savo automobilį, ir tų, kurie kitu atveju būtų įsigiję naudotą transporto priemonę.
Įžengęs į naują rinką ir pritraukęs naujus klientus, „Dacia" tęsia savo sėkmės istoriją ir netgi buria savo vartotojų bendruomenę. Kasmet organizuojami „Dacia" bendruomenės piknikai kaskart pritraukia tūkstančius žmonių daugelyje šalių, kuriose prekiaujama markės automobiliais. „Dacia" klientai - patys tikriausi fanai, itin aktyvūs socialiniuose tinkluose, ir, būdami daugiau nei tiesiog vartotojai, jie yra patys geriausi prekės ženklo ambasadoriai.
Užkariauti pasaulį su „Duster"
„Duster" sukurtas atsakant į visame pasaulyje egzistuojantį erdvių, tvirtų ir prieinamų visų keturių varančiųjų ratų pavarą turinčių automobilių poreikį. Kaip tik todėl „Dacia" suskubo sukurti SUV tipo automobilį, visų pirma orientuotą į beisvystančias rinkas. Nuo pat projekto pradžios atsižvelgiama ir į Europos vartotojų poreikius.
- Besivystančiose šalyse vidurinioji klasė siekia įsigyti modernius automobilius, iliustruojančius jų socialinę ir ekonominę sėkmę, o kartu pageidauja ir patikimų, tvirtų bei universalių mašinų, nebijančių atšiauraus klimato ir įvairių važiavimo sąlygų, tokių kaip ilgi atstumai ar sunkiai pravažiuojami keliai. Daugumos rinkoje esančių SUV automobilių kainos viršija viduriniosios klasės vartotojų išgales.
- „Dacia" sėkmę Europos rinkoje nulėmė simpatijos vartotojų, ieškančių modernaus, patikimo ir įperkamo automobilio. Nors keturiais ratais varomų SUV automobilių pasiūla Europoje yra plati, joje vyrauja ne funkcionalūs ir prieinami, o brangūs bei prabangūs, kartais net bekelei nepritaikyti modeliai.
Prekyboje pasirodęs su „Dacia" markės ženkleliu, 2011-aisiais Pietų Amerikoje (įskaitant Braziliją, Argentiną, Meksiką ir Kolumbiją) „Duster" pasirodė kaip „Renault" markės SUV automobilis, kiek vėliau ši versija pristatyta ir Rusijos bei Indijos rinkose. „Renault" markės ženklelį dėvintis „Duster" - automobilis vairuotojams, pageidaujantiems prestižinio SUV, gebančio įveikti tikrą bekelę. Europos rinkai skirta „Duster" versija buvo pritaikyta patenkinti įvairius vartotojų poreikius: nuo ekstremalių šalčių nebijančios versijos, skirtos Rusijos rinkai, iki dviejų rūšių degalais varomo modelio Brazilijos rinkai ar specialaus dizaino versijos su vairu dešinėje, sukurtos Indijos vartotojams.
Sukurtas įveikti bet kokius kelius
Nuo gamybos pradžios „Duster" galima įsigyti dviejų skirtingų versijų:
- Modelis su 4 varančiaisiais ratais, skirtas vartotojams, pageidaujantiems bekelės nebijančio automobilio.
- Priekiniais ratais varoma versija, ieškantiems universalaus ir veržlaus automobilio su aukšta vairuotojo pozicija.
„Duster" - nepaprastai lengvai valdomas. Nedidelis svoris (modelis su priekiniais varančiaisiais ratais sveria 1160 kg, „4x4" versija - 1250 kg) ir kompaktiški matmenys suteikia „Duster" ypatingo vikrumo ir manevringumo.
Visa automobilio struktūra yra pritaikyta bet kokiems keliams ir paviršiams dėl aukštos prošvaisos (210 mm), puikių pravažumo duomenų (užvažiavimo kampas - 30°, nuožulnios plokštumos, kuria skersai gali važiuoti transporto priemonė, kampas - 23°, nuvažiavimo kampas - 36°) bei trumpų iškyšų (822 mm priekyje ir 820 mm gale).
Puikiomis valdymo savybėmis ir galimybėmis bekelėje pasižymintis „Duster" jėgas išbandė ir žinomiausiose automobilių sporto varžybose visame pasaulyje, tokiose kaip „Trophée Andros" Prancūzijoje, „Rallye des Gazelles" Maroke bei „Pikes Peak International Hill Climb" Jungtinėse Amerikos valstijose.
Vos kelios dienos prieš pasaulinį debiutą, pirmosios kartos „Dacia Duster" iškovojo pergalę „Rallye Aicha des Gazelles" ralyje, SUV automobilių kategorijoje, taip pademonstruodamas neįtikėtinus sugebėjimus bekelėje, tvirtumą bei patikimumą. Tos pačios savybės padėjo automobilių sportui pritaikytai ir Alaino Prosto pilotuojamai „Duster" versijai įveikti ledo ir sniego trasas 2009-2010 metų sezono „Trophée Andros" ralyje. Po septynerių sezono lenktynių „Duster" bendrojoje įskaitoje užėmė garbingą antrąją vietą.
2011-aisiais „Duster" priėmė dar vieną naują iššūkį, pasiryžęs įveikti „Pikes Peak International Hill Climb" trasą. Pirmasis jėgų išbandymas legendinėse hill-climb lenktynėse buvo daugiau nei įspūdingas, „Dacia Duster No Limit" finišavus trečiojoje pozicijoje.
Šiandien „Dacia" ir „Renault" markių ženklelius dėvintis „Duster" yra parduodamas daugiau nei 100 valstybių. Per septynerius metus pardavus daugiau nei vieną milijoną automobilių, „Duster" gali pasigirti pasiekta milžiniška sėkme pasaulinėje SUV rinkoje.
Šiemet „Duster" istoriją pratęs naujas skyrius - tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje rugsėjo 12 dieną bus pristatytas naujasis „Duster".
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"