Lexus RX400h - VIP troleibusas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • RX400h
  • RX400h-2
  • rx400h-7

Iš pirmo žvilgsnio troleibuso šis visureigis neprimena nė iš tolo. Tačiau šiek tiek bendro visgi yra. Mat maža raidelė h jo pavadinime reiškia, kad šis prabangus visureigis yra varomas ne tik benzininiu 3.3l varikliu, bet ir dviejų elektros variklių pagalba. Ramiai važiuojant kurį laiką automobilis gali judėti tik elektros variklių pagalba. Tik stipriau paspaudus akseleratoriaus pedalą į darbą įsijungia ir įprastas mums benzininis variklis.             Automobilis važiuoja gan įdomiai. Ant prietaisų skydo esantis indikatorius rodo, kada kuris agregatas veikia. Jeigu norite staigiai greitėti – į darbą stoja visi. Benzininis variklis yra 211 AG galingumo, tačiau pridėjus 2 elektros variklių galią ji išauga iki 272 AG, o tai jau iškalbingas skaičius.             Iš vietos iki 100 km/h daugiau kaip 2 t sveriantis automobilis įsibėgėja  vos per 7.6 sek ir pasiekia maksimalų 200 km/h greitį. Iki galo nuspaudus akseleratoriaus pedalą net kvapą užima – tokios traukos visai nesitiki. Gamintojai giriasi, kad ši hibridinė pavara išsprendžia problemą, kaip pasiekti didelės galios ne didinant, o mažinant kuro suvartojimą. Iš dalies šiame automobilyje tai pasiteisino. Gamintojai skelbia, kad vidutiniškai Lexus RX400h vartoja 8.1 l kuro 100 km kelio. Man teko juo nuvažiuoti bemaž 600 kilometrų įvairiausiais keliais ir režimais:pradedant greitkeliu ir baigiant siaurais žvyro takeliais. Išlipant iš automobilio kompiuteris rodė, kad vidutiniškas kuro suvartojimas - 11.6 l. Tai puikus rodiklis, nes panašaus galingumo ir svorio visureigiai vidutiniškai vartoja ne mažiau kaip 15 l benzino.

Didelė kaina

Rodos, viskas puiku, hibridinė RX400h pasiteisino, jeigu nežiūrėsime į jo kainą. Čia slypi šioks toks “trūkumėlis” – panašios komplektacijos RX400h palyginus su tokiu pačiu RX300 visureigiu yra nei daug nei mažai - 25 000 lt. brangesnis. Tad tam, kad hibridinė pavara atsipirktų, reikia nuvažiuoti daugiau kaip 200 000 km. Jeigu per metus nuvažiuojate bent 100 000 km, jį pirkti apsimoka, nes dar nesibaigus garantijai (Lexus RX400h suteikiama 3m. garantija) automobilis pradės nešti pelną. Tačiau jeigu susigundėte tokį pirkti, galite neskubėti. Šiuo metu norinčių įsigyti hibridinį RX yra eilė ik vasario mėnesio, mat japonai Lietuvai skyrė kvotą – ne daugiau kaip 1 automobilis per mėnesį. Vargu ar žmonės, kurie pasiruošę pakloti 200 000 litų už automobilį lauks daugiau kaip pusę metų, kad jį galėtų įsigyti. Mat jeigu norite stoti į eilę, vasario mėnesį bus priimtas Jūsų užsakymas, o gamykla automobilį gamins dar 4 mėn., tad naują RX geriausiu atveju gausite tik vasarą. Tačiau tie, kurie savo automobilių sulauks, manau nesigailės.

Toyota – hibridinių automobilių gamybos lyderis

Toyota, kuriai priklauso Lexus, yra tokių automobilių su hibridine pavara gamybos lyderis, panašius automobilius gaminantis jau 8 metus. Per 2006 metus japonai tikisi parduoti net pusę milijono automobilių su hibridine pavara. Tai kelis kartus daugiau negu kiti gamintojai kartu sudėjus. Europiečiai iki šiol nieko panašaus nesiūlo. BMW ir Audi koncernai irgi planuoja gaminti panašius automobilius, tačiau tai įvyks ne anksčiau kaip po 2-3 metų. Japonai ir amerikiečiai šiuo atžvilgiu pažengė šiek tiek toliau: Honda, Ford ir General Motors jau kurį laiką siūlo panašiu principu veikiančius automobilių modelius, tačiau jie parduodamais kiekiais nė iš tolo neprilygsta Toyota koncernui. Per artimiausius 2 metus pirkėjams Lexus pasiūlys visus savo gaminamus modelius su hibridine pavara. Jau nuo kitų metų bus pradėta IS ir GS modelių su h raidele gamyba, o dar po metų debiutuos ir didžiausias prabangus LS limuzinas su tokia pavara.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"