Remiantis 2013 m. tyrimų, kuriuos paskelbė didžiausia prekinių ženklų konsultavimo agentūra „Interbrand", duomenimis, „Kia Motors Corporation" per pastaruosius metus padidino savo prekinio ženklo vertę 15% ir dabar užima 83 vietą Geriausių pasaulio prekinių ženklų „Top 100" sąraše.
Pirmą kartą į geriausių prekinių ženklų „Top 100" sąrašą „Kia" pateko praėjusiais metais. Tuo metu kompanija užėmė 87-ąją vietą, tačiau šiemet šoktelėjo keturiomis pakopomis aukščiau, o prekinio ženklo vertė pasiekė 4,7 mlrd. JAV dolerių. Tai reiškia, kad, lyginant su praėjusiais metais, ženklo vertė pakilo 15%, arba 619 mln. JAV dolerių, ir gerokai viršijo vidutinį šimtuke esančių prekinių ženklų augimo rodiklį (8,4%).
Į 2013 m. strateginių prekinio ženklo vystymo veiksmų planą įtraukta nauja prekinio ženklo atpažinimo sistema „A Different Beat", kuri atspindi tris pagrindinius „Kia" prekinio ženklo bruožus: aktyvumą, išskirtinumą ir patikimumą. Ši sistema gyvuoja visame „Kia" tinkle bei gali pasigirti tokiomis didelio atgarsio visuomenėje sulaukusiomis akcijomis kaip bendradarbiavimas su pramogų kompanija „DreamWorks Animations". Dirbant su šia kompanij,a naujasis „Carens" modelis tapo animacinio filmo „Krudžiai" („The Croods") automobiliu.
JAV naujoji prekinio ženklo atpažinimo sistema išryškino „Kia" vardą bei vertę ir muzikos pasaulyje. Visuomenė atsimena „Kia" kaip „MTV Music Awards" apdovanojimų ir „Van's Wraped Tour" ilgametę rėmėją. Įsimintina buvo „Soul" modelio su žiurkėnais reklama ir amerikietiškojo futbolo kultinio superfinalo „Super Bowl" metu transliuota reklama.
Jaunų ir jaunatviškų klientų širdis „Kia" virpina remdama sporto pasaulį: futbolo čempionatą „FIFA World Cup", Australijos atvirąjį teniso turnyrą „Australian Open" ir stipriausią šiaurės Amerikos krepšinio lygą NBA. Šie veiksmai ir didžiulis dėmesys skaitmeniniam ir socialiniam marketingui padėjo „Kia" prekiniam ženklui tvirtu žingsniu eiti pirmyn.
Per pastaruosius keletą metų „Kia" padarė didžiulį įdirbį skaitmeniniame pasaulyje, naudodama moderniąsias komunikacijos technologijas ir bendraudama su klientais internetu. „Kia" turi daugiau nei 250 pasaulinių ir vietinių profilių socialiniuose tinkluose, kuriuos seka apie 1,4 mlrd. žmonių, ir juose kasdien susilaukia daugiau nei 300 tūkst. su „Kia" susijusių komentarų, pasidalinimų ir paskelbimų.
Vienas svarbiausių „Kia" pasiekimų, kuriuo kompanija itin didžiuojasi - 37 vieta „Interbrand" agentūros skelbiamame geriausių „žaliųjų" prekinių ženklų („Global Green Brands") penkiasdešimtuke. Šis sąrašas buvo paskelbtas šių metų birželį.
2013 m. „Interbrand" geriausių pasaulio prekinių ženklų šimtukas buvo sudarytas remiantis išsamiomis analizėmis, gerai patikrinta tyrimų metodika bei ekspertų patirtimi. Atliekant tyrimą buvo vertinama korporacijos finansinės grąžos investuotojams išraiška, prekinio ženklo vaidmuo, lemiantis apsisprendimą pirkti, bei ženklo stiprumas, kuris leidžia apsaugoti planuojamas pajamas ateityje.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"