Dailiausias universalas nuo šiol sugeba įveikti ir sudėtingiausias kliūtis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Logo-4WD
  • Debiutas - Vienos automobilių parodoje.
  • Naujausios kartos elektronikos valdoma visų varančių ratų pavara.
  • Bus montuojamas su TDI varikliais: 77 kW/105 AG ir 110 kW/150 AG.
  • Ekonomiškas - vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 4,5 ir 4,8 l/100 km.
  • Moderni įranga ir gausi komplektacija.

Martorelis. 2014.01.16. Gražiausias savo klasėje universalas dabar yra dar universalesnis. Dėl elektronikos valdomos visų varančių ratų pavaros naujasis „SEAT Leon ST 4Drive" dabar gali prisitaikyti net prie sunkiausių sąlygų, užtikrindamas maksimalią trauką ir saugumą. Visais ratais varomas „Leon" rinkoje pasirodys su dviem TDI varikliais: 77 kW/105 AG arba 110 kW/150 AG. Nepaisant didelės galios, šie veržlūs varikliai demonstruoja dar ir išskirtinį ekonomiškumą. Vidutinės degalų sąnaudos 100 km siekia vos 4,5 l ir 4,8 l. Tai neįtikėtini duomenys tokio tipo automobiliui.

„Leon ST 4Drive" debiutuos Vienos automobilių parodoje, kuri vyks sausio 16-19 d. Prekyboje versija su 77 kW/105 AG varikliu pasirodys balandį, o 110 kW/150 AG variklį turinti versija - vasarą.

„Su visų varančių ratų pavara naujasis „Leon ST 4Drive" įrodo, kad išraiškingas dizainas, jaudinantis sportiškas charakteris ir patogus kasdieninis vairavimas nėra nesuderinami dalykai. „4Drive" prisidės prie „Leon" šeimos sėkmės", - sakė SEAT S.A. prezidentas JürgenasStackmannas.

„Pasižymėdamas dinamiška išvaizda, aukšto lygio funkcionalumu ir moderniosiomis technologijomis, „Leon ST 4Drive" nustato naujus kompaktinių universalų standartus. Ir jis, beje, pasižymi teisinga kaina", - pridūrė jis.

Drauge su naujausios kartos TDI varikliais ir dabartine elektra valdoma visų varančių ratų pavara „SEAT Leon ST 4Drive" gali pasigirti ir ypač moderniomis technologijomis. Visų ratų dinaminė EDS sistema (elektroninis diferencialas gali blokuoti abi ašis), patobulintas elektronikos valdomas besiblokuojantis diferencialas, skirtas geresniam sukibimui įveikiant posūkius (XDS), elektroninė stabilumo kontrolės programa ir avarinio stabdymo sistema užtikrina maksimalų saugumą. Pasirenkamos įrangos paketui priklauso LED žibintai, ACC adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su avarinio stabdymo funkcija, mieguistumą identifikuojanti sistema ir laikymosi vienoje eismo juostoje kontrolės sistema.

„Dinamiškumas ir universalumas - tai tobula „Leon ST" kombinacija", - tvirtino SEAT tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

„Visais ratais varomas „4Drive" modelis siūlo ne tik patikimą sukibimą ir optimalų saugumą, bet ir garantuoja malonumą vairuoti kiekvienoje situacijoje, esant bet kokioms sąlygoms", - pridūrė jis.

„4Drive" turi gilias tradicijas SEAT istorijoje: nuo 1999 m. gaminamas „Leon" 1,8 20VT 180 AG 4x4 modelis taip pat galėjo pasigirti galingu varikliu bei visais varančiais ratais.

Naujausios kartos sistema

Visų varančių ratų sistema, kurią turi naujasis „Leon ST 4Drive" modelis yra viena moderniausių ir produktyviausių tokių sistemų pasaulyje. SEAT naudoja modernią hidraulinę, elektra valdomą daugiadiskę sankabą. Tai penktos kartos „Haldex" sankaba. Į kiekvieną veiksmą ji reaguoja ypač greitai, taip garantuodama nepaneigiamus privalumus - saugumą ir dinamiškumą.

Siekiant tolygiai paskirstyti apkrovą tarp ašių, sankaba sumontuota veleno gale, priešais galinės ašies diferencialą. Galinė varančioji ašis pajungiama per daugiadiskę sankabą.

Dirbdama įprastu režimu, sankaba daugiausia variklio galios perduoda priekiniams ratams. Jeigu sukibimas sumažėja, sukimo momentas per kelias milisekundes švelniai nukreipiamas į galinius ratus. Naujos kartos sankaba yra daug kompaktiškesnė ir 1,4 kg lengvesnė už savo pirmtakes.

Galingi ir ekonomiški TDI varikliai

Visais ratais varomas „Leon ST" modelis yra komplektuojamas su dviem galingais ir ekonomiškais TDI varikliais. Be to, jie derinami su šešių pavarų mechanine transmisija. Keturių cilindrų varikliai su „common-rail" įpurškimo sistema gali išvystyti 77 kW/105 AG arba 110 kW/150 AG, o sunaudoja vidutiniškai vos po 4,5 l ir 4,8 l degalų 100 kilometrų. Tai prilygsta 119 ir 124 gramams CO2 emisijų vienam kilometrui. Standartinei įrangai priklausanti START/STOP sistema ir regeneracinė stabdžių sistema taip pat vaidina svarbų vaidmenį, kalbant apie ekonomiškumą.

2.0 litrų TDI variklis, pasižymintis 110 kW/150 AG galia ir 320 Nm sukimo momentu leidžia naujajam „SEAT Leon ST 4Drive" didžiuotis ypatingu veržlumu. Iš vietos iki 100 km/h jis įsibėgėja per 8,7 sek. ir gali pasiekti maksimalų 211 km/h greitį. 2,0 litrų TDI - tai naujausios kartos variklis, išsiskiriantis pažangia „Thermal management" sistema ir sumažinta trintimi. Dėl 250 Nm maksimalaus sukimo momento „Leon ST 4Drive" 1,6 litrų TDI variklis taip pat turi „parako". 100 km/h greitį jis pasiekia per 12 sekundžių ir gali įsibėgėti iki 187 km/h.

Erdvė ir universalumas

Trečiasis „Leon" šeimos narys - „4Drive" versija - išlaiko savo broliams būdingą nepriekaištingą valdymą ir aukšto lygio universalumą. Kaip ir visi „Leon" modeliai, ST išsiskiria „meistriškumu" ir aukščiausios kokybės medžiagomis. Erdvios bagažinės, kurią turi 4535 mm ilgio universalas, visų varančių ratų pavara niekaip nepaveikė - ji gali pasiūlyti aukščiausios klasės funkcionalumą. Bagažinės talpa siekia 587 litrus, tačiau nulenkus galines sėdynes ją galima padidinti iki 1470 litrų. Be to, nulenkus ir priekinę keleivio sėdynę automobilyje galima vežti iki 2,5 m ilgio daiktus. Taigi, „Leon ST 4Drive" sugebės kasdien pasirūpinti tiek mažais, tiek dideliais dalykais.

Naujausios kartos pramoginė įranga

Naujasis „SEAT Leon ST" rinkoje pasirodys demonstruodamas moderniausius pramoginės įrangos sprendimus. Jų pagrindas - „SEAT Easy Connect" operacinė sistema, kuriai priklauso pramoginės ir komunikacinės funkcijos. Jas galima valdyti liečiant 5,8 colių ekraną. „SEAT Media" sistema turi gausybę versijų - jūs, pavyzdžiui, galite pasirinkti navigacinę sistemą ar „SEAT Sound" sistemą.

„Leon ST 4Drive" modelį, turintį 77 kW galios variklį, galima įsigyti su „Reference" arba „Style" įrangos paketu, o 110  kW - su „Style" ir FR. Standartinei „Leon ST 4Drive" įrangai priklauso daugybė naudingos įrangos, įskaitant „Media System Touch" pramoginę sistemą, oro kondicionierių, elektra valdomus langus ir šoninius veidrodėlius.

„Style" versijai priklauso 16 colių lieti ratlankiai, „Media System Touch Colour" sistema, odinis vairas ir „Cruise control" sistema. FR versija įkūnija šiek tiek sportiškesnį charakterį, todėl automobilis pasižymi šiek tiek agresyvesne išvaizda, turi 17 colių lietus ratlankius ir sportinę pakabą. Vairuotojas gali naudotis „SEAT Drive Profile" valdymo sistema, norėdamas automobilio parametrus pritaikyti prie važiavimo sąlygų. „Media System Touch Colour" sistema švarių ir sodrių garsų leidžia klausytis per 8 garso kolonėles.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"