1949 metų „Ford“ reklama
Atnaujinta: 2020-03-09
  • auto-001
  • auto-002
  • tn

Automobilių reklama kaip tokia pasirodė ganėtinai seniai - kai gamintojai suprato, kad automobilį būtina ne tik sukurti, bet ir pristatyti jį potencialiems pirkėjams. Per tą laiką ne kart keitėsi reklamos formatas ir mados. Nekito tik vienas dalykas - beveik kiekvienas gamintojas anksčiau ar vėliau rinkai pristatydavo modelį, kuris tapdavo savotišku lūžio tašku, tiek automobilių gamyboje, tiek ir jų reklamoje.

Pažvelgus į „Ford" istoriją, tokie buvo 1949 m. Būtent tais metais morališkai pasenusį, dar prieš Antrą Pasaulinį karą sukurtą pagrindinį „Ford" modelį pakeitė visiškai naujas, modernus šeimyninis automobilis. Išskyrus variklį, naujasis „Ford" su savo pirmtaku neturėjo nieko bendro.

Dar 1948 m. „Ford" automobiliai atrodė taip:

Šis modelis buvo gaminamas nuo 1941 m, tad prabėgus dešimtmečiui jis tapo visiška seniena. Be to, Amerikos rinka jau buvo pratusi, kad gamintojai vos ne kasmet pristatot vieną ar daugiau naujų automobilių. Lūžio metai konservatyvumu garsėjusiam „Ford" buvo labai rizikingi. 1947 m. mirė koncerno įkūrėjęs Henris Fordas. Jį šiame poste pakeitė gerokai liberalesnių pažiūrų anūkas, kuris ir tapo revoliucijos „Ford" koncerne iniciatoriumi.

1949 m. rinkai buvo pristatytas pirmasis „revoliucijos kūdikis" - išraiškingas, ryškus, pastebimas ir modernus modelis „49 Ford". Avangardinio stiliaus kėbulas su lygiais šonais ir dideliais langais gerokai skyrėsi nuo tuo metu Amerikos keliais važinėjančių automobilių su išpūstais ratų sparnais, gerokai išsišaunančiais iš kėbulo.

Naujojo modelio mechanika buvo ganėtinai moderni, o konservatyviam „Ford" koncernui - išvis revoliucinė. Pirmą kartą „Ford" automobilis gavo nepriklausomą priekinę pakabą su spyruoklėmis. Užpakalinė, tiesa, ir toliau liko linginė. „49 Ford" galėjo pasigirti modernia kardaninio veleno konstrukcija, nes visuose ankstesniuose modeliuose buvo montuojamas taip vadinamas „kardaninis vamzdis" - konstrukcija, savo ištakomis siekianti dar garsųjį „T" modelį. Dar viena svarbi detalė - automobilis gavo vientisą metalinį kėbulą.

Kurdami „49" modelį, inžinieriai pasistengė, tad automobilis išėjo ganėtinai prabangus - jau standartinėje sąrangoje buvo elektra valdoma antena, laikrodis prietaisų skydelyje, pavarų perjungimo svirtis prie vairo ir į kairę nuo vairo kolonėlės - stovėjimo stabdžio rankena. Už papildoma kainą buvo galima gauti bet kuriuos ratus, iš tinkančių šiam automobiliui.

Šis, ganėtinai rizikingas „Ford" žingsnis visiškai pasiteisino. 1949 m. modelis tapo ne tik naujos eros pradžia, bet ir buvo labai sėkmingas komerciškai. Ilgus metus iki tol antra vieta  tarp amerikiečių automobilių pardavėjų džiaugėsi koncernas „Chrysler". Išleidęs į rinką „49 Ford" automobilį, „Ford" netrukus susigrąžino ir anksčiau prarastą antrą vietą.

Nuotraukos gamintojo ©

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: