Gimęs lenktynių trasoje, sukurtas keliui", - taip „Audi" inžinieriai apibūdina du naujus, sportiškus „Audi R8" modelius. Kuriant kupė ir rodsterį įkvėpimo semtasi iš lenktyninio „Audi R8 LMS GT3", kuris buvo pristatytas 2018-ųjų Paryžiaus automobilių parodoje „Paris Motor Show". Naujieji automobiliai perėmė ne tik sportišką giminaičio dizainą, bet ir gavo galingesnius variklius. Naujaisiais „R8" modeliais Europoje bus pradėta prekiauti 2019-ųjų pradžioje.
„R8 modeliai „Audi" šeimoje užima išskirtinę vietą visais požiūriais", - sako Michaelas-Julius Renzas, „Audi Sport GmbH" vykdantysis direktorius.
„Dabar šis automobilis dar galingesnis ir greitesnis, - priduria „Audi Sport GmbH" Technikos vadovas Oliveris Hoffmannas. - Automobilių sportas yra mūsų DNR. Maždaug pusė „Audi R8" detalių yra tos pačios, kaip ir „R8 LMS GT3", o lyginant su „R8 LMS GT4" šis santykis siekia net 60 procentų, taigi joks kitas serijinis automobilis nėra toks artimas lenktyniniams modeliams, kaip šis".
Dar eiklesnis variklis
Momentinė reakcija, žaibiški apsisukimai ir unikalus garsas - „Audi R8" širdis yra be turbinų išsiverčiantis V10 tipo variklis. Pirkėjams siūlomos dvi jo versijos, jau įrodžiusios savo sugebėjimus lenktynių trasoje su „R8 LMS GT3" ir „R8 LMS GT4" modeliais.
Be to, Vengrijoje, Dėro mieste gaminami varikliai yra itin kompaktiški. Iš specialaus nuotako tiekiamos alyvos temperatūrą reguliuoja atskiras radiatorius. Šis automobilių sporte naudojamas metodas leidžia variklį montuoti itin žemai, dėl to automobiliai turi žemą svorio centrą. Keliais siurbimo etapais vienu metu veikiantys siurbliai užtikrina patikimą sutepimą visomis sąlygomis, net greitėjant posūkyje ir patiriant 1,5G perkrovą - taip, su R8 tai įmanoma. Abu benzininiai variklių modeliai turi kietųjų dalelių filtrus.
Preciziškas tikslumas
Pakabos modifikacijos automobiliui suteikia dar didesnį stabilumą ir tikslumą. Dėl patobulintų dinaminės ir elektromechaninės vairavimo sistemų vairuotojai dar tiksliau jaučia automobilį ir kelią važiuojant bet kokiu greičiu. Atsižvelgiant į pasirinktą variklio modelį, vairuotojai gali rinktis iš trijų papildomų „Audi drive" programų, pritaikytų sausam, šlapiam ir slidžiam keliui. Jos pritaiko pagrindinius dinamikos parametrus pagal kelio būklę ir padangų sukibimą. Dėl elektroninės stabilizavimo sistemos („Electronic Stabilization Control", ESC) ir aukščiausio lygio stabdžių 100 km/val. greičiu judantis automobilis pilnai sustoja iki 1,5 metro arčiau, o važiuojant 200 km/val. - iki penkių metrų arčiau (tikslus atstumas priklauso nuo aplinkos sąlygų).
Naujieji „Audi R8" iš gamyklos išriedės su 19 colių skersmens ratais, taip pat bus galimybė rinktis itin lengvo lydinio 20 colių skersmens ratlankius su naujomis vasarinėmis ir sportinėmis padangomis, kurios užtikrina dar tikslesnį automobilio valdymą. Į standartinį paketą įeina plieniniai stabdžių diskai, o „Audi" jiems siūlo ir papildomą alternatyvą - keramikinius stabdžių diskus. Taip pat galima rinktis anglies pluoštu sustiprinto polimero (CFRP) ir aliuminio priekinį stabilizatorių, kurie yra maždaug dviem kilogramais lengvesni.
Griežtas, bet elegantiškas
Naujųjų R8 modelių išorė pabrėžia aštrų ir sportišką jų charakterį, o kai kurie dizaino elementai buvo perimti iš legendinės „Audi Ur-quattro" serijos. Priekinės radiatoriaus grotelės yra ilgesnės ir siauresnės, pailgėjo ir galinės ventiliacinės grotelės, kurios nuleistos dar žemiau, o didžiulius ortakius skiria storos sijos. Šie ir kiti bruožai suteikia „Audi R8" itin sportišką išvaizdą.
Variklio skyriuje oro filtras įmontuotas po nauju trijų dalių dangčiu, kuris gali būti iš plastiko arba anglies pluošto.
R8 pirkėjai gali rinktis iš trijų automobilio dizaino variantų, priklausomai nuo to, koks variklis įmontuotas automobilyje. „Audi" žiedai ir kiti ženklai išorėje gali būti nudažyti blizgia juoda spalva. Automobilio spalvų gama papildyta pilka „Kemora Gray" ir mėlyna „Ascari Blue" spalvomis. Pirkėjai gali patys išsirinkti ir pakeisti įvairias tiek išorės, tiek vidaus detales.
Naujieji „Audi R8" modeliai prekybos salonus Europoje pasieks pirmąjį 2019 metų ketvirtį, prekybą jais numatoma pradėti ateinančių metų pradžioje.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"