Veržlų, dinamišką, manevringą ir vien elektra varomą naująjį „Audi e-tron Sportback“ gamintojas vadina tikru ekstravertu tiek viduje, tiek išorėje. Tad nenuostabu, kad jo premjeros Baltijos šalyse nesustabdė net visose trijose šalyse besitęsiantis karantinas – šis automobilis nusipelno dėmesio tiek dėl savo galios, ištvermingumo ir pažangių technologijų, tiek dėl dizaino sprendimų.
Pirmąjį visiškai elektrinį „Audi e-tron Sportback“ galima rinktis iš dviejų skirtingo galingumo variantų, „50 quattro“ ir „55 quattro“, o jo kainos Lietuvoje prasideda nuo 74 tūkstančių eurų. Automobilį tiek iš išorės, tiek iš vidaus apžiūrėti galima ir virtualiai – „Audi“ tam sukūrė interaktyvų 360° turą, kurį galite aplankyti čia. Virtualus „Audi e-tron Sportback“ turas gali būti pratęstas nuotoline konsultacija su „Audi“ pardavėjais arba apsilankant Møller Auto Keturi žiedai Vilniuje bei Kauno Audi centre, kur yra užtikrinamos visos atsargumo priemonės, norint saugiai apžiūrėti automobilį.
„Esame ten, kur yra mūsų klientai. Virtualų pristatymą pasirinkome atsižvelgdami į aplinkybes, kartu mums tai atveria naujas galimybes fokusuojantis į pažangius, progresyvius klientus – būtent jiems pirmiausia ir skirtas „Audi e-tron Sportback“. Jis pažangus, sportiškas, bet tuo pačiu ir funkcionalus bei draugiškas aplinkai“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.
Galios ir dinamiškumo sintezė
Naujajame „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ nežabota prigimtis susijungia su atnaujinta kupė forma. Automobilio visiškai elektrinę pavaros sistemą sudaro du atskiri priekinės ir galinės ašies elektriniai varikliai, kurie išvysto iki 300 kW (408 AG) galią ir iki 664 niutonmetrų maksimalų sukimo momentą. Tai leidžia automobiliui beveik be jokio garso spurtuoti nuo 0 iki 100 km/h vos per 5,7 sekundės, naudojant galios padidinimo režimą. Visa tai reiškia, kad su „e-tron Sportback“ laukia jaudinantis važiavimo malonumas.
Maksimalus elektromobilio greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 200 km/h, o vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas siekia 446 kilometrus (pagal WLTP). Svarbų vaidmenį atlieka ir rekuperacija (galios atkūrimas), kuri „Audi e-tron Sportback“ vyksta naudojant tik elektrines sistemas.
Norint automobiliu nuvažiuoti dar toliau, tereikia stabtelti greitojo įkrovimo stotelėje – „e-tron Sportback 55 quattro“ palaiko iki 150 kW galios įkrovimą tiesiogine srove, taigi jo akumuliatorių nuo 5 iki 80 % galima įkrauti vos per pusvalandį. Be to, abu „e-tron Sportback“ modelius galima krauti ir kintama srove iki 22 kW siekiančia galia.
Ekstravertas išore ir vidumi
Naujasis „Audi e-tron Sportback“ žavi savo sportine elegancija. Kupė modeliams būdinga stogo linija pabrėžia sportišką naujojo „Audi e-tron Sportback“ išvaizdą, o charakteringa „Sportback“ silueto dinamika su tolygiai besileidžiančia stogo linija byloja progresyvią prigimtį.
Atletiški dizaino elementai ties slenksčiais išduoda akumuliatoriaus montavimo vietą ir sukuria optinį svorio centrą. Priekyje puikuojasi aštuonkampio formos „Single-frame“ grotelės su vertikaliais statramsčiais. Dar daugiau saviraiškos galimybių suteikia pasirinktinis sportinis „S line“ išorės paketas: akį traukiančios oro įleidimo angos, galinis aptakas ir blizgaus aliuminio durelių slenksčiai ne tik pabrėžia sportinį automobilio charakterį, bet ir suteikia ekstravagancijos kelyje.
Viduje tvyro harmoninga elegancija, kurią papildo pasirinktiniai vidaus dizaino paketai, o pasirinktinis stiklinis panoraminis stoglangis sukuria jaukią, šviesią atmosferą. Komfortą ir intuityvaus valdymo galimybes užtikrina skaitmeninės technologijos, tokios kaip „Audi virtual cockpit“ prietaisų skydelis ir MMI sistema. Įprastus išorinius veidrodėlius galima pasikeisti į virtualius, kurie projektuoja galinį vaizdą į automobilio vidų per nedidelę kamerą. Paminėtina ir aukščiausios klasės „Infotainment“ sistema, apimanti MMI navigaciją „plus“ su „MMI touch“ funkcija, kuri leidžia naudotis „Audi connect“ paslaugomis.
Automobilyje patogiai jausis tiek priekyje, tiek gale sėdintys žmonės, kurie turės daug erdvės galvai ir kojoms, o 615 litrų bagažinės talpą nulenkus sėdynes galima padidinti net iki 1 655 litrų.
Prisitaiko prie kiekvieno vairuotojo
Tikslų automobilio valdymą optimizuoja įdiegta prognozuojamo vairavimo funkcija, todėl mieste prireikia mažiau pastangų norint pastatyti automobilį ar manevruoti gatvėse, o vingiuotuose užmiesčio keliuose užtikrinamas tikslesnis ir patikimesnis valdymas.
Be to, „Audi e-tron Sportback“ gali prisitaikyti prie kiekvieno vairavimo stiliaus. Pasirinktinė sportinio tipo pneumatinė pakaba automatiškai sureguliuoja automobilio lygį ir amortizaciją, tokiu būdu padidindama važiavimo komfortą ir dinamiką. Automobilio dinamikos valdymo sistema „Audi drive select“ leidžia keisti vairavimo pobūdį naudojant skirtingus važiavimo režimus.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"