Puikias „Legacy" važiavimo charakteristikas dar labiau pagerina lengvas, bet kartu labai tvirtas kėbulas. Atrodytų, kad neįmanoma suderinti šių dviejų priešingybių, nepakeitus naudojamų medžiagų. SUBARU tai pavyko atlikti išsamiai ištyrus konstrukciją, pritaikius naujausias gamybos technologijas ir aukščiau svorio centro esančių kėbulo dalių gamyboje panaudojus lengvesnį aliuminį.
Kad „Legacy" būtų lengvai, maloniai ir tiksliai valdomas, jame pritaikytos pasaulio ralio čempionate dalyvaujančiuose automobiliuose išbandytos technologijos. Visi elementai suderinti taip, kad posūkyje padidėtų skersinis stabilumas, o staigiai įsibėgėjant ar stabdant - sumažėtų išilginis kėbulo svyravimas. Todėl automobilis važiuoja stabiliai, o salone beveik nejuntama dėl nelygios kelio dangos atsirandanti vibracija. Kaina nuo 65 900 Lt.
SUBARU Legacy TD STW 2,0TD 5-MT techniniai duomenys |
|
|
Variklis |
|
|
Variklio darbo tūris, cm. |
1.998 |
|
Didžiausias galingumas kW (AG), esant aps./min. |
110 (150) / 3.600 |
|
Didžiausias sukimo momentas Nm, esant aps./min. |
350 /1.800 |
|
Cilindro skersmuo x stūmoklio eiga, mm |
86,0x86,0 |
|
Suspaudimo laipsnis |
16,3 : 1 |
|
CO2 norma |
Euro4 |
|
Degalai |
Dyzelinas |
|
Ratų pavara |
AWD sistema |
|
Didžiausias greitis, km/val. |
203 |
|
Įsibėgėjimas 0-100 km/val., s |
8,9 |
|
Degalų sąnaudos mieste, l/100 km |
7,1 |
|
Degalų sąnaudos užmiestyje,l/100 km |
5,0 |
|
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km |
5,7 |
|
CO2 emisija mieste (g/km) |
186 |
|
CO2 emisija užmiestyje (g/km) |
131 |
|
CO2 emisijos vidurkis (g/km) |
151 |
|
Ilgis, mm |
4.720 |
|
Plotis (be veidrodėlių), mm |
1.730 |
|
Aukštis, mm |
1.470 |
|
Prošvaisa, mm |
150 |
|
Ratų bazė, mm |
2.670 |
|
Tarpuratis priekyje, mm |
1.495 |
|
Tarpuratis gale, mm |
1.485 |
|
Automobilio svoris, kg |
1.510 |
|
Bendroji masė, kg |
2.000 |
|
Didžiausias leistinas velkamas svoris, kg |
1.700 |
|
Padangos |
215/45 R17 |
|
Ratlankiai |
7 x 17 ET 55 |
|
Apsisukimo spindulys, m |
5,8 |
|
Degalų bako talpa, l |
64 |
|
Bagažo skyrius |
|
|
Bagažo skyriaus tūris, l** |
459 |
|
Bagažo skyriaus tūris, nulenkus sėdynes, l** |
1.649*** |
|
Aukštis, mm |
826*** |
|
Ilgis iki galinių sėdynių, mm |
843 |
|
Ilgis, nulenkus sėdynes, mm |
1.967 |
|
Didžiausias plotis, mm |
1.376 |
|
Mažiausias plotis, mm |
1.071 |
|
* Degalų sąnaudos ir CO2 emisija pagal 99/100/EC |
|
|
** Matuota VDA metodu |
|
|
*** - Automobiliuose su stoglangiu bagažinės tūris 1.628 l |
|
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"