„Chrysler“ per tris metus padvigubins išlaidas reklamai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • chrysler_logo

JAV automobilių gamintojas „Chrysler" prabėgus penkiems mėnesiams po bankroto procedūros atnaujino „Chrysler", „Jeep" ir „Dodge" prekių ženklų reklaminę kampaniją. 2009 m. kiekvieno parduoti automobilio reklamai bus išleista 100 JAV dolerių, 2010 m. - 170 JAV dolerių, 2011 m. - 210 JAV dolerių. Ekspertų paskaičiavimu, 2010 m. reklamai koncernas išleis apie 1,4 mlrd. JAV dolerių.
Taip pat koncernas planuoja pakeisti „Jeep" ir „Dodge" prekių ženklų pozicionavimą bei visiškai atnaujinti gaminamus modelius.


„Dodge" direktorius Ralfas Žilis pranešė, kad automobilio gaminami modeliai bus pradėti keisti antrame 2010 m. ketvirtyje. „Dodge" automobiliai iš brutalių turėtų tapti „energingais" ir „grakščiais". Dabartinis automobilių pozicionavimas pagal kainas ir amžių bus pakeistas. Nuo kitų metų automobiliai bus pozicionuojami pagal pirkėjų gyvenimo būdą.
Generalinis „Jeep" prekių ženklų direktorius Maikas Menlis pareiškė, kad ateityje „Jeep" modeliai nebebus visureigiai, tačiau taps ekonomiškesni ir geriau valdomi lygiame kelyje. Tyrimai rodo, kad tik 30 proc. perkančių „Jeep" reikia visureigio, todėl šie automobiliai bus perdaryti taip, kad tiktų važinėti ir mieste. Tik „Wrangler" liks tikras visureigis, o kiti modeliai bus pakeisti.
Ekspertų teigimu, nepaisant visų naujovių, „Chrysler" greitai nepavyks pakeisti amerikiečių požiūrio į gaminamus automobilius. „Jeep" jau bandė pritraukti pirkėjus gamindamas „Compass" ir „Patriot" modelius, tačiau pasisekimo jie nesulaukė.

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"