Mercedes-Benz E klasė 4MATIC
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 748656_1361775_5616_3744_09C1092_110__Medium_
  • 748667_1361808_5616_3744_09C1095_001__Medium_
  • 748674_1361829_5616_3744_09C1093_014__Medium_
  • 748682_1361853_5616_3744_09C1093_090__Medium_

Sniegas, šlapdriba, plikšala ir dideli šalčiai - dažnos ir nemalonios vairavimo sąlygos žiemos laikotarpiu, tačiau 4MATIC Mercedes modelių vairuotojai gali visada drąsiai jaustis kelyje. 4MATIC koncepcijos dėka automobilis yra puikiai valdomas važiuojant apledėjusiu ar sniegu padengtu keliu. E klasės 4MATIC modeliai išsiskiria stabilumu, neprilygstamu saugumu ir išskirtiniu komfortu.

4MATIC sistema variklio galią tarp priekinės ir galinės ašių paskirsto santykiu 45:55, tai garantuoja aukštą sukibimo lygį automobiliui greitėjant. Priklausomai nuo kelio sąlygų, apkrovos santykis tarp priekinės ir galinės ašių gali kisti nuo 30:70 iki 70:30. Elektroninės ESP®, 4ETS ir ASR kontrolės sistemos suveikia tik to prireikus, todėl didžioji dalis sukimo momento paverčiama traukos jėga, net ir slidžiuose keliuose. Visų kontrolės sistemų veikimas yra nepastebimas, tačiau vairuotojai yra informuojami ir įspėjami, jei važiavimo sąlygos yra pavojingos: prietaisų skydelyje užsidega geltonas įspėjamasis simbolis, kad vairuotojas galėtų greičiau reaguoti ir prisitaikyti prie pasikeitusių važiavimo sąlygų.
E klasės 4MATIC modeliai užtikrina maksimalų valdomumą esant sudėtingom žiemos sąlygoms. Elektroninė kontrolės sistema 4ETS garantuoja, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas sukibimas, sumažinant slydimą bei užtikrinant optimalų stabilumą kelyje. Sistema užtikrina reikiamą traukos jėgą net pačiomis nepalankiausiomis sąlygomis, kai vienos pusės ratai yra ant slidžios dangos arba abu priekinės ar galinės ašies ratai turi ribotą sukibimą su keliu. Keliuose, padengtuose sniegu ir ledu, automobilio stabilumą kontroliuoja antipraslydimo kontrolės sistema ASR, kurios veikimas paremtas išilginiais ir šoniniais automobilio judėjimo dinamikos skaičiavimais. E klasės sistema 4MATIC yra viena moderniausių šiuo metu rinkoje siūlomų visų varančiųjų ratų sistemų. Degalų suvartojimas lyginant su tradiciniais modeliais yra tik 0,2-0,6 litro 100 km daugiau.
Mercedes-Benz užtikrina maksimalų važiavimo komfortą su Direct Control pakaba ir adaptyviniais amortizatoriais, pažangiausia kėbulo konstrukcija ir naujomis, ypatingai patogiomis sėdynėmis, kurios taip pat siūlomos įsigyti su masažo ir ventiliavimo funkcijomis. Direct Control sistema automatiškai prisitaiko prie besikeičiančių važiavimo sąlygų ir vairavimo stiliaus bei slopina visus kelio nelygumus. Pneumatinė pakaba gali būti pasirenkama visuose 4MATIC modeliuose, o E 500 modelyje ji diegiama standartinėje įrangoje. Rinkoms, kuriuose dažni dideli šalčiai, Mercedes siūlo aukščiausios klasės THERMOTRONIC automatinę klimato kontrolės sistemą. Pagal individualius pageidavimus klimato kontrolė gali būti nustatoma atskirai vairuotojui, keleiviui ir galiniams keleiviams. Staiga padidėjus anglies monoksido ir azoto oksido kiekiui aplinkoje, pavyzdžiui, važiuojant tuneliu, užterštumo jutiklis automatiškai įjungia vidinę salono oro recirkuliaciją. Dar vienas THERMOTRONIC privalumas - Rest režimas, kurį įjungus salonas šildomas dar apie 30 minučių po variklio išjungimo. Standartiškai E klasė yra aprūpinta THERMATIC dviejų zonų klimato kontrolės sistema. Abi THERMATIC ir THERMOTRONIC sistemos automobilio saloną šildo labai efektyviai, net kai variklio temperatūra yra žema.
Visų varančiųjų ratų Mercedes-Benz sistema diegiama 52 lengvuosiuose automobiliuose iš devynių modelių serijų. Vartotojams siūlomas įspūdingai platus pasirinkimas: be E ir C klasės, tiek sedane, tiek universale, 4MATIC yra diegiama S klasės limuzine, prabangiame CL kupė ir R klasėje. Taip pat ir visureigiuose: kompaktiškame GLK, M ir GL klasėse. Net po 30 gamybos metų G klasės visureigis išlieka vienu geriausių bekelės automobilių pasaulyje.
Mercedes-Benz automobilių su visų varančiųjų ratų sistema istorija prasidėjo 1903 metais. Iki pat šių dienų yra skiriamas ypatingas dėmesys šių technologijų tobulinimui, siekiant užtikrinti saugų judėjimą net ir pačiomis nepalankiausiomis sąlygomis. Per daugybę metų įvairiuose Mercedes-Benz modeliuose buvo išbandytos skirtingos saugumo sistemos ir jų variantai. Kai kurie modeliai, tokie kaip G klasė ir Unimog tapo pasaulinėmis legendomis. 1987 metais debiutavo novatoriška saugaus vairavimo koncepcija E klasės sedano W 124 modelyje, o elektroninė kontrolės sistema 4ETS pirmą kartą pristatyta 1997 metų M klasės visureigyje.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"