Daugiau kaip pusė Vokietijos keliais važinėjančių automobilių turi didesnių ar mažesnių techninių trūkumų. Tokią informaciją kalbėdamas Leipcigo automobilių parodoje paskelbė „Techninės kontrolės draugijos" (GTU) atstovas Raineris de Bjazi. Pasak jo, tik 48,2 proc. automobilių praeina techninę apžiūrą be jokių sunkumų. Beveik 8 mln. iš 42 mln. automobilių, kuriems buvo leista važinėti šalies keliuose, techninės apžiūros stočių darbuotojai rado esminių trūkumų. Dažniausiai problemų kyla dėl automobilių apšvietimo sistemos ir elektros instaliacijos. Kas aštuntas automobilis turi stabdžių sistemos defektų.
„GTU" atstovas pažymėjo, kad gedimų skaičius auga automobiliui senstant. Gedimai buvo užfiksuoti maždaug 70 proc. devynių metų ir senesniuose automobiliuose. Ketvirtadalis šių automobilių buvo pripažinti keliantys pavojų aplinkiniams.
Parengta pagal užsienio spaudą
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
Sutvarkytos mašinos tampa retenybe
Lietuviai važinėja automobiliais, kurių techninė būklė kelia rimtą pavojų eismo saugumui.
Verslo interesai laukia saulėtekio
Saulėtekio komisija užsimojo neberiboti transporto priemonių privalomųjų techninių apžiūrų (TA) vykdytojų skaičiaus ir leisti TA atlikti ne tik specialiems centrams, bet ir automobilių remonto bendrovėms
Remonto dirbtuvėse eilės jau ištirpo
Kai piniginės plonėja, lietuviai nebeišlaidauja ir automobilių remontui. \
Senų automobilių patikrų tvarkos pakeitimai - pelnas į kažkieno kišenę?
Techniškai netvarkingos mašinos sukelia tik 5 procentus avarijų, tačiau veiksmai automobilių parko atnaujinimui vaizduojami kaip panacėja nuo „karo keliuose“.