„Alfa Romeo“ nebegamins priekiniais ratais varomų automobilių
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP1702__Large_

Italų automobilių gamintojas „Alfa Romeo" planuoja atsisakyti priekiniais ratais varomų automobilių. Chečbekų „MiTo" ir „Giulietta" gamyba pasibaigs 2015 m. ir nuo tada bus gaminami tik užpakaliniais ratais varomi modeliai. Tai - dar vienas žingsnis, siekiant artimesnio „Alfa Romeo" ir „Maserati" bendradarbiavimo.

Abu italų automobilių gamintojai turėtų bendrai kurti naują modulinę platformą, kurią po poros metų gaus sedanas „Giulia", turintis sudaryti konkurenciją „BMW 3-Series". „Giulia" buvo planuojama pradėti gaminti anksčiau, tačiau koncerno vystymo planai privertė gamybos pradžią nukelti. Reikalas tas, kad iš pradžių modelis turėjo gauti priekinius varančius ratus, o dabar inžinieriams teks perdaryti visą jo važiuoklę.

Taip pat 2015 m. rinkoje turėtų pasirodyti naujas, kartu su „Mazda" kuriamas rodsteris. 2016 m. planuojama pradėti dar vieno „BMW" konkurento - modelio „Alfetta" gamybą. Dydžiu modelis bus artimas „Maserati Ghibli", tačiau kiek mažesnis už senąją „Alfa Romeo 166".

2017 - 2018 m. „Alfa Romeo" planuoja rinkai pasiūlyti du krosouverius, turinčius tapti „BMW X1" ir „BMW X3" konkurentais. Tikėtina, kad šie automobiliai gaus šešių cilindrų „Maserati" variklius, aštuonių pavarų automatines PD „ZF" ir hibridines sistemas.

„Fiat" vadovas Serdžio Markionė planuoja „Alfa Romeo" pardavimus padidinti nuo 100 000 iki 300 000 vnt. per metus.


Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: