Amerikietiška „Toyota Camry“ nepraėjo naujų avarinių bandymų
Atnaujinta: 2020-03-09
  • toyota

JAV kelių saugumo priežiūros ir draudimo instituto (EuroNCAP analogas) nuomone, gamintojai per mažai dėmesio skiria vienam dalykui - smūgiams į automobilio priekį, susidūrus su kelio atitvarais ar medžiais. Anot instituto specialistų, kurdami automobilius gamintojai skaičiuoja, kad avarijos atveju smūgį sugers daugiau negu pusė automobilio priekinės dalies. Reikalas tas, kad susidūrus su kelio atitvarais ar nuvirtusiais medžiais smūgis tenka gerokai mažesnei priekio daliai. Būtent todėl IIHS nusprendė atlikti avarinius bandymus, kai susidūrime dalyvauja tik 25 proc. automobilio priekinės dalies.

Geriausių rezultatų tarp vidutinio dydžio modelių pasiekė sedanai Honda Accord ir Suzuki Kizashi, blogiausiai pasirodė Toyota Camry ir hibridinis universalas Toyota Prius V.

Komentuodami prastus  „Toyota" rezultatus, instituto specialistai pabrėžė, kad, nors ir modeliai parengti ne blogiau už konkurentus, jie prasčiau sugeria smūgius per standartinius bandymus, o išbandžius naują metodiką, paaiškėjo, kad būtent šie du modeliai yra nesaugiausi.

Naujojo IIHS avarinio bandymo rezultatai:

Gerai

Honda Accord (sedanas)

Suzuki Kizashi

Patenkinamai

Chrysler 200

Dodge Avenger

Ford Fusion

Honda Accord (kupe)

Kia Optima

Mazda 6

Nissan Altima

Nissan Maxima

Subaru Legacy

Subaru Outback

Volkswagen Passat

Patenkinamai, bet su pastabomis

Chevrolet Malibu

Hyundai Sonata

Volkswagen Jetta

Blogai

Toyota Camry

Toyota Prius V

Pirmą kartą naują metodiką IIHS instituto specialistai pritaikė šių metų rugpjūtį. Tada bandymuose dalyvavo Premium segmento modeliai. Geriausiai tada pasirodė sedanai Volvo S60 ir Acura TL. Audi A4, Lexus IS ir Mercedes C-Class rezultatai buvo panašūs į Toyota Camry.

 

Parengta pagal užsienio spaudą

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...