Atsinaujinusi „Honda CR-V“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP8701
  • IMGP8706
  • IMGP8708
  • IMGP8709
  • IMGP8712
  • IMGP8716
  • IMGP8718
  • IMGP8724
  • IMGP8732
  • IMGP8739
  • IMGP8741
  • IMGP8815
  • IMGP8817
  • IMGP8822
  • IMGP8844
  • honda_crv__1_
  • honda_crv__2_
  • honda_crv__3_
  • honda_crv__4_
  • honda_crv__5_
  • honda_crv__6_
  • honda_crv__7_
  • honda_crv__8_
  • honda_crv__9_
  • honda_crv__10_
  • honda_crv__11_
  • honda_crv__12_
  • honda_crv__13_
  • honda_crv__14_
  • honda_crv__15_
  • honda_crv__16_
  • honda_crv

Greičiausiai skirtumus tarp trečios kartos „Honda CR-V" ir naujos versijos turėtų pastebėti senesnių modelių savininkai. Taigi, kuo skiriasi „senoji" ir „naujoji" trečia karta? Šiaip jau skirtumų nėra labai daug. Kurdami 2007 m. modelį japonai pasistengė, tad pakeitimai buvo palyginti nežymūs: nepasikeitė nei variklis, nei transmisija. Dabartinė „CR-V" turi tuos pačius benzininius 2,0 l ir 2,2 l variklius ir gali turėti 6 pavarų MPD arba 5 pavarų APD.

Atnaujintas modelis gavo išraiškingesnius priekinius žibintus ir naujo dizaino ratlankius. Bamperiai dabar taip pat kėbulo spalvos, radiatoriaus grotelės prarado chromuotą juostelę, kuri „nukeliavo" ant duslintuvo.

Priekinio panelio ir garso sistemos dizainas pasikeitė, bet greitai viską perprasite, jei anksčiau esate vairavę „CR-V". Skirtumas nuo ankstesnio modelio nebent tas, kad USB išvadas paslėptas viršutinėje priekinėje daiktadėžėje.

Atnaujintas modelis gavo kiek platesnius ranktūrius, kuriuos turi ne tik vairuotojo, bet ir keleivio sėdynės. Džiugu, kad jie sumontuoti „reikiamoje vietoje", tad keliaujant atlieka savo funkciją.

Vairuotojo vieta liko tokia pat patogi ir erdvi, sėdynėje patogiai įsitaisys ir aukštesnio ūgio žmogus, visi reikiami mygtukai sumontuoti patogiai, „po ranka".

Tiesa, bandytas modelis buvo beveik aukščiausios sąrangos, tad mygtukų aplink vairą buvo labai daug ir, norint išsiaiškinti visų jų funkcijas, reiktų gerokai pastudijuoti instrukciją.

Turėjo bandytas modelis ir elektra reguliuojamą vairuotojo sėdynę su atmintimi.

Priekyje palubėje esantis akinių dėklas gavo papildomą išgaubtą veidrodėlį, tad dabar vairuotojas gali lengvai stebėti užpakalinių sėdynių keleivius.

Dar vienas pliusas - žemai sumontuotas rankinio stovėjimo stabdis. Nuleidus jį neliko priekines sėdynes skyrusio iškilimo, tad prireikus į automobilį įlipti ir vairuotojo vietą galima pasiekti per bet kurias dureles.

Turint omenyje mūsų tautiečių statymo ypatumus, tai - naudingas dalykas.

Vairas patogus, malonus, tačiau važiuojant lėtai automobilis nėra toks manevringas, kaip galima buvo tikėtis. Laimė, prie to nesunkiai priprantama.

Bandyta „Honda CR-V" pradžiugino stikliniu stogu. Skirtingai nuo kai kurių kitų automobilių, šiame jis atsidengia ne į vieną, o į dvi puses, palikdamas per vidurį savotišką „rėmą".

Nenuvylė užpakalinės durelės. Automobilis aukštas, tad vaikams gal į jį bus sunkiau įlipt, tačiau durelės atidaromos 90 laipsnių kampu, tad juos tikrai bus lengva įkelti/iškelti. Nekils sunkumų ir tvirtinant kėdutę.

Patogiai automobilyje jausis ne tik priekinių, bet ir užpakalinių sėdynių keleiviai. Erdvės čia užtenka, visos trys užpakalinės sėdynės lankstomos atskirai.

Jų nugarėlės reguliuojamos. Tiek, kiek priekinių sėdynių, jų atlenkti nepavyks, tačiau yra galimybė atsilošti kelis centimetrus atgal, o tai ilgoje kelionėje labai naudinga.

Kiekvienose automobilio durelėse yra numatytos vietos buteliams ir smulkiems daiktams. Kai ką galima saugiai sudėti į tarp priekinių sėdynių esančią uždaromą dėžutę.

Praplėsta ir taip jau didelė bagažinė - joje atsirado papildoma lentyna, galinti išlaikyti iki 10 kg svorį.

Užpakalinės sėdynės kaip ir anksčiau transformuojamos labai patogiai: jas galima ne tik nulenkti, bet prireikus pastatyti vertikaliai, atremiant į priekinių sėdinių nugarėles. Taip gauname didžiulę bagažinę lygiu dugnu.

Automobilis tapo stabilesnis ir patogesnis ne tik geruose, bet ir keliuose su bloga danga, pagerėjo ir atnaujinto modelio garso izoliacija. Dar tik norėtųsi, kad greitėtų automobilis be jokio vėlavimo.

Varo automobilį priekiniai ratai. Užpakaliniai pradeda riedėti automatiškai, kai priekinių ratų sukibimo su keliu neužtenka. Pievas ar prastesnius kelius jis įveiks be sunkumų, tačiau į rimtą bekelę lįsti nevertėtų - „Honda CR-V" skirtas ne tam.

Jeigu vengsite bekelių, problemų kilti neturėtų. Automobilis stabilus, didelis, erdvus, tad puikiai tinka tiek savaitgalių išvykoms į gamtą, tiek ilgesnėms kelionėms su šeima ir pilna bagažine daiktų. Tiek vairuotoją, tiek ir keleivius kelyje saugo daugybė modernių sistemų:

prisitaikanti nekintmao greičio palaikymo sistema ACC, susidūrimo prevencijos sistema CMBS (ne tik informuojanti vairuotoją, bet ir pati „veikianti" ekstremaliomis sąlygomis), balsu (deja, bet lietuviškai dar nesuprantanti) valdoma navigacinė sistema, pasisukantys priekiniai žibintai AFS, stabilumo kontrolės sistema VSA ir gausybė saugos pagalvių.

Automobilio kaina „Honda" salonuose - nuo 85 000 Lt.

Techninės „Honda CR-V" charakteristikos

2.0 EXE AT

2.0 EXE ADV. AT

2.2 i-DTEC Comfort MT

2.2 i-DTEC Elegance MT

Variklis

Tipas

SOHC i-VTEC

DOHC i-DTEC

DOHC i-DTEC

Cilindrai

4 cilindrai, skersinė padėtis

4 cilindrai, 16 vožtuvų, aliuminis blokas, skersinė padėtis

Darbinis tūris (cm3)

1997

2199

Galia KW/AJ/aps. per min.

110/150/6200

110/150/4000

Maks. sukimo momentas Nm/aps. per min.

192/4200

350/2000-2750

Maitinimo sistema

HONDA PGM-FI elektroninis keturių taškų degalų įpurškimas

common rail

Degalai

95E arba aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinas

dyzelis (EN590)

Transmisija

Varomieji ratai

varantieji priekiniai ratai + automatiškai įsijungianti visų ratų pavara

Varantieji priekiniai ratai + automatiškai įsijungianti visų ratų pavara

Pavarų dėžė

5 pavarų automatinė

mechaninė 6 pavarų dėžė

1. pavara

2,785

3,642

3,933

2. pavara

1,684

1,880

2,037

3. pavara

1,128

1,212

1,189

4. pavara

0,772

0,972

0,928

5. pavara

0,592

0,780

0,777

6. pavara

 

0,659

0,653

Atbulinės eigos pavara

2,000

3,583

4,008

Pagrindinis perdavimas

4,500

5,333

4,111

Pakaba

Priekinė

McPherson tipo nepriklausoma pakaba su šoninio pasvirimo stabilizatoriumi

Galinė

nepriklausoma pakaba su dviem svirtimis, su stabilizuojančiu strypu

Vairas

Mechanizmas

krumpliastiebis su elektriniu prie greičio prisitaikančiu vairo stiprintuvu (EPS)

krumpliastiebis su hidrauliniu vairo stiprintuvu(HPS)

Apsisukimų spindulys nuo kėbulo kampo (m)

5,5

Vairaračio apsisukimai

2,96

Stabdžiai

Stabdžiai

ABS stabdžiai su EBD, stabilumo kontrolės sistema (VSA), avarinio stabdymo stiprintuvas (HBA)

Priekyje

vėdinamieji diskiniai stabdžiai

Gale

diskiniai stabdžiai

Rankinis stabdys

mechaninis galinių ratų

Ratlankiai ir padangos

Ratlankiai

18x7J

17x6½JJ

Padangos

225/60R18

225/65R17

Atsarginis ratas

17x4T; T155/90D17

T155/90D17

Matmenys

Ilgis (mm)

4570

Plotis (mm)

1820

Aukštis (mm)

1675

Atstumas tarp ašių (mm)

2630

Priekinių ratų tarpvėžė (mm)

1570

Užpakalinių ratų tarpvėžė (mm)

1585

Prošvaisa (mm)

185

170

Talpa

Vietų skaičius

5

Degalų bako talpa (l)

58

Bagažinės talpa (pakrovus iki lango lygio) VDA l

556

Maks. (po galine sėdyne, pakrovus iki lango lygio) VDA l

955

Masė

Maks. leistina bendroji masė (kg)

2050-2080

2160

Su stabdžiais (kg)

1500

2000

Be stabdžių (kg)

600

Greičio charakteristikos

Maks. greitis (km/h)

177

190

Pagreitėjimas (0-100 km/h, s.)

12,2

9,6

Degalų sąnaudos (CO2) 1999/100/EC

Mieste (l/100 km)

11,1

8,0

Plente (l/100 km)

6,8

5,6

Mišriai važiuojant (l/100 km)

8,4

6,5

CO2 (g/km)

193

171

Lentelė iš Honda.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Ateikite į saloną ir išsirinkite patys.

VEHO, UAB

 

Taip pat autoreviu.lt skaitykite:

Hibridinis „Honda CR-Z"

Hibridinė „Honda Jazz"

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.


Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...