Automobiliai „Audi 100" buvo gaminami nuo 1968 m. iki 1994 m. Iš viso rinkai buvo pasiūlytos keturios šio modelio karto. Visos modelio kartos buvo techniškai susijusios ir išsaugojo pagrindinius bazinius principus.
Populiariausia mūsų rinkoje tapo trečioji karta, kuri pasirodė 1982 m. Pirkėjai galėjo rinktis modelius su sedano arba universalo kėbulu, buvo ir variantas su visais keturiais varančiais ratais. Kai kuriose šalyse šio automobilio versijos su penkių cilindrų varikliais buvo parduodamos kaip „Audi 200". Jų buvo galima sutikti ir mūsų šalies keliuose. Iš esmės tai buvo ta pati „Audi 100", tik turėjo turtingesnę bazinę sąrangą, geresnę vidinę ir išorinę apdailą, į jas buvo montuojami tik penkių cilindrų varikliai. Kai kurie modeliai gavo netgi turbininį įpūtimą.
Pirmosios kartos „Audi 100" mūsų kraštuose gal ir nebuvo labai populiari, bet trečiosios ir ketvirtosios ilgam įsitvirtino antrinėje automobilių rinkoje.
Visos „Audi 100" kartos pasižymėjo tvirta ir palyginti paprasta konstrukcija, ilgaamžiškumu ir patogumu. Nuo 1985 m. „šimtinės" kėbulas buvo gaminamas tik iš cinkuoto metalo, todėl apie kiaurą prarūdijimą buvo galima pamiršti, tad daugelis mūsų keliuose sutinkamų „Audi 100" kėbulų vis dar yra puikios būklės.
1991 m. debiutavo paskutinės, ketvirtosios kartos „Audi 100". Kaip ir ankstesnės kartos modeliai, šios kartos turėjo sedano arba universalo kėbulus ir V6 variklius. Nuo 1995 m., pakeitus bendrą „Audi" modelių numeraciją, „Audi 100" buvo perpavadintas į „Audi A6".
„Audi 100 (4A,C4) 2.8 E" techninės charakteristikos
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Sedanas |
Durų skaičius |
4 |
Vietų skaičius |
5 |
Ilgis |
4790 mm |
Plotis |
1775 mm |
Aukštis |
1430 mm |
Ratų bazė |
2685 |
Prošvaisa |
130 mm |
Automobilio masė |
1400 kg |
Leidžiama automobilio masė |
1950 kg |
Minimali bagažinės talpa |
510 l |
Padangos |
195/65 R 15 |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
2771 cm3 |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
ohc |
Maitinimo sistema |
Paskirstytas įpurškimas |
Galia |
174/5500 AG |
Sukimo momentas |
245/3000 Nm |
Kuras |
А-98 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų skaičius, MPD |
5 |
Pavarų skaičius, APD |
4 |
PAKABA |
|
Priekinė pakaba |
Amortizatoriai |
Užpakalinė pakaba |
Sraigtinė spyruoklė |
VAIRAS |
|
Stiprintuvas |
Hidraulinis stiprintuvas |
Vairo sistema |
Krumpliastiebinė pavara |
Apsisukimo spindulys |
9,9 m |
STABDŽIAI |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai |
ABS |
есть |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Kuro bako talpa |
80 l |
100 km/val. pasiekia per, |
8 (9,2) s |
Maksimalus greitis |
218 (216) km/val. |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
7 (8) l/100 km |
Kuro sąnaudos mieste |
12,5 (13,8) l/100 km |
Mišrus ciklas |
8,6 (9,2) l/100 km. |
Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org
Parengta pagal užsienio spaudą
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"