Audi 100
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-Audi_100_C3_front_20080212

Automobiliai „Audi 100" buvo gaminami nuo 1968 m. iki 1994 m. Iš viso rinkai buvo pasiūlytos keturios šio modelio karto. Visos modelio kartos buvo techniškai susijusios ir išsaugojo pagrindinius bazinius principus.

Populiariausia mūsų rinkoje tapo trečioji karta, kuri pasirodė 1982 m. Pirkėjai galėjo rinktis modelius su sedano arba universalo kėbulu, buvo ir variantas su visais keturiais varančiais ratais. Kai kuriose šalyse šio automobilio versijos su penkių cilindrų varikliais buvo parduodamos kaip „Audi 200". Jų buvo galima sutikti ir mūsų šalies keliuose. Iš esmės tai buvo ta pati „Audi 100", tik turėjo turtingesnę bazinę sąrangą, geresnę vidinę ir išorinę apdailą, į jas buvo montuojami tik penkių cilindrų varikliai. Kai kurie modeliai gavo netgi turbininį įpūtimą.

Pirmosios kartos „Audi 100" mūsų kraštuose gal ir nebuvo labai populiari, bet trečiosios ir ketvirtosios ilgam įsitvirtino antrinėje automobilių rinkoje.

Visos „Audi 100" kartos pasižymėjo tvirta ir palyginti paprasta konstrukcija, ilgaamžiškumu ir patogumu. Nuo 1985 m. „šimtinės" kėbulas buvo gaminamas tik iš cinkuoto metalo, todėl apie kiaurą prarūdijimą buvo galima pamiršti, tad daugelis mūsų keliuose sutinkamų „Audi 100" kėbulų vis dar yra puikios būklės.

1991 m. debiutavo paskutinės, ketvirtosios kartos „Audi 100". Kaip ir ankstesnės kartos modeliai, šios kartos turėjo sedano arba universalo kėbulus ir V6 variklius. Nuo 1995 m., pakeitus bendrą „Audi" modelių numeraciją, „Audi 100" buvo perpavadintas į „Audi A6".

„Audi 100 (4A,C4) 2.8 E" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

4790 mm

Plotis

1775 mm

Aukštis

1430 mm

Ratų bazė

2685

Prošvaisa

130 mm

Automobilio masė

1400 kg

Leidžiama automobilio masė

1950 kg

Minimali bagažinės talpa

510 l

Padangos

195/65 R 15

VARIKLIS

Variklio tūris

2771 cm3

Kuro paskirstymo mechanizmas

ohc

Maitinimo sistema

Paskirstytas įpurškimas

Galia

174/5500 AG

Sukimo momentas

245/3000 Nm

Kuras

А-98

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

Pavarų skaičius, APD

4

PAKABA

Priekinė pakaba

Amortizatoriai

Užpakalinė pakaba

Sraigtinė spyruoklė

VAIRAS

Stiprintuvas

Hidraulinis stiprintuvas

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIAI

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

есть

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

80 l

100 km/val. pasiekia per,

8 (9,2) s

Maksimalus greitis

218 (216) km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

7 (8) l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

12,5 (13,8) l/100 km

Mišrus ciklas

8,6 (9,2) l/100 km.

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...