1985 m. „Audi NSU Autounion" tapo „Audi AG". Tuo pat metu pagrindiniai įmonės konkurentai - „Mercedes" ir „BMW" - pristatė naujus vidutinės klasės modelius. „Audi" turėjo atsakyti tuo pačiu, tad nuo 1986 m. prasidėjo naujo automobilio su 89 numerio kėbulu gamyba. Nuo 1989 m. rudens kėbulas gavo 8A žymėjimą. Išoriškai 8A nuo 89 galima atskirti pagal siauresnį guminį moldingą ant kėbulo bortų. Taip pat automobiliuose su 8A kėbulu suapvalintos prie vairų esančios perjungimo svirtys. Buvo modernizuota ir automobilio važiuoklė.
Naujasis automobilio kėbulas buvo tikras to meto automobilių dizaino mados produktas, tačiau kartu išliko išraiškingas ir įsimenantis. Dizainerių darbą įvertino ir rinka, tad tik pasirodęs naujasis „Audi 80" pagal pardavimų apimtis iškart aplenkė ankstesnį konkurentą „WV Passat".
Pagrindiniai techniniai sprendimai, tokie kaip išilgai sumontuotas variklis, priekiniai varantys ratai, priekinė „Mc Pherson" pakaba ir užpakalinė skersinė sija, liko nepakitę. Tačiau daugumas detalių ir mazgų buvo modernizuoti, pritaikant juos išaugusiems aktyvaus ir pasyvaus saugumo reikalavimams.
Naujai paskirsčius erdvę automobilyje gerokai padidėjo bagažinės tūris. Senosios durų rankenėlės, pagarsėjusios tuo, kad lūždavo pirmai progai pasitaikius, buvo pakeistos naujomis, plokščiomis. Salonas patyrė daugiau permainų: buvo sumontuotos naujos sėdynės ir naujas prietaisų panelis. Beje, įdomi detalė - automobiliai su tokiu indeksu turėjo tik sedano kėbulą. Platforma B3 buvo panaudota ir kupe gamybai, tačiau tas automobilis vadinasi „Audi Coupe" ir neturi indekso „80". Naujasis modelis galėjo pasigirti ir cinkuotu kėbulu, o gamintojai pradėjo teikti 10 m. garantiją nuo prarūdijimo.
Galvojant apie įmonės įvaizdį buvo nuspręsta paleisti į rinką automobilius su galingesniais varikliais. Taip buvo atsisakyti 1,3 l variklio, jį pakeitė galingesni agregatai ir naujos pavarų dėžės.
Audi 80 IV (89,89Q,8A) 1.8 S techninės charakteristikos
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Sedanas |
Durų skaičius |
4 |
Vietų skaičius |
5 |
Ilgis |
4393 mm |
Plotis |
1695 mm |
Aukštis |
1397 mm |
Ratų bazė |
2546 mm |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
1781 cm3 |
Galia |
88 AG |
Esant apsukoms |
5400 |
Sukimo momentas |
145/3350 Nm |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
OHC |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų skaičius, MPD |
5 |
Pavarų skaičius, APD |
4 |
VAIRO SISTEMA |
|
Apsisukimo spindulys |
10,3 m |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Maksimalus greitis |
182 km/val |
100 km/val. pasiekia per |
12,4 s |
Kuro sąnaudos mieste |
10,6 l/100 km |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
5,4 l/100 km |
Kuro bako talpa |
68 l |
Automobilio masė |
1050 kg |
Leidžiama automobilio masė |
1510 kg |
Padangos |
175/70 R14 |
Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org
Parengta pagal užsienio spaudą
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"