Audi 80 B3 (1986-1991)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-Audi_80_darkred_vr

1985 m. „Audi NSU Autounion" tapo „Audi AG". Tuo pat metu pagrindiniai įmonės konkurentai - „Mercedes" ir „BMW" - pristatė naujus vidutinės klasės modelius. „Audi" turėjo atsakyti tuo pačiu, tad nuo 1986 m. prasidėjo naujo automobilio su 89 numerio kėbulu gamyba. Nuo 1989 m. rudens kėbulas gavo 8A žymėjimą. Išoriškai 8A nuo 89 galima atskirti pagal siauresnį guminį moldingą ant kėbulo bortų. Taip pat automobiliuose su 8A kėbulu suapvalintos prie vairų esančios perjungimo svirtys. Buvo modernizuota ir automobilio važiuoklė.

Naujasis automobilio kėbulas buvo tikras to meto automobilių dizaino mados produktas, tačiau kartu išliko išraiškingas ir įsimenantis. Dizainerių darbą įvertino ir rinka, tad tik pasirodęs naujasis „Audi 80" pagal pardavimų apimtis iškart aplenkė ankstesnį konkurentą „WV Passat".

Pagrindiniai techniniai sprendimai, tokie kaip išilgai sumontuotas variklis, priekiniai varantys ratai, priekinė „Mc Pherson" pakaba ir užpakalinė skersinė sija, liko nepakitę. Tačiau daugumas detalių ir mazgų buvo modernizuoti, pritaikant juos išaugusiems aktyvaus ir pasyvaus saugumo reikalavimams.

Naujai paskirsčius erdvę automobilyje gerokai padidėjo bagažinės tūris. Senosios durų rankenėlės, pagarsėjusios tuo, kad lūždavo pirmai progai pasitaikius, buvo pakeistos naujomis, plokščiomis. Salonas patyrė daugiau permainų: buvo sumontuotos naujos sėdynės ir naujas prietaisų panelis. Beje, įdomi detalė - automobiliai su tokiu indeksu turėjo tik sedano kėbulą. Platforma B3 buvo panaudota ir kupe gamybai, tačiau tas automobilis vadinasi „Audi Coupe" ir neturi indekso „80". Naujasis modelis galėjo pasigirti ir cinkuotu kėbulu, o gamintojai pradėjo teikti 10 m. garantiją nuo prarūdijimo.

Galvojant apie įmonės įvaizdį buvo nuspręsta paleisti į rinką automobilius su galingesniais varikliais. Taip buvo atsisakyti 1,3 l variklio, jį pakeitė galingesni agregatai ir naujos pavarų dėžės.

Audi 80 IV (89,89Q,8A) 1.8 S techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

4393 mm

Plotis

1695 mm

Aukštis

1397 mm

Ratų bazė

2546 mm

VARIKLIS

Variklio tūris

1781 cm3

Galia

88 AG

Esant apsukoms

5400

Sukimo momentas

145/3350 Nm

Kuro paskirstymo mechanizmas

OHC

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

Pavarų skaičius, APD

4

VAIRO SISTEMA

Apsisukimo spindulys

10,3 m

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Maksimalus greitis

182 km/val

100 km/val. pasiekia per

12,4 s

Kuro sąnaudos mieste

10,6 l/100 km

Kuro sąnaudos užmiestyje

5,4 l/100 km

Kuro bako talpa

68 l

Automobilio masė

1050 kg

Leidžiama automobilio masė

1510 kg

Padangos

175/70 R14

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: