Audi A5 ir Audi Q2 – aukščiausias saugumo įvertinimas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • A5_Sportback
  • Audi_A5_ir_Audi_Q2___auk__iausias_saugumo__vertinimas
  • Audi_Q2

Automobilių saugumo bandymus atliekanti ir juos vertinanti „Euro NCAP" organizacija neseniai debiutavusius  Audi A5 ir Audi Q2 pripažino vienais saugiausių savo klasėse. Kaip praneša gamintojas, šie modeliai saugumo testuose pelnė maksimalų saugumo įvertinimą - penkias žvaigždutes.

„Euro NCAP" (naujų automobilių saugos įvertinimo programa) - esminis automobilių saugos standartas, sukurtas 1997 m. Jau daugelį metų „Euro NCAP" avarijų testai laikomi vienu svarbiausių automobilio saugumo patikrinimo būdų. Testuose tikrinama visų su automobiliu sąveiką patiriančių eismo dalyvių - keleivių ir pėsčiųjų - saugumas, saugos įrangos veikimas. 2015 m. atlikti esminiai bandymų metodikos pakeitimai, atspindintys naujausias automobilių eismo vystymosi tendencijas bei saugumo sistemoms keliamus reikalavimus. Šiais metais įsigaliojo dar vienas „Euro NCAP" tyrimų metodikos pakeitimo paketas, reglamentuojantis avarinio stabdymo sistemų vertinimą.

„Euro NCAP" ekspertai ypač palankiai įvertino Audi Q2 bazinėje įrangoje esančią Audi Pre Sense front saugos sistemą ir avarinio stabdymo pagalbininką. Minėta sistema nuolat stebi priešais automobilį esančią erdvę ir įspėja vairuotoją, o esant reikalui ir aktyvuoja automatinio avarinio stabdymo priemones.

„Euro NCAP" laboratorijoje pabuvojo abi A5 šeimynos modifikacijos - dviejų durų Audi A5 Coupé ir penkiaduris A5 Sportback.  Ir abu pelnė po 5 saugos žvaigždutes. Ypač gero įvertinimo susilaukė tiek salone esančių suaugusių bei vaikų sauga, tiek ir pėsčiųjų apsauga.

Pagrindinė elektroninė Audi A5 saugos sistema - bazinėje komplektacijoje esantis Pre sense city pagalbininkas. Jo funkcija - pastebėti priešais važiuojantį automobilį esančią kliūtį ir, esant reikalui, automatiškai pristabdyti arba net visiškai sustabdyti automobilį.

Važiuojant iki 40 km/val. greičiu daugelio pavojingų situacijų išvengiama automatiška - sistemai įspėjant vairuotoją arba pristabdant ar net visiškai sustabdant automobilį. Važiuojant daugiau nei 85 km/val. greičiu apie galimus pavojus ši sistema vairuotoją tik įspėja.

Audi A5 bazinės saugos įrangos komplekte yra ir apvažiuoti netikėtai atsiradusią kliūtį padedantis susidūrimų vengimo pagalbininkas, posūkio ir apsisukimo pagalbininkas, stebintis šalia vykstantį eismą ir įspėjantis vairuotoją, ar nėra kliūties, kai norima apsisukti arba atlikti posūkį sudėtingoje sankryžoje.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...