Audi Q7
Atnaujinta: 2020-03-09
  • -Audi_Q7_TDI_5160_DC_03_2009

„Audi Q7" - vokiečių automobilių gamintojo bandymas aplenkti konkurentus. Šiame automobilyje puikiai dera sportinis charakteris ir universalumas, moderniausios technologijos ir prabanga. Lygiame kelyje jis džiugina sportinio automobilio dinamika, bekelėje gerokai išplėčia supratimą apie šios klasės automobilių galimybes.

Kurdami minėtą modelį dizaineriai stengėsi ne tik sugalvoti kažką naujo, bet ir funkcionaliai išnaudoti erdvę. Jiems tai pavyko. „Audi Q7" gamybai buvo panaudotos naujausios technologijos ir konstrukcinės medžiagos, todėl automobilis išsiskiria puiku valdymu - nepriklausoma visų ratų pakaba su dvigubomis skersinėmis svirtimis dar labiau padidina automobilio pravažumą. Pakaba, kurią sudaro plieninės spyruoklės ir dvigubi amortizatoriai, paskaičiuota sportiniam važiavimo režimui, bet kartu užtikrina stabilumą bekelėje. Standartinėje sąrangoje šis modelis turi inovacinę sistemą „MMI".

Galingas visureigis :Audi Q7" turi daugybę vairuotojui padedančių sistemų, kurios montuojamos į visus šio modelio automobilius. Modelis turi ir „Audi" visų keturių ratų varančią sistemą „qattro".

 

„Audi Q7 4.2 i V8 quattro"

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Visureigis

Durų skaičius

5

Vietų skaičius

7

Ilgis

5086 mm

Plotis

1983 mm

Aukštis

1737 mm

Ratų bazė

3002

Maksimali bagažinės talpa

2035 l

Minimali bagažinės talpa

775 l

VARIKLIS

Variklio tūris

4163 cm3

Cilindro tipas

V

Kuro paskirstymo mechanizmas

dohc

 

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

350/6800 AG

Sukimo momentas

440/3500 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Visi keturi

Pavarų skaičius, APD

6

PAKABA

Priekinės pakabos tipas

Dviguba skersinė svirtis

Užpakalinė pakabos tipas

Dviguba skersinė svirtis

VAIRAS

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Vairo stiprintuvas

Yra

STABDŽIŲ SISTEMOS TIPAS

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

ABS

Yra

Brake Assist

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

100 km/val. pasiekia per

7,4 s.

Maksimalus greitis

248 km/val.

Kuro sąnaudos, mišrus ciklas

13,8

Prošvaisa

240 mm

Padangos - gamyklinė sąranga

255/55 R18

Galima montuoti

255/60 R18

265/50 R19

275/45 R20

295/40 R22

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...