Audi R8
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMG_5012__Small_

Po pergalių ralio varžybose ir „turistinėje" klasėje „Audi" nusprendė žengti dar toliau ir sukurti dar vieną sportinį automobilį. Juo tapo „R8", laimėjęs net 5 legendines „Le Mans 24" lenktynes. Daug kas iš šio sportinio automobilio buvo panaudota serijinės, plačiajai visuomenei skirtos „R8" versijos gamyboje: keleivinis automobilis gavo viduryje sumontuotą benzininį V8 variklį su tiesioginio įpurškimo sistema FSI, pavarų dėžę su nuosekliai perjungiamomis pavaromis ir valdymu vaire bei kt. Sportinis modelis negalėjo turėti visų keturių varančių ratų sistemos, tačiau ją gavo keleivinis automobilis.

Variklis V8 sumontuotas tarp dviejų ašių ir yra tarsi tikra automobilio širdis. Tokia jo padėtis užtikrina optimaliausią ašių apkrovimą. Dar vienas išskirtinis jo bruožas - tepimo sistema su sausu karteriu. Vairuotojui tai užtikriną greitą ir patikimą manevravimą. Staigiai sukdama „Audi R8" neatitrūksta nuo kelio.

Automobilis yra 4,4 m ilgio, 1,9 m pločio ir 1,25 m aukščio, tad jame laisvai išsitenka du keleiviai ir nedidelis bagažas. Beje, bagažinė šiame modelyje priekyje.

Audi R8 4.2 FSI Quattro"

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Kupe

Durų skaičius

2

Vietų skaičius

2

Ilgis

4431 mm

Plotis

1904 mm

Aukštis

1252 mm

Ratų bazė

2650 mm

Bagažinės talpa

100 l

VARIKLIS

Variklio tūris

4163 cm3

Galia

420 AG.

Esant apsukoms

7800

Sukimo momentas

430/5500 Nm

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Kuro paskirstymo mechanizmas

DOHC

Cilindrų išdėstymas

V-tipo

Kuras

А-98

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Visi keturi

Pavarų skaičius, MPD

6

STABDSŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Maksimalus greitis

301 km/val.

100 km/val. pasiekia

4,6 s

Kuro sąnaudos mieste

22.1 l/100 km

Kuro sąnaudos užmiestyje

10.2 l/100 km

Mišrus ciklas

14.6 l/100 km

Ekologinis standartas

EURO IV

Kuro bako talpa

75 l

Automobilio masė

1590 kg

Leidžiama automobilio masė

1860 kg

Padangos

235/40 R18 priekinės, 285/35 R18 užpakalinės

Ratlankiai

8,5 J x 18 priekiniai, 10,5 J x 18 užpakaliniai

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: