Po pergalių ralio varžybose ir „turistinėje" klasėje „Audi" nusprendė žengti dar toliau ir sukurti dar vieną sportinį automobilį. Juo tapo „R8", laimėjęs net 5 legendines „Le Mans 24" lenktynes. Daug kas iš šio sportinio automobilio buvo panaudota serijinės, plačiajai visuomenei skirtos „R8" versijos gamyboje: keleivinis automobilis gavo viduryje sumontuotą benzininį V8 variklį su tiesioginio įpurškimo sistema FSI, pavarų dėžę su nuosekliai perjungiamomis pavaromis ir valdymu vaire bei kt. Sportinis modelis negalėjo turėti visų keturių varančių ratų sistemos, tačiau ją gavo keleivinis automobilis.
Variklis V8 sumontuotas tarp dviejų ašių ir yra tarsi tikra automobilio širdis. Tokia jo padėtis užtikrina optimaliausią ašių apkrovimą. Dar vienas išskirtinis jo bruožas - tepimo sistema su sausu karteriu. Vairuotojui tai užtikriną greitą ir patikimą manevravimą. Staigiai sukdama „Audi R8" neatitrūksta nuo kelio.
Automobilis yra 4,4 m ilgio, 1,9 m pločio ir 1,25 m aukščio, tad jame laisvai išsitenka du keleiviai ir nedidelis bagažas. Beje, bagažinė šiame modelyje priekyje.
„Audi R8 4.2 FSI Quattro"
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Kupe |
Durų skaičius |
2 |
Vietų skaičius |
2 |
Ilgis |
4431 mm |
Plotis |
1904 mm |
Aukštis |
1252 mm |
Ratų bazė |
2650 mm |
Bagažinės talpa |
100 l |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
4163 cm3 |
Galia |
420 AG. |
Esant apsukoms |
7800 |
Sukimo momentas |
430/5500 Nm |
Maitinimo sistema |
Išskirstytas įpurškimas |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
DOHC |
Cilindrų išdėstymas |
V-tipo |
Kuras |
А-98 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Visi keturi |
Pavarų skaičius, MPD |
6 |
STABDSŽIŲ SISTEMA |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Maksimalus greitis |
301 km/val. |
100 km/val. pasiekia |
4,6 s |
Kuro sąnaudos mieste |
22.1 l/100 km |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
10.2 l/100 km |
Mišrus ciklas |
14.6 l/100 km |
Ekologinis standartas |
EURO IV |
Kuro bako talpa |
75 l |
Automobilio masė |
1590 kg |
Leidžiama automobilio masė |
1860 kg |
Padangos |
235/40 R18 priekinės, 285/35 R18 užpakalinės |
Ratlankiai |
8,5 J x 18 priekiniai, 10,5 J x 18 užpakaliniai |
Parengta pagal užsienio spaudą
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"