Cisternos – kokios jos?
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Schwarzm__ller_cisterna__1_
  • Schwarzm__ller_cisterna__2_
  • Schwarzm__ller_cisterna__3_
  • Schwarzm__ller_cisterna__4_

Jau seniai žinoma, kad koncernas „Schwarzmüller" savo klientams siūlo įvairių rūšių produktus - nuo paprasčiausių tentinių puspriekabių iki skirtų skysčiams, atliekoms vežti ar talkinančių statybų sektoriuje transporto priemonių. Taip pat gamintojas garsėja transporto priemonių pagal individualius užsakymus gamyba. Cisternos - šis produktas yra gaminamas tik pagal specialius kliento poreikius ir jo tenka laukti iki pusės metų, kol transporto priemonė išriedės iš dirbtuvių.

Du pasirinkimai

Cisternoms pasirinkti galimi du variantai: pirmas, cisterna iš aliuminio, kuri yra skirta transportuoti naftos produktams, antras, cisterna pagaminta iš plieno, su kuria transportuojamos tokios medžiagos kaip bitumas, chemikalai, maisto produktai ar Ad-Blue karbamido tirpalai. Daugiausiai susidomėjimo sulaukia aliumininės cisternos, kurios gali būti gaminamos pačios įvairiausios komplektacijos. Visos cisternos gaminamos pasitelkiant patirtį ir technologijų naujoves.

Naujų technologijų išmanymas

„Schwarzmüller" koncerne dirba tik kvalifikuoti darbuotojai, išmanantys įvairias birių ir skystų krovinių rūšis, cisternos ženklinimą, krovinio takumą, reikalingą atskirų sekcijų skaičių, cisternos bei krovinio svorį ir tūrį, plovimą pagal EFTCO reikalavimus, termoizoliaciją, ATP sertifikavimą, ADR reikalavimų atitikimą, autonominį krovinio pašildymą, užpildymo ir išpylimo siurblius, kompresorius, angų apsaugas, termometrus, jungčių, perėjimų (adapterių) techninius parametrus, žarnų ilgį, metrologinį kalibravimą, slėgio palaikymą, skaitiklius, plombavimo galimybes ir kitus reikalavimus.

Saugumo sistemos

Naujai įkurtomis techninės būklės laboratorijomis koncernas „Schwarzmüller" siekia pagerinti saugumą ir užtikrinti, kad pripildytos cisternos atitiks visus keliamus reikalavimus ir turėtų išliekamąją vertę po daugelio eksploatavimo metų. Be to, tokios sistemos kaip elektroninė trajektorijos stabilizavimo sistema, apsaugos sistema, navigacija, blokavimo, duomenų perdavimo buvo papildomai pradėtos montuoti transporto priemonėse pagal klientų pageidavimus. Tai padėjo dar stipriau įsitvirtinti Europos rinkoje.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo

Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Diskiniai sunkvežimių stabdžiai

Šiandien pakalbėsime apie konstrukciją, sutinkamą tiek priekiniuose, tiek ir...

Kėdainiuose paaiškėjo geriausi sunkiojo transporto vairuotojai

Išmoningai pagerbti ne tik pagrindinių varžybų laimėtojai...

Kėdainiuose – XVI-oji sunkiojo transporto vairuotojų šventė

Šeštadienį, rugsėjo 7 d., šalia Kėdainių esančiame...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

Klasikiniai miškovežiai

Miškovežis - didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujasis „Volvo FMX“: novatoriški sprendimai našesniems darbams statybų aikštelėse

Miunchene, Vokietijoje, vykstančios parodos „Bauma" metu pristatytas...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: