„Clio R.S.16“ „Renault sport“ patirtis – konceptiniame automobilyje
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Renault_78717_global_en
  • Renault_78724_global_en
  • Renault_78768_global_en
  • Renault_78769_global_en
  • Renault_78772_global_en
  • Renault_78779_global_en

Keturiasdešimties metų sukaktį žyminti „Renault Sport" su pasididžiavimu pristato koncepcinį modelį „Clio R.S.16". Turėdamos trumpesnį nei penkių mėnesių terminą, „Renault Sport" specialistų komandos dirbo realizuodamos beprotišką idėją: po „Clio R.S." kapotu sumontuoti 2 litrų darbinio tūrio turbokompresorinį variklį, pasiekiantį 275 AG ir 360 Nm.

„Clio R.S.16“ „Renault sport“ patirtis – konceptiniame automobilyje

Tam, kad būtų išnaudotas visas šio galingo variklio, skirto „Mégane R.S. 275 Trophy-R", potencialas, „Clio R.S.16" naudojami sportui sukurti važiuoklės elementai. 19 colių ratlankiai, 60 mm platesnis kėbulas ir agresyvus dizainas pabrėžia: tai yra galingiausias, naudoti keliuose skirtas „Renault Sport" automobilis.

„Clio R.S.16" pavadinimas ir nudažymo schema yra tokie patys, kaip ir „Formulės 1" automobilio R.S.16. Taip koncepcinis modelis pažymi „Renault" kaip „Formulės 1" automobilių gamintojo sugrįžimą į šį čempionatą. Pirmasis „Clio R.S.16" viešas pristatymas surengtas Monako Didžiojo prizo lenktynių metu, prie automobilio vairo sėdus „Renault Sport Formula One Team" pilotui Kevinui Magnussenui.

 

Kur visa tai prasidėjo

Idėja sukurti „Clio R.S.16" gimė vieną 2015 metų spalio vakarą, „Renault Sport Cars" vadovybės biure surengtame kolektyviniame svarstyme. Vykdomasis direktorius Patriceas Rattis susitikime su savo komandos kolegomis svarstė naujus projektus. Pirmiausia - tuos, kurie skirti keturiasdešimtosioms „Renault Sport" metinėms.

Diskusijų metu inžinierius Christopheas Chapelainas pareiškė, kad ralyje sukaupta patirtis rodo, jog „Clio" važiuoklė galėtų puikiai atlaikyti iki 300 AG pajėgumo variklio sukuriamas apkrovas. Viena idėja ginė kitą ir taip susiformavo išskirtine galia pasižyminčio „Clio R.S." koncepcija.

„Mes visi prisimename įspūdį, kurį paliko „Clio V6". Taigi norėjome sukurti techninės koncepcijos automobilį, kuris ne tik pasižymėtų išskirtine dinamika, bet ir būtų realistiškas. Todėl negalėjome atitrūkti nuo žemės, turėjome naudotis paprastais ir sumaniais sprendimais. Mes siekėme sukurti automobilį, kuris galėtų tapti serijiniu. Be to, norėjome, kad šis projektas nuo pradžių iki pabaigos būtų sukurtas „Renault Sport",- prisimena Patriceas Rattis. - Teoriškai „Clio R.S." su mūsų galingiausiu agregatu - 275 AG pajėgumo, 2 litrų turbokompresoriniu varikliu buvo puiki mintis, bet mes turėjome atlikti rimtą analizę dėl tokio derinio galimybės. Greičiau nei per mėnesį nedidelė komanda parengė preliminarią ataskaitą, kuri patvirtino, kad šis variklis gali būti montuojamas po „Clio" kapotu. Tuomet mes su „Renault Sport" technikos direktoriumi Thierry Landreau nusprendėme išbandyti sėkmę ir sukurti tokį automobilį. Visas projekto koordinavimas buvo patikėtas Françoisas Ratinetas. Jis vadovavo „smogiamajam būriui", kuris turėjo per trumpą laiką atlikti visus darbus.

Šia idėja žavėjosi ir tuo metu už rinkodarą atsakingo „Renault Group" vyriausiojo viceprezidento pareigas ėjęs Michaelis van der Sande. „Renault" tada studijavo galimybę sugrįžti į „Formulę 1", tad „Clio R.S.16" pasirodė esantis tinkamas parodyti artimus ryšius tarp serijinių ir lenktyninių automobilių. Gruodžio pabaigoje „Renault" šiam projektui uždegė žalią šviesą.

„Neatskleisdamas visų mūsų paslapčių, galiu pasakyti, kad ruošiame didelį siurprizą Monako Didžiojo prizo lenktynėse. Visi pamatys, kaip „Renault Sport" sukuria saitus tarp lenktynių trasos ir kelio."

Jérômeas Stollas, „Renault Sport" prezidentas - 2016 m. vasario 3 d. vykusiame „Renault Sport Formula One Team" komandos pristatyme

Buvo nuspręsta, kad „Clio R.S.16" viešai turi būti pristatytas 2016 metų gegužės pabaigoje, Monako Didžiojo prizo lenktynėse. Šis terminas apibrėžė didžiąją projekto dalį, nurodydamas, kad automobilis turėjo būti paruoštas vos per penkis mėnesius!

„Specialiai šiam projektui lenktynių inžinieriai pritaikė naujus darbo metodus. Kadangi pagrindinė priežastis buvo trumpas terminas, mūsų komandos išmoko apsieiti be daugybės procesų pakartojimų, kurie paprastai naudojami kuriant serijinį automobilį. Kartu jie sugebėjo išsaugoti kokybės ir pajėgumo rodiklius. Ateityje šią patirtį mes naudosime kurdami savo kiek beprotiškus automobilius, kurie mums leis papildyti savo žinias, kartu atrandant naujas galimybes."


„Smogiamasis būrys"

Sausio pradžioje maždaug dešimties žmonių grupė buvo suburta naujam „Renault Sport" projektui. Jis buvo patikėtas Prototipų kūrimo centro departamente dirbusiai Projektų parengimo komandai.

„Tikslas buvo sukurti išskirtinį „Renault Sport" automobilį, varomą galingiausio gamoje variklio, - paaiškino Prototipų departamento vadybininkas Laurentas Doré. - Užduotis buvo aiški, bet didžiausias iššūkis buvo ypač trumpi terminai. Mes subūrėme „Renault Sport Cars" ir „Renault Sport Racing" ekspertų „smogiamąjį būrį", kuriam vadovavo prototipų gamyboje besispecializuojantis inžinierius Maurizius Suppa."


Nors ir būdama nepriklausoma, Projektų parengimo komanda galėjo naudotis Les Ulise ir Viry-Šatiljone esančiomis gamyklomis. Šis projektas akimirksniu sulaukė visų į jo kūrimą įtrauktų specialistų palaikymo ir entuziazmo.

Iš kairės į dešinę: Maurizius Suppa (prototipų projektų vadovas), Régis Fricotté (pardavimų ir komunikacijų direktorius), Françoisas Ratinetas („Clio R.S.16" projekto vadovas), Olivieris Guintrandas (vyriausiasis inžinierius) ir Patriceas Rattis („Renault Sport Cars" vykdomasis direktorius)

 

Daugybė iššūkių

Projektų parengimo komanda greitai nustatė pagrindinius iššūkius, kuriuos kėlė automobilio konstrukcija. Visų pirma buvo sprendžiamas klausimas, kaip tinkamai įmontuoti iš „Mégane R.S. 275 Trophy-R" paimtą variklį, transmisiją ir aušinimo sistemą.

360 Nm sukimo momentą generuojantis variklis reikalavo tinkamai suderinti transmisiją ir pakabą. Komandos su šia užduotimi susidorojo, parinkdamos ir pritaikydamos komponentus iš serijinių „Mégane", „Kangoo" ir „Espace".

Užtikrinant optimalų aušinimą, buvo atlikti bandymai, prie kurių prisidėjo priekinę dalį modifikavę inžinieriai. Taip pat buvo parinkti pakabos nustatymai, užtikrinantys „Renault Sport" standartus atitinkančias, nepriekaištingas valdymo savybes.

Prisitaikant prie variklio galios keliamų reikalavimų buvo pakeistas ir kitas svarbus, su galia susijęs elementas - išmetimo sistema. Po automobilio kėbulu esančios išmetimo sistemos pralaidumas buvo padidintas, nekeičiant jos linijos. Akustinės savybės taip pat nebuvo pamirštos: po bandymų lenktynių trasoje į „Clio R.S.16" buvo sumontuota malonų garsą skleidžianti „Akrapovič" sistema su dviguba galine dalimi.

Elektronika, nors ir nėra pastebimas elementas, taip pat pareikalavo atidaus specialistų dėmesio. Visų pirma jo reikėjo dėl to, kad „Mégane R.S. 275 Trophy-R" ir „Clio R.S." yra sukurti naudojant skirtingas sistemas ir konstrukcijas. O, pavyzdžiui, variklio veikimo parametrai yra esminiai duomenys, norint užtikrinti tinkamą ABS ir ESP sistemų veikimą. Ir atvirkščiai - pastarųjų sistemų duomenys yra būtini varikliui. Konstruktoriai turėjo susidoroti ir su dar vienu iššūkiu - „Mégane R.S. 275 Trophy-R" variklio valdymo bloko programinę įrangą susieti su „Clio" sistemomis.

Didžiausios važiuoklės ir pakabos galimybės

Priekinės pakabos konstrukciją patobulinti paprašyta beveik 35 metus „Renault Sport" dirbančio Pascalio Auffrère. Jis pasakoja: „Šį projektą patikėjo man, nes aš čia dirbu labai ilgai. Iki praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio vidurio konstravau ralio automobilius, o paskui, kai pradėjome kurti „Clio II Renault Sport", perėjau prie serijinių modelių. „Clio R.S.16" projektas buvo neįprastas tuo, kad, kurdami išskirtinai greitą automobilį, turėjome dirbti ypač greitai. Ir tai buvo lengva! Atliekant tyrimus ir studijas dėl priekinio tilto galimybių atlaikant variklio apkrovas, daug laiko leido sutaupyti jau anksčiau „Renault Sport" sukauptos žinios. Vairuojančiajam tiltui su nepriklausoma ašimi mes suprojektavome naujas stebules. Iš vientiso aliuminio gabalo išpjautos dailios detalės mums leido suformuoti reikiamą pakabos konstrukciją."

 

Kuriant priekinę pakabą Pascalio Auffrère darbą prižiūrėjo Maurizius Suppa

 

„Clio R.S.16" pakaboje panaudoti „Mégane R.S. 275 Trophy-R" vienpusio reguliavimo amortizatoriai su slankiojančia šerdimi. Stabdžių sistema su 350 mm diametro plieniniais diskais taip pat paimta iš „Mégane".

„Apibendrinant galima sakyti, kad mes dar kartą panaudojome naujoves, kurios jau buvo „Mégane R.S. 275 Trophy-R", - teigė Maurizius Suppa. - Pavyzdžiui, mes pritaikėme ličio jonų akumuliatorių, taip sutaupydami apie penkiolika kilogramų svorio ir nemažai vietos variklio skyriuje!"

Galinio tilto derinimas buvo kur kas paprastesnis, panaudojus ralio lenktynėms pritaikytą „Clio R.S." versiją „Clio R3T". „Pagal FIA reikalavimus serijinį mazgą sustiprinome eile suvirintų pertvarų. Pritaikydami prie perkrovų, kurios patiriamos sudėtingiausiose žvyro trasose, tilto standumą padidinome daugiau nei 50 proc. Todėl esame įsitikinę, kad šis sprendimas puikiai tiks „Clio R.S.16", - aiškina Christopheas Chapelainas.

Kitas didelis iššūkis buvo pritaikyti 19 colių ratus kėbului, kuris yra pritaikytas ne didesniems nei 18 colių ratams. Tam buvo išpjaustyti sparnai, o ratų arkas papuošė kompozitinių medžiagų juostos.

Žinoma, visa ši technologija turi atitkti „Renault Sport" keliamus standartus. „Clio R.S.16" išorės dizainui suteikiama didelė reikšmė. Ir ne vien dėl to, kad jis yra labai reikšmingas automobilio aušinimo savybėmis!

„Clio R.S.16" išvaizdą apibrėžia du techniniai parametrai: 60 mm praplatintas kėbulas ir 19 colių ratai.

„Vos pamatę automobilio specifikacijų aprašą supratome, kad šis produktas turės gerus genus, - entuziazmu dalijasi „Renault Sport Cars" dizaino vadovas Ericas Diemertas. - „Clio" dydžio automobiliui 60 mm praplatintos ratų arkos yra pastebimas pokytis. Sprendimas naudoti 19 colių ratus taip pat buvo puiki naujiena. Mes visuomet domimės didesniais ratais, nes tai leidžia sumažinti masyvumo įspūdį, kurį sukuria aukštai pakeltos modernių automobilių kapoto linijos. Ratai yra vienintelė automobilio dalis, turinti sąlytį su žeme, todėl jie turi kritinį poveikį, siekiant akcentuoti automobilio dinamiškumą. „Clio R.S." buvo sukurtas kaip universalus automobilis - jo neginčijamai sportiškas valdymas, kūrėjų sprendimu, kontrastuoja su kiek santūriomis kėbulo linijomis. „Clio R.S.16" išsaugo šį sumanymą, parodydamas efektingesnę savo proporcijų pusę, tačiau per plauką išlaikydamas atstumą iki visiškai ekstravertiškos asmenybės. Tuo man šis balansas ir patinka - jis aiškiai, be vaidybos, demonsruoja savo ypatybes."

 

„Clio R.S.16“ maketas „Renault“ dizaino studijoje

„Clio R.S.16" maketas „Renault" dizaino studijoje

 

Išreiškiant naują dinamikos ir sportiškumo lygį...

Įkvėptas automobiliui numatytų pakeitimų, dizaineris Franckas Le Gallas ėmė ieškoti priemonių, kurios leistų „Clio R.S.16" išsaugoti „Clio R.S." dinamiškumo pojūtį, kartu suteikiant naujų išraiškos priemonių.

Kadangi terminai nesuteikė galimybės sukurti visą automobilio maketą, modifikacijos buvo kuriamos naudojant specialią programinę įrangą. Pritaikant 19 colių ratus buvo nuspręsta praplėsti kėbulą, padidinant ratų arkas ir tuomet jas apjuosiant kompozitinių medžiagų lankais. Juos papildė plastiškų formų šoninės juostos.

 

Galinėje automobilio dalyje taip pat padaryti keli pakeitimai. Automobilio aerodinamikos efektyvumą pagerinantį galinį difuzorių papildė galinis sparnas, paimtas iš „Clio Cup" taurės sportinių automobilių. Pastarasis elementas, pasiekus 200 km/h greitį, sukuria 40 kg papildomą spaudimo jėgą.

Salone įmontuotos sportinio automobilio sėdynės su šešių taškų saugos diržais dar labiau akcentuoja sportiškumą. Siekiant sumažinti bendrąjį svorį, buvo išmontuota galinė sėdynė ir oro kondicionavimo sistema.

Specifinės kėbulo dalys buvo kuriamos pasinaudojant esamu „Clio R.S.". Siekiant galutinio rezultato, pasinaudota tik keliais pakeitimais, kuriuos patvirtino „Renault" vyriausiasis dizaineris, viceprezidentas Laurensas van den Ackeris.

Švytinti R.S. VISION

Vienas iš įspūdingiausių „Renault Sport" automobilių - „Clio R.S.16", išsiskiria ir dėl papildomų LED žibintų, pavadintų R.S. VISION. Šachmatinės vėliavos formos R.S. VISION yra greičiausiai į akis krintantis „Renault Sport" grafinis elementas. Išskirtinė LED šviestuvų technologija su daugybe reflektorių leidžia rūko žibintus, posūkių žibintus, priekinius ir šoninius žibintus sujungti į vieną bloką.

 

Geresniam aušinimui pakeista priekinė dalis

Varikliui tiekiamas šviežio oro kiekis yra vienas iš svarbiausių elementų, lemiančių galią. Dizaineriai į šį faktorių turi atsižvelgti pačiose pirmosiose automobilio kūrimo stadijose.

Siekiant užtikrinti tinkamą, iš „Mégane R.S. 275 Trophy-R" perimtą oro tiekimo sistemos veikimą, buvo modifikuotas priekiniame buferyje esantis oro skirstytuvas.

Šis sprendimas yra elegantiškas ir išmintingas, nes iš esmės nepakeitė automobilio išvaizdos. Naujajam buferiui suteikta kevlaro faktūra, pabrėžiant dideles „Clio R.S.16" galimybes.

 

„Formulės 1" lenktyninio automobilio įkvėpti akcentai

„Clio R.S.16" nudažytas garsiąja „Liquid Yellow" geltona spalva, kuri neatsiejama nuo „Renault Sport" ir puošia 2016 metų „Renault Sport Formula One Team" automobilius. Ji suderinta su blizgančia „Gloss Black" juoda spalva, kuri panaudota radiatoriaus grotelėms ir deimanto ženklui, taip pat stogui ir apatinei galinio sparno daliai. Viršutinė galinio sparno dalis nudažyta „Liquid Yellow" spalva, pabrėžiant sportišką „Clio R.S.16" profilį.

„Clio R.S.16" pritaikyti juodi „Speedline Turini" ratlankiai, kurie leidžia gerai matyti raudonas „Brembo" stabdžių apkabas.

„Clio R.S.16" išvaizdą vainikuoja „Renault Sport" ženklai ant stogo ir į pikselius išskaidytas „Renault" deimanto ženklas galinėje kėbulo dalyje - toks pat, koks matyti ant „Formulės 1" R.S.16 automobilio.

Na ir žinoma, ši geltonos ir juodos spalvų kombinacija buvo pasirinkta siekiant atkartoti „Renault Sport Formula One Team" komandos automobilį R.S.16!

 

Žaibiškai greitas suderinimas

Pirmasis „Clio R.S.16" bandymas buvo surengtas balandžio 1 dieną Munlery trasoje. Dėl iš anksto kruopščiai atliktų imitavimo bandymų automobilis iš karto patvirtino esąs puikiai subalansuotas. Konstruktoriams džiaugsmą kėlė ir pavaros sistemos darbinė temperatūra, kuri visiškai atitiko reikalaujamus parametrus.

Po pradinių bandymų prasidėjo detalusis automobilio derinimas. Lardy esančiame techniniame centre, naudojant klimatinį stendą, buvo suderinti įvairūs automobilio parametrai. Atsižvelgiant į labai trumpus projekto terminus, šį etapą atliko „Mégane R.S. 275 Trophy-R" variklį derinę inžinieriai Jeanas-Sébastienas Robertas ir Frédéricas Laurentas.

Praėjus dešimčiai dienų nuo pirmojo „Clio R.S.16" išvažiavimo į trasą, Oubuvua techninio centro trasose pradėtas valdymo derinimas. Šioje Normandijoje esančioje slaptoje bazėje „Clio R.S.16" buvo bandomas kartu su būsimų serijinių „Renault" automobilių prototipais.

Projektų parengimo komanda parengė du automobilius: geltonas („Liquid Yellow") tapo Monake pristatytu koncepciniu modeliu, o juodas („Deep Black") automobilis buvo bandomasis testų „triušis".

Nuo pat pradžių buvo nuspręsta automobiliui montuoti „Michelin Pilot Sport SP2" padangas. Šis išankstinis sprendimas leido iš karto apspręsti mechaninius pakabos nustatymus. Kaip sportinėje komandoje buvo apgalvotos įvairios skirtingos galimybės, parenkant spyruoklių standumą, amortizatorių savybes ir atramas, stabilizatorius ir kt.

„Oubuvua trasa mums leido dirbti netoli mūsiškės, Les Ulis esančios, bazės, užtikrinant geras sąlygas ir visišką konfidencialumą, - aiškina Davidas Praschlas, „Clio R.S.16" bandytojas. - Mes pasirinkome trasą, kurioje buvo įvairiausių sunkumų: nelygus ruožas su duobėmis, leidžiantis suderinti vertikalią pakabos eigą, ilgi posūkiai, kuriuose bandėme stabilumą, aštrūs posūkiai, kuriuose patikrinome sukibimą, ir kt. Taip pat pasinaudojome greitąja žiedine trasa, bandydami automobilio stabilumą, važiuojant didesniu nei 200 km/h greičiu."

Projektų parengimo komandos nariai taip pat dalyvavo pirmuose bandymuose, patikrindami savo sprendimų teisingumą ir mąstydami apie ateityje galimus patobulinimus. Tuo pat metu variklių konstruktoriai analizavo gigabaitus duomenų, vertindami 2 litrų turbokompresorinio variklio veikimo parametrus.

Po tris dienas trukusių intensyvių bandymų automobilis grįžo į Les Ulisą, kuriame buvo išardytas, kad būtų galima įvertinti jo komponentus. Balandžio 28 dieną buvo surengta antroji bandymų sesija, užfiksuojant galutinius nustatymus.

 

Pojūčiai prie vairo

„Dėl važiuoklės ypatybių ir „Michelin" padangų „Clio R.S.16" nedelsiant įrodė esąs itin dinamiškas, - sako Davidas Praschlas. - Padidėjusi variklio trauka gerai valdoma dėl priekinės pakabos su nepriklausoma ašimi panaudojimo, tačiau tai nėra nieko keisto, nes tokias pakabas „Renault Sport" naudoja bent dešimt metų. Jeigu man reikėtų „Clio R.S.16" palyginti su „Mégane R.S. 275 Trophy-R", pasakyčiau, kad „Clio" yra mažiau inertiškas. Tai suteikia juntamą efektą, nes automobilis yra mažesnis. Dėl šių priežasčių bet kuriam vairuotojui tokį automobilį bus lengviau perprasti. „Clio R.S.16" veržlumas ir reakcija man primena „Clio III Cup", kuris buvo labai populiarus tarp lenktynininkų. Dėl stabilumo ir stabdžių efektyvumo šis automobilis yra ir saugesnis. Prie jo vairo jūs tikrai galite patirti didelį malonumą! Dabar mes tik turime pakutenti spidometrą, norėdami įsitikinti, kad tai yra pats galingiausiais, keliams skirtas „Renault Sport" automobilis..."

 

Naujos istorijos pradžia

Monako Didžiojo prizo lenktynėse pristatydama automobilį, kurį vairavo „Renault Sport Formula One Team" pilotas Kevinas Magnussenas, „Renault Sport" pabrėžė „Clio R.S.16" paskirtį: „Vairuokite jį - tiek lenktynių trasoje, tiek kelyje!"

Kartu su naujuoju koncepciniu modeliu legendinėje trasoje pasirodė dar keli neeiliniai „Renault Sport" modeliai, įkvėpę ne vienos kartos vairuotojus, tai - „Renault 5 Turbo", „Clio V6", „Renault Sport Spider", „Mégane R.S. R26-R" ir „Mégane R.S. 275 Trophy-R".

„Clio R.S.16" dizainas atspindi naują bendradarbiavimą tarp serijinius automobilius kuriančių „Renault Sport Cars" ir „Renault Sport Racing" komandų.

 

Techniniai duomenys

VARIKLIS

Modelis

F4R M 874

 

Darbinis tūris (kub. cm)

1 998

 

Skersmuo x eiga (mm)

82,7 x 93

 

Cilindrų/vožtuvų skaičius

4/16

 

Suspaudimo laipsnis

8,6:1

 

Maks. galia kW (AG) EEC

201 (275)

 

Esant variklio sūkiams (aps./min.)

5 500

 

Maks. sukimo momentas Nm (m.kg) EEC

360 (36.7)

 

Esant variklio sūkiams (aps./min.)

Nuo 3 000 iki 5 000

 

Įpurškimas

Daugiataškis

 

Degalai

Rekomenduojamas „Super" bešvinis

 

Katalizatorius

Serijinis

 

 

TRANSMISIJA

Tipas

PK4 mechaninė

 

Pavarų skaičius

6

 

Greitis, važiuojant 1 pavara, km/h, esant 1 000 aps./min.

9,2

 

Važiuojant 2 pavara

14,52

 

Važiuojant 3 pavara

20,39

 

Važiuojant 4 pavara

27,55

 

Važiuojant 5 pavara

34,66

 

Važiuojant 6 pavara

41,96

 

 

VAIRO MECHANIZMAS

Tipas

Serijinis, kintamos galios stiprintuvas

 

Mažiausias apsisukimo diametras (m)

10,93

 

 

Tiltai

Priekinio tilto tipas

Su nepriklausoma vairuojančiąja ašimi

 

Galinio tilto tipas

„Clio R3T" atviro profilio pakaba su torsioniniu skersiniu

 

 

Ratai ir padangos

Standartiniai ratlankiai (")

8,25J x 19

 

Standartinės padangos

235/35 R19 91Y

 

 

STABDŽIAI

Stabdžių sistemos tipas

Įstrižų, atskirų kontūrų

 

Priekiniai diskai: Ø (mm)

350

 

Galiniai diskai: Ø (mm)

260

 

 

MATMENYS

Ilgis (m)

4,09

 

Plotis, su šoniniais veidrodėliais (m)

1,73

 

Aukštis, be galinio sparno (m)

1,43

 

Ratų bazė (m)

2,59

 

 

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Renault Voiturette“ – 115 metų

2013 m. gruodžio 24 d. sukako 115 metų nuo tos dienos, kai

„Renault AX“ – 105 metai

Prieš 105 metus, 1908 m. spalio mėn. pabaigoje...

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

35-eri „Renault 18“ metai

Didelis šeimos automobilis „Renault 18" debiutavo 1978-ųjų kovą...

30 metų „Renault 11“ jubiliejus

Šis automobilis buvo itin sėkmingas kompaktinių automobilių klasėje visame pasaulyje...

Kaip gimė „Renault Alpine“ modelis

„Renault Spéciale" ir „Rédélé Spéciale" pagrindas buvo „4CV" bazė su

Legendinio modelio "Alpine" istorija

Jau beveik 60 metų, trims automobilių vairuotojų kartoms „Alpine"

„Clio“: nuo 1-osios iki 4-osios kartos

1990 m. pasirodžiusi pirmoji „Clio" karta iš karto

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: