· „Dacia" nusprendė dalyvauti žinomiausiame ir daugiausiai iššūkių keliančiame „kopime į kalną" pasaulyje - „Pikes Peak International Hill Climb" lenktynėse, kurios vyks Kolorade, JAV, birželio 26 dieną.
· Amerikietiškame renginyje „Dacia" dalyvaus su specialiai sukonstruotu 850 AG „Dacia Duster" „No Limit" prototipu. Automobilį vairuos triskart „Trophée Andros" čempionas Jean-Philippe Dayraut, kurio ambicingas tikslas yra paprasčiausiai kovoti dėl pergalės.
„DACIA": SĖKMĖ, KURIĄ SUDARO RYŽTAS IR ENTUZIAZMAS
„Renault" grupės prekės ženklas „Dacia" sukėlė tikrą sumaištį automobilių pasaulyje.
Per septynių metų pastovaus augimo laikotarpį prekės ženklas tapo vienu iš pagrindinių rinkos žaidėjų. Pagrindinė to priežastis - ypatingai patikimų, erdvių ir atsakingai sukonstruotų transporto priemonių, kurios pasižymi nepralenkiamomis charakteristikomis ir įrangos lygiu bei patrauklia kaina, asortimentas. „Dacia" tapo viena tikrų automobilių pramonės šakos sėkmės istorijų.
2010 m. balandį pristatytas šeštasis prekės ženklo asortimento modelis - visureigis „Duster" - iš karto tapo labai populiarus ir iki dabar jau parduoti 127 000 šio modelio automobiliai visame pasaulyje. Modelis taip pat tapo prekės ženklo veiklos automobilių sporte žvaigžde - jis dalyvavo tokiose varžybose kaip Prancūzijos „Trophée Andros" lenktynių ledu serijos su Alainu Prostu (du antros vietos apdovanojimai), „Rallye Aïcha des Gazelles" (2 ir 3 vietos 2011 m.), o netrukus dalyvaus ir „Pikes Peak International Hill Climb" lenktynėse.
Aistra automobilių sportui atspindi stiprias ir ambicingas prekės ženklo vertybes.
„DACIA DUSTER" „NO LIMIT": UNIKALUS AUTOMOBILIS
„Dacia Duster" „No Limit" yra išskirtinis, ypatingai galingas automobilis. Jis buvo specialiai pagamintas „Tork Engineering" (konstrukcija, gamyba, surinkimas, tobulinimas) ir „Sodemo" (variklis) komandų kartu su „Renault Sport Technologies", kuri pasidalino savo unikalia patirtimi automobilių sporte bei tiekė kai kuriuos komponentus.
„Dacia Duster" „No Limit" atitinka specifinius amerikietiškų varžybų „Unlimited" klasės reikalavimus, kuriais neribojami variklio dydis ir jo galia. Nėra nustatytas minimalus svoris, gali būti naudojamos bet kokios padangos, nėra jokių transmisijos sistemos ar aerodinamikos suvaržymų.
Po stiklo pluošto kėbulu „Dacia Duster" „No Limit" slepia keletą modernių savybių, pavyzdžiui:
- Galingą 850 AG variklį:
Specialiai „Sodemo" pagamintas „Nissan GT-R's NISSAN VR 38 DETT" bloku (3,8 l V6) paremtas „Dacia Duster" „No Limit" variklis sureguliuotas taip, kad puikiai veiktų nepaisant didelio aukščio virš jūros lygio - lenktynės prasideda 2 860 m ir baigiasi 4 300 m virš jūros lygio.
- Specifinė pavarų dėžė:
Variklis yra sujungtas su šešių bėgių sekvencine pavarų dėže „Sadev", sukurta taip, kad galėtų susidoroti su tiek daug galios tuo pat metu užtikrindama greitą ir tikslų pavarų perjungimą.
- Pažangi aerodinamika:
„Dacia Duster" „No Limit" aerodinaminis paketas - nedažnai naudojamas automobilių sporte. Jis buvo kuriamas vėjo tunelyje ir jo galiniai sparnai yra ypač įspūdingi.
JEAN-PHILIPPE DAYRAUT: VAIRUOTOJAS, TURINTIS SVAJONĘ
Jean-Philippe Dayraut ilgai svajojo sudalyvauti „Pikes Peak Hill Climb" lenktynėse su tokiu išskirtiniu automobiliu. Jis pats įtikino „Dacia" ir „Renault Sport Technologies" prisijungti prie jo šiame išskirtiniame nuotykyje.
Kolorado valstijoje vykstantis renginys reikalauja nepriekaištingos automobilio traukos, nepaisant besikeičiančio sukibimo, kai kinta trasos, kurią sudaro pusiau asfaltas, pusiau purvas, paviršiai. Tik profesionalūs vairuotojai, turintys žiedinių lenktynių ir varžybų ant nestabilių paviršių (žvyro, ledo) patirties, gali tikėtis užimti aukščiausias vietas. Turėdamas šešis Prancūzijos vienviečių ir turistinių automobilių lenktynių titulus ir tris „Trophée Andros" čempiono titulus, įskaitant ir paskutinįjį, Jean-Philippe Dayraut puikiai tinka šiai misijai.
„Pikes Peak Hill Climb" yra vienintelis renginys, kuriame tenka valdyti tokį monstrą slystant šonu 200 km/h greičiu trasoje iš asfalto ir purvo", - prabrėžia Jean-Philippe Dayraut - „Negaliu sugalvoti jokios kitos automobilių sporto formos, kur dalyvautų tokie automobiliai".
|
„DACIA DUSTER" „NO LIMIT" - TECHNINIAI DUOMENYS
VAŽIUOKLĖ
Vamzdinis plieninis rėmas (25CD4S)
Dvigubo trikampio balansyro pakaba
„OHLINS TT 40 MK2" amortizatoriai
VARIKLIS
Pagrįstas „Nissan GT-R" „NISSAN VR 38 DETT" bloku
3.8 l V6, twin-turbo, po keturis vožtuvus kiekviename cilindre
Cilindro skersmuo x eiga: 95,5 mm x 88,4 mm
Didžiausia galia: 850 AG esant 7 000 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas: 900 Nm esant 5 000 aps./min.
TRANSMISIJA
Šešių bėgių „SADEV" sekvencinė pavarų dėžė
„SADEV" priekinis diferencialas
STABDŽIAI
Priekyje: 355 mm skersmens vėdinami plieno diskai
Gale: 330 mm skersmens vėdinami plieno diskai
RATAI
Lengvojo aliuminio lydinio (9''x18'')
Padangos: „Pirelli" (24/65-18)
MATMENYS / SVORIS
Ilgis: 4 450 mm
Plotis: 1 900 mm
Priekinė / galinė tarpvežės: 1 690 mm
Tarpuratis: 2 500 mm
Svoris: 950 kg
Degalų bakas: 80 l
PARTNERIAI IR RĖMĖJAI
„Dacia"
„Eurodatacar"
„Motul"
„Pirelli"
„Renault Sport Technologies"
„Tork Engineering"
„BRM"
„Sodemo" (šiais metais pažyminti 35 metų veiklos bei bendradarbiavimo su „Renault Sport Technologies" sukaktį)
„Sadev"
„SN Diffusion"
„Ohlins"
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"