„Dacia Duster“ „No limit“: pasiruošęs susidoroti su prestižiškiausiomis „kopimo į kalną“ lenktynėmis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Dacia_Duster_No_Limit_1
  • Dacia_Duster_No_Limit_2
  • Dacia_Duster_No_Limit_3
  • Dacia_Duster_No_Limit_4
  • Dacia_Duster_No_Limit_5

·  „Dacia" nusprendė dalyvauti žinomiausiame ir daugiausiai iššūkių keliančiame „kopime į kalną" pasaulyje - „Pikes Peak International Hill Climb" lenktynėse, kurios vyks Kolorade, JAV, birželio 26 dieną.

· Amerikietiškame renginyje „Dacia" dalyvaus su specialiai sukonstruotu 850 AG „Dacia Duster" „No Limit" prototipu. Automobilį vairuos triskart „Trophée Andros" čempionas Jean-Philippe Dayraut, kurio ambicingas tikslas yra paprasčiausiai kovoti dėl pergalės.

„DACIA": SĖKMĖ, KURIĄ SUDARO RYŽTAS IR ENTUZIAZMAS

„Renault" grupės prekės ženklas „Dacia" sukėlė tikrą sumaištį automobilių pasaulyje.

Per septynių metų pastovaus augimo laikotarpį prekės ženklas tapo vienu iš pagrindinių rinkos žaidėjų. Pagrindinė to priežastis - ypatingai patikimų, erdvių ir atsakingai sukonstruotų transporto priemonių, kurios pasižymi nepralenkiamomis charakteristikomis ir įrangos lygiu bei patrauklia kaina, asortimentas. „Dacia" tapo viena tikrų automobilių pramonės šakos sėkmės istorijų.

2010 m. balandį pristatytas šeštasis prekės ženklo asortimento modelis - visureigis „Duster" - iš karto tapo labai populiarus ir iki dabar jau parduoti 127 000 šio modelio automobiliai visame pasaulyje. Modelis taip pat tapo prekės ženklo veiklos automobilių sporte žvaigžde - jis dalyvavo tokiose varžybose kaip Prancūzijos „Trophée Andros" lenktynių ledu serijos su Alainu Prostu (du antros vietos apdovanojimai), „Rallye Aïcha des Gazelles" (2 ir 3 vietos 2011 m.), o netrukus dalyvaus ir „Pikes Peak International Hill Climb" lenktynėse.

Aistra automobilių sportui atspindi stiprias ir ambicingas prekės ženklo vertybes.

„DACIA DUSTER" „NO LIMIT": UNIKALUS AUTOMOBILIS

„Dacia Duster" „No Limit" yra išskirtinis, ypatingai galingas automobilis. Jis buvo specialiai pagamintas „Tork Engineering" (konstrukcija, gamyba, surinkimas, tobulinimas) ir „Sodemo" (variklis) komandų kartu su „Renault Sport Technologies", kuri pasidalino savo unikalia patirtimi automobilių sporte bei tiekė kai kuriuos komponentus.

„Dacia Duster" „No Limit" atitinka specifinius amerikietiškų varžybų „Unlimited" klasės reikalavimus, kuriais neribojami variklio dydis ir jo galia. Nėra nustatytas minimalus svoris, gali būti naudojamos bet kokios padangos, nėra jokių transmisijos sistemos ar aerodinamikos suvaržymų.

Po stiklo pluošto kėbulu „Dacia Duster" „No Limit" slepia keletą modernių savybių, pavyzdžiui:

- Galingą 850 AG variklį:

Specialiai „Sodemo" pagamintas „Nissan GT-R's NISSAN VR 38 DETT" bloku (3,8 l V6) paremtas „Dacia Duster" „No Limit" variklis sureguliuotas taip, kad puikiai veiktų nepaisant didelio aukščio virš jūros lygio - lenktynės prasideda 2 860 m ir baigiasi 4 300 m virš jūros lygio.

- Specifinė pavarų dėžė:

Variklis yra sujungtas su šešių bėgių sekvencine pavarų dėže „Sadev", sukurta taip, kad galėtų susidoroti su tiek daug galios tuo pat metu užtikrindama greitą ir tikslų pavarų perjungimą.

- Pažangi aerodinamika:

„Dacia Duster" „No Limit" aerodinaminis paketas - nedažnai naudojamas automobilių sporte. Jis buvo kuriamas vėjo tunelyje ir jo galiniai sparnai yra ypač įspūdingi.

JEAN-PHILIPPE DAYRAUT: VAIRUOTOJAS, TURINTIS SVAJONĘ

Jean-Philippe Dayraut ilgai svajojo sudalyvauti „Pikes Peak Hill Climb" lenktynėse su tokiu išskirtiniu automobiliu. Jis pats įtikino „Dacia" ir „Renault Sport Technologies" prisijungti prie jo šiame išskirtiniame nuotykyje.

Kolorado valstijoje vykstantis renginys reikalauja nepriekaištingos automobilio traukos, nepaisant besikeičiančio sukibimo, kai kinta trasos, kurią sudaro pusiau asfaltas, pusiau purvas, paviršiai. Tik profesionalūs vairuotojai, turintys žiedinių lenktynių ir varžybų ant nestabilių paviršių (žvyro, ledo) patirties, gali tikėtis užimti aukščiausias vietas. Turėdamas šešis Prancūzijos vienviečių ir turistinių automobilių lenktynių titulus ir tris „Trophée Andros" čempiono titulus, įskaitant ir paskutinįjį, Jean-Philippe Dayraut puikiai tinka šiai misijai.

„Pikes Peak Hill Climb" yra vienintelis renginys, kuriame tenka valdyti tokį monstrą slystant šonu 200 km/h greičiu trasoje iš asfalto ir purvo", - prabrėžia Jean-Philippe Dayraut - „Negaliu sugalvoti jokios kitos automobilių sporto formos, kur dalyvautų tokie automobiliai".

„PIKES PEAK INTERNATIONAL HILL CLIMB":

 

Vieta: Kolorado valstija (JAV)

Trasos ilgis: 20 km

Starto aukštis virš jūros lygio: 2 860 m

Finišo aukštis virš jūros lygio: 4 300 m

Paviršiaus tipas: pusiau asfaltas, pusiau purvas

Trasos rekordas („Unlimited" klasė): 10 min 1,42 s

Rekordas pasiektas japono Tajima Nobuhiro („Suzuki") 2007 m.

„DACIA DUSTER" „NO LIMIT" - TECHNINIAI DUOMENYS

VAŽIUOKLĖ

Vamzdinis plieninis rėmas (25CD4S)

Dvigubo trikampio balansyro pakaba

„OHLINS TT 40 MK2" amortizatoriai

VARIKLIS

Pagrįstas „Nissan GT-R" „NISSAN VR 38 DETT" bloku

3.8 l V6, twin-turbo, po keturis vožtuvus kiekviename cilindre

Cilindro skersmuo x eiga: 95,5 mm x 88,4 mm

Didžiausia galia: 850 AG esant 7 000 aps./min.

Didžiausias sukimo momentas: 900 Nm esant 5 000 aps./min.

TRANSMISIJA

Šešių bėgių „SADEV" sekvencinė pavarų dėžė

„SADEV" priekinis diferencialas

STABDŽIAI

Priekyje: 355 mm skersmens vėdinami plieno diskai

Gale: 330 mm skersmens vėdinami plieno diskai

RATAI

Lengvojo aliuminio lydinio (9''x18'')

Padangos: „Pirelli" (24/65-18)

MATMENYS / SVORIS

Ilgis: 4 450 mm

Plotis: 1 900 mm

Priekinė / galinė tarpvežės: 1 690 mm

Tarpuratis: 2 500 mm

Svoris: 950 kg

Degalų bakas: 80 l

PARTNERIAI IR RĖMĖJAI

„Dacia"

„Eurodatacar"

„Motul"

„Pirelli"

„Renault Sport Technologies"

„Tork Engineering"

„BRM"

„Sodemo" (šiais metais pažyminti 35 metų veiklos bei bendradarbiavimo su „Renault Sport Technologies" sukaktį)

„Sadev"

„SN Diffusion"

„Ohlins"

 

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: