„Dacia Lodgy Glace" – išskirtinis automobilis išskirtinei „Trophee Andros“ lenktynių žiemai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Dacia_Lodgy_Glace_2
  • Dacia_Lodgy_Glace_4
  • Dacia_Lodgy_Glace_5
  • Dacia_Lodgy_Glace_7

• Trečiąjį kartą „Trophée Andros" lenktynėse pasirodysianti „Dacia", išsaugodama savo vertybes, laužo standartus su visiškai originaliu „Dacia Lodgy Glace" automobiliu. 2011-2012 metų varžybose pasirodys du „Dacia" automobiliai, kuriuos vairuos įtakingų lenktynininkų komanda: Alain Prost, Nicolas Prost ir Evans Stievenart.

• Pirmasis žiemos čempionato etapas vyks gruodžio 3-4 dienomis Val Thorens mieste, Prancūzijoje.

„LODGY GLACE": VISI KALBĖS APIE NAUJAUSIĄ „DACIA" ATVYKĖLĮ

„Dacia Lodgy Glace" yra maištingas naujo šeimos automobilio, kuris bus pristatytas 2012 m. kovą Ženevos automobilių parodoje, atitikmuo! Automobilio pavadinimas sufleruoja apie jo erdvumą ir ramų šeimos pasaulį, tačiau drąsaus charakterio ir polinkio priimti beprotiškiausius sportinius iššūkius vedina „Dacia" nusprendė surengti trečiąją nusistovėjusius standartus laužančią „Trophée Andros" kampaniją. Pirmą kartą varžybų istorijoje „Trophée Andros" pasirodys minivenas.

Naująjį sezoną paaištrins net dviejų „Lodgy Glace" pasirodymai kiekvienose lenktynėse: vieną jų vairuos Alain Prost, 2010 ir 2011 metais su „Dacia Duster Glace" „Trophée Andros" iškovojęs vicečempiono titulus, o už kito „Lodgy Glace" vairo pakaitomis sėdės jo sūnus Nicolas Prost ir Evens Stievenart, Alain Prost komandos draugas, taip pat laimėjęs praėjusių metų žiemos Superfinalo lenktynes „Stade de France" Paryžiuje. Šeima ir draugystė už šeimos automobilio vairo; sutampančios paralelės su aiškiu tikslu - pergale!

„Lodgy Galce" buvo specialiai suprojektuotas šiai unikaliai lenktynių serijai, kuri yra žinoma kaip viena sunkiausių automobilių sporte. „Trophée Andros" techniniai reikalavimai yra ypač griežti ir nustato apribojimus visiems transporto priemonės techiniams parametrams (važiuoklės matmenims, pavarų dėžei, padangoms), bei naudojamoms medžiagoms. Tokiu būdu norima sumažinti sudėtingų ir brangių techninių sprendimų skaičių: šia serija siekiama atrasti paprastus, išmoningus sprendimus, o tai puikiai dera su „Dacia" prekės ženklu. Lenktynėse didelis dėmesys skiriamas automobilio patikimumui ir vairuotojo gebėjimams.

„Tork Engineering" (dizainas, gamyba, surinkimas) ir „Sodemo" (variklis) komandų pagal užsakymą pagamintas „Lodgy Glace" taip pat atspindi „Renault Sport Technologies" (RST) patirtį. Viso projekto metu RST prisidėjo automobilių sporto pasaulyje įgyta technine ir sportine patirtimi: RST buvo lyg dirigentas, tobulai koordinavęs techninių partnerių (konstrukcija, gamyba), „Dacia" prekės ženklo ir vairuotojų veiklą.

Naujasis „Lodgy Glace" vienija patikrintus pirmtako „Dacia Duster Glace" techninius sprendimus ir specifinius patobulinimus. Iš techninės pusės, „Trophée Andros" yra serija, kurioje mažos detalės gali suvaidinti lemiamą vaidmenį. Patirtis, įgyta ankstesniais sezonais, buvo panaudota atliekant analizę, kurios išvadas sekė šie patobulinimai:
- pakaba: tobulinant naują sistemą, kurios esmė - naujas vairo kalibravimas, CERAM kompanijoje ant automobilių keltuvo buvo atkurtos praėjusių metų trasos sąlygos;
- variklio darbas: praėjusį sezoną variklis buvo tobulinamas siekiant pagerinti cilindrų bloko veikimą. Šiais metais taip pat padidinta variklio maksimali sukimo galia.

ĮTAKINGA KOMANDA

„Trophée Andros" yra sudėtingas išbandymas lenktynininkams, nes vairavimo sąlygos ledo trasoje labai priklauso nuo oro sąlygų. Kiekvienas laimėti siekiantis lenktynininkas turi pademonstruoti tikslumą, staigumą, valią ir išradingumą. „Trophée Andros" yra unikalios lenktynės, kuriose nuoseklumas ir gebėjimas greitai reaguoti yra vienodai svarbūs.

2010 m. ir 2011 m. sezonuose apgynę vicečempiono vardą, Alain Prost ir „Dacia" nusprendė tęsti bendradarbiavimą naujajame sezone ir sukurti nuotykį su antruoju „Dacia", kurį vairuos Alain sūnus Nicolas Prost ir Evens Stievenart, Alain Prost komandos draugas, su kuriuo praėjusių metų žiemos Superfinalo lenktynėse „Stade de France" Paryžiuje jie tapo nugalėtojais. Į lenktynių trasą išleisdama antrąjį automobilį, „Dacia" jauniems ir talentingiems lenktynininkams siekia suteikti galimybę atstovauti aukščiausios klasės komandai.

Suprantama, kiekvienas lenktynininkas nori iškovoti asmeninę pergalę, tačiau bendras tikslas yra laimėti komandinėje įskaitoje. Šis dvigubas iššūkis sezonui suteiks dar daugiau azarto.

Alain Prost: „Nicolas ir Evens nėra „Trophée Andros" naujokai ir jie abu mėgsta šią seriją. Nekantraujame sulaukti naujojo sezono pradžios. „Trophée Andros" serija mums, kaip varžovams ir komandos draugams, yra puikus sportinis iššūkis".

Nicolas Prost: „Nekantrauju atsisėsti už „Lodgy Glace" vairo. 2010 m. ir 2011 m. laimėjau „Trophée Andros Electrique", tad tikiuosi pakartoti pasiekimus ir šiais metais. Tai bus puiki galimybė palyginti savo ir tėčio sugebėjimus!".

Evens Stievenart: „Man „Trophée Andros" yra unikalus iššūkis ir aistra. Serijoje reikalinga puiki vairavimo technika ir pasiruošimas; „Andros" metu turi nuolat tobulėti. Varžytis su Alain ir Nicolas Prost toje pačioje „Dacia" komandoje būtų didelis iššūkis ir malonumas kiekvienam vairuotojui".

ALAIN PROST

Gimė: 1955 m. vasario 24 d. Lorette (Prancūzija).
Keturi F1 pasaulio čempiono titulai: 1985 m. („McLaren"), 1986 m. („McLaren"), 1989 m. („McLaren") ir 1993 m. („Williams Renault").
Pirmoji pergalė F1 GP: 1981 m., vairuojant „Renault" (RE 30 važiuoklė) Dižone (Prancūzijos Grand Prix).
199 Grand Prix startai.
51 laimėjimas, 41 greičiausias lenktynių ratas, 33 pirmos startinės pozicijos ir 798,5 surinktų taškų.
1997-2001: direktorius, „Prost Grand Prix" F1 komanda.

„Trophée Andros" rezultatai:
- Pirmosios lenktynės: 2003 m. sausio 17-18 d.(Lans-en-Vercors)
- Pirma pergalė: 2003 m. gruodžio 13 d. (l'Alpe d'Huez)
- Čempiono titulai: 2 (2006/2007 m. ir 2007/2008 m.)
- Vieta 2009-2010 m. sezono bendroje įskaitoje: antra („Team Dacia")
- Vieta 2010-2011 m. sezono bendroje įskaitoje: antra („Team Dacia")

NICOLAS PROST

Gimė: 1981 m. rugpjūčio 18 d. Saint-Chamond (Prancūzija); vyriausias Alain Prost sūnus.
2003 m.: debiutavo automobilių sporte „Formula Renault Campus" Prancūzijoje, jaunų lenktynininkų serijoje.
2004 m.: trečioji vieta „Formula Renault" naujokų sąraše.
2005 m.: pateko į „Formula Renault 2.0". Taip pat varžėsi su tėvu „French GT" čempionate.
Nuo 2009 m. dalyvauja „Le Mans" ištvermės lenktynėse.
2009 m. pabaiga: dalyvavo „Trophée Andros Electrique" įžanginėse lenktynėse. Nors čempionate dalyvavo ir lenktynių ant ledo profesionalai, jis laimėjo 2010 m. čempionatą, kurio metu iškovojo 5 pirmas startines pozicijas, 6 pergales ir 18 prizinių vietų per 21 lenktynes.
2011 m.: tapo „Trophée Andros Electrique" čempionu, iškovojęs 4 pirmas startines pozicijas, 8 pergales, 21 prizinę vietą ir parodęs 7 greičiausio lenktynių rato rezultatus.


EVENS STIEVENART

Gimė: 1983 m. sausio 21 d. Abvilyje (Prancūzija).
Nuo ankstyvo amžiaus mėgsta greitį ir valdomus slydimus. Evens Stievenart yra „Trophée Andros" lenktynių profesionalas.
2010/2011 m. „Trophée Andros" jis iškovojo 3 prizines vietas, 6-ąją vietą galutinėje čempionato rikiuotėje, o taip pat pergalę „Stade de France" su Alain Prost ir „Dacia".

„Trophée Andros" rezultatai:
- Pirmoji pergalė: Lans en Vercors (2006 m.)
- Pergalė „Stade de France" (Paryžiuje) su Yvan Muller (2005 m.)
- Pergalė „Stade de France" (Paryžiuje) su Alain Prost and „Dacia" (2011 m.)
- Vieta 2010/2011 m. sezono bendrojoje įskaitoje: 6-oji („Privateer team" ir „Skoda")
- Elite kategorijoje iškovota 10 prizinių vietų
- Geriausias čempionatų rezultatas: 5-oji vieta

„DACIA LODGY GLACE" TECHNINIAI DUOMENYS


VAŽIUOKLĖ
Tipas: plieninė vamzdinė
Stabdymas: dviguba svirtis; reguliuojami integruoti „Öhlins" amortizatoriai

VARIKLIS
Tipas: „Renault - Nissan" aljanso pagamintas VQ 30 variklis (24 vožtuvai, V6)
Vieta: vidurys - galas
Darbinis tūris: 2,987 cm³
Cilindro skersmuo x eiga: 93 mm x 73,3 mm
Maksimali galia: 257 kW EEB (355 AG)
Aukščiausia galia: 7 500 apsukų per minutę
Maksimalus sukimo momentas: 360 Nm EEB
Aukščiausias sukimo momentas: 5 500 apsukų per minutę

TRANSMISIJA
Tipas: keturių varantieji ratai ir stiprintuvas
Greičių dėžė: šešių bėgių SADEV sekvencinė
Diferencialai: ribotas priekio ir galo slydimas

STABDŽIAI
Priekiniai: 300 mm skersmens plieniniai diskai
Galiniai: 265 mm skersmens plieniniai diskai
Stabdžių kaladėlės: „Beringer 4 pot"

RATAI
Ratlankiai: 5,5 x 16 colių, magnis
Padangos: „Continental Ice Racing Contact 3"

IŠMATAVIMAI / SVORIS
Ilgis: 4 001 mm
Plotis: 1 900 mm
Priekinė / galinė tarpvežės: 1 690 mm
Važiuoklės bazė: 2 500 mm
Svoris: 950 kg
Degalų bakas: 25 litrai

VALDYMAS
Tipas: keturi varantieji ratai
Hidraulinis vairo stiprintuvas
CAM reguliuojamas galinis valdymas

PARTNERIAI IR RĖMĖJAI
„Eurodatacar"
„Renault Sport Technologies"
„Sodemo"
„Tork Engineering"


„TROPHEE ANDROS"
„Trophée Andros" ledo lenktynių čempionatas pirmą kartą buvo suorganizuotas 1990-aisiais. Lenktynių taisyklės reikalauja, kad automobilio išorė būtų panaši į rinkoje esančio arba greitai į ją įžengsiančio serijinės gamybos modelio. Dauguma automobilių savybių yra griežtai reglamentuojamos, t. y. vamzdinė važiuoklė, keturi varantieji ratai, trijų litrų V6 variklis, išvystantis apie 340 AG, šešių greičių pavarų dežė ir „Continental Ice Racing Contact 3" padangų naudojimas.

Lenktynės
„Trophée Andros" lenktynių turas vyksta dvi dienas. Pirmoji diena yra skirta laisvosioms treniruotėms (nesuteikiami jokie taškai) bei dviems kvalifikaciniams važiavimams, kurių metų keturi automobiliai vienu metu laikui įveikia keturi ratus. Kiekvieno bandymo rezultatas apskaičiuojamas sudedant keturių ratų įveikimo laiką. Siekiant nustatyti automobilių starto vietas sekmadienio finale, imamas geresnis dviejų bandymų rezultatas. Kvalifikacinio turo rezultatai sudaro 80 proc. taškų, kurie lemia finalo rikiuotę. Antra diena yra skirta lenktynėms, kurių metu 10 automobilių važiuoja 10 ratų. Jų rezultatai - likę 20 proc. lenktynininko surinktų taškų.

2011/2012 m. čempionato kalendorius:
Gruodžio 3-4: Val Thorens
Gruodžio 9-10: Andorra
Gruodžio 16-17: L'Alpe d'Huez
Sausio 6-7: Isola 2000
Sausio 13-14: Lans en Vercors
Sausio 20-21: Saint Dié des Vosges
Sausio 27-28: Superfinal Clermont/Superbesse


„Dacia" spaudos departamentas: +33 1 76 84 63 36
„Team Dacia" / „Trophée Andros":
Marie-Hélène de Rabaudy: +33 6 22 57 19 01
Jerôme Roussel: +33 6 62 15 53 61
Fréderic Espinos: +33 6 08 43 12 14

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: