„Daimler“ ir „Renault-Nissan“ aljansui – garbingas apdovanojimas už kultūrų bendradarbiavimą
Atnaujinta: 2020-03-09

2013 m. gruodžio 10 d. „Renault S.A.S." ir „Daimler AG" laimėjo prestižinį 2013 m. Prancūzijos ir Vokietijos verslo apdovanojimą už sėkmingą pramoninį bendradarbiavimą, kuris nuo to laiko, kai 2010 m. „Daimler" ir „Renault-Nissan" nusprendė suvienyti savo jėgas, įgijo neįtikėtinai didelį mastą.

Šį apdovanojimą Prancūzijos-Vokietijos Prekybos ir pramonės rūmai skiria Prancūzijos ir Vokietijos bendrovėms, tapusioms bendradarbiavimo etalonu keturiose - pramonės, aplinkos apsaugos, naujovių ir naujų technologijų diegimo bei žmogiškųjų išteklių - srityse.

„Objektyviai vertindami, turime pasakyti: šis bendradarbiavimas yra vienas produktyviausių automobilių pramonėje, nes visi jo partneriai gavo galimybę ir didinti apimtis, ir išsaugoti savo prekės ženklų išskirtinumą," - komentuodamas apdovanojimą, pasakė „Renault-Nissan" aljanso pirmininkas ir prezidentas Carlosas Ghosnas.

„Partnerystė įgijo gerokai didesnį mastą nei iš pradžių buvome sumanę," - pridūrė „Daimler" prezidentas ir „Mercedes-Benz Cars" vadovas Dieteris Zetsche. „Jei iš pradžių bendradarbiavome tik Europos rinkai skirtų mažų automobilių gamybos srityje, tai dabar jau turime pačių įvairiausių pasaulinio masto projektų portfelį ir manome, kad jokios kliūtys neturėtų mums sutrukdyti augti ir ateityje."

Pirmieji 2010 m. „Daimler" ir „Renault-Nissan" strateginio bendradarbiavimo produktai jau rieda pasaulio šalių keliais: 2012 m. rugsėjo mėn. „Daimler" išleido savo naująjį „Mercedes-Benz" miesto furgoną, kurio baze tapo šio rinkos segmento pirmtakas „Renault Kangoo". Naujasis furgonas gaminamas „Renault" gamykloje Mobeže (Prancūzija) - ten pat, kur gaminami ir „Renault" lengvieji komerciniai automobiliai „Kangoo".

Furgonas „Citan", kuriam tenka apie 25 proc. visos Mobežo įmonės gamybos apimties, padėjo išsaugoti darbo vietas ir efektyviai panaudoti šios Rytų Prancūzijos gamyklos gamybos linijas. Automobilyje „Citan" sumontuotas „Renault-Daimler" bendros gamybos keturių cilindrų 1,5 litro dyzelinis variklis. Vienas šio variklio variantas rinkai pateiktas 2012 m., kartu su naujaisiais „Mercedes-Benz" A ir B klasės modeliais.

„Įgyvendinant automobilio „Citan" gamybos projektą, prireikė kaip niekad didelio Vokietijos ir Prancūzijos kolegų, kuriems iki to laiko nebuvo tekę taip glaudžiai bendradarbiauti, tarpusavio pasitikėjimo ir veiklos skaidrumo. Tai rodo, kad partnerystė tapo neatsiejamu visų mūsų gamybos procesų bei mūsų kolektyvinės darbo jėgos ypatumu," - „Renault" vardu atsiimdamas apdovanojimą Paryžiuje pasakė „Renault-Nissan" aljanso strateginio bendradarbiavimo su „Daimler" direktorius Jacquesas Verdonckas, kuris savo laiku buvo pagrindinis „Renault-Nissan" aljanso ir „Daimler" strateginio bendradarbiavimo derybininkas.

„Kad abiejų - Vokietijos ir Prancūzijos - projekto komandų nariai vieni kitus suprastų ir kalbėtų viena kalba, kad vadovautųsi tais pačiais nurodymais ir produktų apibūdinimais, visiems teko kasdien glaudžiai bendradarbiauti," - pabrėžė „Daimler" bendradarbiavimo su „Renault-Nissan" koordinacinių reikalų viceprezidentas Gero Herrmannas. „Bendradarbiavimas neatsiranda mostelėjus burtų lazdele - jis yra sunkaus kasdienio darbo rezultatas. Mūsų komandos sugebėjo tai padaryti ir toliau nuosekliai žengia šiuo keliu."

Europietiškos šaknys įsitvirtina pasauliniu mastu

„Renault-Nissan" ir „Daimler" strateginį bendradarbiavimą sieja ir akcinis kapitalas. 2010 m. „Daimler" įsigijo 3,1 proc. „Renault" ir „Nissan" akcijų, o „Renault" ir „Nissan" atitinkamai valdo po 1,55 proc. „Daimler" akcijų.

Šią partnerystę koordinuoja p. C. Ghosno ir p. D. Zetsche vadovaujamas Bendradarbiavimo komitetas, kuriame dirba bendrovių „Renault", „Nissan", „Renault-Nissan" aljanso bei „Daimler" aukščiausiojo lygmens vadovai. Komitetas renkasi 10 kartų per metus, o savo posėdžiuose paprastai aptaria pažangos įgyvendinant sutartus projektus klausimus bei pasiūlymus dėl naujų bendradarbiavimo projektų.

Be minėtos bendros variklių gamybos, abi bendrovės šiuo metu kuria naujos kartos automobilį „Twingo" bei ruošiasi paleisti keturviečio „SMART" gamybą Nove Mesto (Slovėnija) gamykloje. Nors abiejų mažųjų automobilių projektavimo architektūra yra bendra, tačiau jie bus savarankiški produktai, akivaizdžiai išsiskiriantys prekės ženklui būdingu tapatumu. Numatoma, kad rinkoje jie pasirodys 2014 m. antrajame pusmetyje.

„Nissan" ir „Daimler" įgyvendina ir kelis dvišalius projektus. Vienas svarbesnių - bendra „Mercedes-Benz" keturių cilindrų benzininio variklio gamyba Decherde (Tenesio valstijoje, JAV) įsikūrusioje „Nissan" transmisijų gamykloje. Variklių, kurie bus montuojami „Mercedes-Benz" ir „Infiniti" modeliuose, gamyba prasidės 2014 m. viduryje. Planuojama, kad gamyklai pasiekus projektinį pajėgumą, per metus joje bus pagaminama 250 000 variklių. Be to, siekdamos greičiau parengti rinką kuro elementais varomiems elektromobiliams, bendrovės „Nissan", „Daimler" ir „Ford Motor Co." bendrai kuria ir kuro elementų blokus bei sistemas.

Šį garbingą apdovanojimą 2013 m. gruodžio 9 d. Paryžiuje vykusioje ceremonijoje Prancūzijos-Vokietijos Prekybos ir pramonės rūmų prezidentas Guy Maugis įteikė „Renault-Nissan" strateginio bendradarbiavimo su „Daimler direktoriui Jacquesui Verdonckui ir bendradarbiavimo su „Renault-Nissan" koordinacinių reikalų viceprezidentui Gero Herrmannui.

2013 m. Prancūzijos-Vokietijos verslo apdovanojimų vertinimo komisijoje, kurią sudaro 10 narių, buvo pakviesti Prancūzijos ir Vokietijos įmonių vadovai, ekonomistai bei žurnalistai. Į apdovanojimų ceremoniją, kurioje dalyvavo apie 350 svečių, atvyko Prancūzijos mažų ir vidutinių įmonių, naujovių ir skaitmeninės ekonomikos reikalų ministrė Fleur Pellerin bei Vokietijos Federacijos ekonomikos ir technologijų ministras Philippas Rösleris.

Trumpai apie „Renault-Nissan" aljansą

„Renault-Nissan" aljansas - tai Bulonėje-Bijankūre (Prancūzija) įsikūrusios bendrovės „Renault" ir Yokohamoje (Japonija) veikiančios bendrovės „Nissan Motor Co. Ltd." strateginės partnerystės išraiška. Vienas iš dešimties pasaulyje parduodamų automobilių yra šių dviejų bendrovių automobilis. Abi bendrovės, kurių strateginis bendradarbiavimas vyksta nuo 1999 m., 2012 m. maždaug 200 šalių pardavė apie 8,1 mln. automobilių. Strateginio bendradarbiavimo srityje aljansas dirba ir su kitais pasaulinio masto bei regioniniais automobilių gamintojais, pavyzdžiui, Vokietijos „Daimler", Kinijos „Dong Feng" ir Indijos „Ashok Leyland". Daugiau informacijos rasite internete: blog.alliance-renault-nissan.com.

Trumpai apie bendrovę „Daimler"

„Daimler AG" - tai viena sėkmingiausiai veikiančių automobilių gamybos bendrovių pasaulyje. „Daimler" įmonių grupė, kuriai priklauso „Mercedes-Benz Cars", „Daimler Trucks", „Mercedes-Benz Vans", „Daimler Buses" ir „Daimler Financial Services", yra viena didžiausių prabangių automobilių gamintojų ir pasaulyje stambiausia komercinių transporto priemonių gamintoja, savo veiklą vykdanti pasauliniu mastu. „Daimler Financial Services" teikia finansavimo, lizingo, automobilių parko valdymo, draudimo ir novatoriško judumo paslaugas.

Išradę automobilį 1886 m., bendrovės steigėjai Gottliebas Daimleris ir Carlas Benzas įsirašė į pasaulio istoriją. Būdama automobilių gamybos pradininke, „Daimler" šiandien ir toliau diktuoja judumo ateityje kryptis: šiuo metu „Daimler" įmonių grupė daugiausia dėmesio skiria novatoriškoms ir ekologiškoms technologijoms bei saugiems ir aukščiausios kokybės automobiliams, kurie traukia ir pakeri klientus. Siekdama ilgainiui užtikrinti, kad automobiliai visiškai neterštų aplinkos, „Daimler" jau daugelį metų sistemingai investuoja į alternatyvių vairavimo sistemų kūrimą, todėl be savo hibridinių automobilių šiuo metu bendrovė gali pasiūlyti plačiausią visiškai aplinkos neteršiančių, baterijomis ir kuro elementais varomų elektromobilių asortimentą. Tai tik vienas pavyzdys, iliustruojantis, kaip noriai bendrovė „Daimler" priima iššūkį prisiimti atsakomybę už visuomenę ir aplinkos apsaugą. Savo transporto priemones ir paslaugas „Daimler" parduoda beveik visose pasaulio šalyse, o jos gamybiniai padaliniai veikia penkiuose žemynuose. Be šiuo metu pasaulyje labiausiai vertinamo prabangių automobilių prekės ženklo „Mercedes-Benz" portfelyje yra ir „Smart", „Freightliner", „Western Star", „BharatBenz", „Fuso", „Setra" bei „Thomas Built Buses" prekių ženklai. Bendrovės akcijomis prekiaujama Frankfurto ir Štutgarto vertybinių popierių biržose (vertybinių popierių ženklas - DAI). 2012 m. įmonių grupė pardavė 2,2 mln. automobilių, joje dirbo 275 000 darbuotojų, pajamos siekė 114,3 mlrd. eurų, o EBIT - 8,6 mlrd. eurų.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: